Nu Online
Momenteel zijn er 105 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zaal leuven landen

27-3-2008 21:16:13
hallo,

we zijn voor onze trouw op zoek naar een leuke gezellige zaal zonder catering in de buurt van leuven of Landen. hebben jullie suggesties? alvast bedankt

groeten

an

an
7-3-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 1767

Karlien
9-8-2009
 Meld misbruik28-3-2008 12:02:30

Hey An,

wij trouwen deze zomer in Ferme de Wahenge in Beauvechain, net over de Waalse grens. Het is een oude vierkantshoeve, waarvan de schuur gerenoveerd is, gelegen temidden van de velden. Je moet er zelf voor catering zorgen (ook voor tafels en stoelen), daarvoor hebben we De Waaiberg aangesproken.

Sandy
29-8-2010
 Meld misbruik28-3-2008 15:37:36

Hey Karlien,

Interessant dat ik dit hier lees... Kun jij mij vertellen waar ik meer informatie over die boerderij kan verkrijgen?

joke
25-10-2008
 Meld misbruik29-3-2008 17:23:23

beste an
wij trouwen op 25-10-2008 en ons feest gaat door in de beekhoeve te neerlanden
joke

Celien

Meld misbruik22-4-2009 9:37:46

Hoi Karlien,

Geen idee of dit berichtje nog bij jou terecht komt gezien de post dateert van vorig jaar, maar ik probeer het toch.

Heb jij eventueel contactgegevens van de Ferme de Wahenge? Want wij zijn ook geinteresseerd om ons trouwfeest daar te doen...

Alvast bedankt!

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...