Terug naar overzicht
hey,Wij trouwen één dagje vroeger, dus 5 september.De uitnodigingen zijn zo goed als klaar, de enveloppes moeten nog geschreven worden. We gaan ze tenvroegste half april begin mei beginnen ronddragen bij de familie, zo kunnen ze er met hun verlof rekening me houden.De menu met de feestzaal werd nog niet besproken wel hebben de aangepaste prijzen en menu's in ons bezit en hebben we zelf een heel goed idee van wat we willen.Ik als bruid ben denk ik volledig gekleed, tenzij ik iets vergeten ben natuurlijk.Mijn ventje moet nog gaan kijken en doet dat volgende week.De ringen hebben we nog niet besteld we hebben wel een goed idee maar moeten nog eens de nieuwe collectie van 2008 bekijken, daar hebben we nog geen tijd voor gehad.Ja feestzaal, fotograaf, Dj, uur wettelijk *huwelijk ligt allemaal vast, kerkelijk huwelijk doen we niet, dus das een pak minder organisatie.Wat moeten we nog doen.* Openingsdans in beslist, alleen nog een dansje in elkaar steken zodat et net dat meer is dan slowen op een paar tegels.* Menukaartjes maken en beslissen,* Cadeau halen voor ouders en getuigen en zelf nog wat aan werken.* Enveloppendoos maken en welkomsbord.* Ringen definitief beslissen en bestellen* Make-up en kapster definitief vastleggen.* Verloop wettelijk huwelijk in elkaar steken, want we hebben een half uur zodat we kunnen peronaliseren?* Zaal versieren en thuis ook een beetje maar das voor helemaal op het einde* Het vervoer nog organisatorisch regelen, want we rijden met eigen wagens* Draaiboek verder uitwerken zodat een vriend van ons die de taak van ceremoniemeester opzich neemt weet hoe,wat en wanneer.Zo ik denk dat het dat zo ongeveer is tenzij ik iets vergeten ben.Maar ik denk dat er nog tijd voldoende is om al die dingen te regelen het is uiteindelijk toch nog iets meer dan 5 maanden.Ik hoop dat je er iets mee ben, als je ziet dat ik iets ben vergeten laat het me dan weten hé.
Hey Isabelle,hier nog een september-bruid mr dan wel de 19de.kDenk dat wij heel goed op schema zitten:*gemeentehuis en kerk vastgelegd*feestzaal vastgelegd + menu gekozen*gastenlijst opgemaakt + al in grote lijnen tafelschikking*ceremoniemeester vastgelegd*ringen gekozen*bruidsjurk besteld, in mei 1ste pas (nog geen schoenen en lingerie)*vervoer vastgelegd*misboekje zo goed als klaar + muziek voor mis gekozen*fotograaf vastgelegd*ontwerp uitnodigingen ingediend, maandag krijgen we proefdruk *proefkapsel en -make up vastgelegd*bloemen besproken*dj vastgelegdBinnen enkele weken gaat mn vriend z'n kostuum kiezen. Voor de rest denk ik dat we ons enkel nog met 'kleine' dingen moeten bezighouden (beetje decoratie, enveloppendoos, menukaartjes...) tenzij ik iets belangrijks ben vergeten natuurlijk.Nog veel succes met de verdere voorbereidingen en alvast een super mooie trouwdag toegewenst.Grtjswww.bertencharlotte.bruiloftsite.nl