Terug naar overzicht
Kijk misschien ook eens rond op www.2dehands.be groetjes
hey,op kapaza staan er wel redelijk wat.http://www.kapaza.be/results/?country=&q=rembo gewoon regelmatig in de gaten houden ;-)succes!!
dus gewoon deze link kopiëren en plakken in de adresbalk.http://www.kapaza.be/results/?country=&q=rembo
Dag inge,ik heb de jurk Aleide gekocht (ik denk toch dat dat de naam is, het stond niet op de website , maar ik heb een fot kunnen vinden met als naam Rembo-4135_ALEIDE2.jpg).Ik heb ook maat 42 (maar ik herinner me neit welke maat ik juist heb besteld, dat zou idd een 40 kunnen zijn).Ik weet nog niet zeker of ik hem wil verkopen, maar je mag het me altijd ééns vragen enkele maanden na onze trouw op 23/08/2008.Als je uiteraard geïnteresseerd bent in dit model...Erlindeerlindedelange@gmail.com
Hallo,misschien moet je eens naar andere winkels gaan waar ze Rembo verkopen. De prijzen kunnen echt verschillend zijn. Ook in Nederland. Of misschien wachten tot sommige winkels hun pasmodellen verkopen. Even informeren kost geen geld.Succes en alvast proficiat.
Bedankt voor jullie reacties! In de winkel waar ik gisteren geweest ben, verkopen ze gewoon uit, ze prijzen de pasmodellen niet af (was Sofie in Deinze). Is dit anders in andere winkels? Want ik hoopte ook om eventueel op die manier op het einde van het seizoen in de solden iets te vinden... als ze tenminste solden doen in dit soort winkels ;-)@ Ilse: ik heb per ongeluk je mail gewist (stond bij ongewenste mails en kon er niet meer aan...) kan je hem nog eens doormailen aub?@ Erlinde: zal je een mailtje sturen binnen een paar maanden... alvast bedankt voor je berichtje!
Hoi,Ik trouw op 08 08 08 en ik heb een kleedje van Rembo. Het is Assisi en het staat onder de categorie Chic. Kijk maar eens op de duitse site van rembo.. Het is heel speciaal aan de hals. De parels/steentjes lopen schuin over de rug maar dat zie je niet op die foto. Ik heb van maat rok =40 en bovenstuk 42 maar moet waarschijnlijk ingemaakt worden. Heb ook het polsbandje en stola. Als je geinteresseert bent dan wil ik foto's doorsturen na onze trouw.Geef je mailadres dan maar...groetjes