Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

wie verkoopt Rembo trouwkleedje na trouw?

27-3-2008 18:11:19
Dag bruidjes,

ik ben vandaag voor de eerste keer gaan passen in een winkel waar ze veel jurken hebben van Rembo. Ik was er compleet verkocht voor twee modellen met een halter hals.
De jurken kostten allebei 1375 euro en aangezien mijn budget nogal beperkt is, zou ik er graag eentje tweedehands kopen.
Ik heb nu nog eens gekeken op internet en het gaat om de modellen Angie en Azi.
Ook Alessia, Anfleur, Alison en Azalea vind ik heel mooi.
Ik heb een 42 maar blijkbaar zijn de maten van Rembo nogal ruim en zou ik waarschijnlijk een 40 nodig hebben...

We trouwen maar in de zomer van 2009 dus ik heb nog veel tijd, maar aangezien ik mijn gedacht al gezet heb op dit type kleedje, vrees ik dat ik niets meer ga vinden dat ik even mooi vind.
Heb al gekeken op Ebay en Kapaza maar vind geen van deze modellen...

Heeft iemand van jullie één van deze kleedjes en denk je eraan om het te verkopen na je trouw, stuur me dan gerust een mailtje. (inge_de_rycke@hotmail.com)

Alvast bedankt en nog veel plezier met het plannen!
Inge

Inge
14-7-2009
Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 352

kimberly
14-6-2008
 Meld misbruik27-3-2008 19:03:42

Kijk misschien ook eens rond op www.2dehands.be

groetjes

Dafne

Meld misbruik27-3-2008 19:35:44

hey,

op kapaza staan er wel redelijk wat.

http://www.kapaza.be/results/?country=&q=rembo

gewoon regelmatig in de gaten houden ;-)

succes!!

Dafne

Meld misbruik27-3-2008 19:39:29

dus gewoon deze link kopiëren en plakken in de adresbalk.

http://www.kapaza.be/results/?country=&q=rembo

Erlinde

Meld misbruik27-3-2008 20:10:29

Dag inge,
ik heb de jurk Aleide gekocht (ik denk toch dat dat de naam is, het stond niet op de website , maar ik heb een fot kunnen vinden met als naam Rembo-4135_ALEIDE2.jpg).
Ik heb ook maat 42 (maar ik herinner me neit welke maat ik juist heb besteld, dat zou idd een 40 kunnen zijn).

Ik weet nog niet zeker of ik hem wil verkopen, maar je mag het me altijd ééns vragen enkele maanden na onze trouw op 23/08/2008.

Als je uiteraard geïnteresseerd bent in dit model...

Erlinde
erlindedelange@gmail.com

Dorine

Meld misbruik28-3-2008 8:00:49

Hallo,
misschien moet je eens naar andere winkels gaan waar ze Rembo verkopen. De prijzen kunnen echt verschillend zijn. Ook in Nederland. Of misschien wachten tot sommige winkels hun pasmodellen verkopen. Even informeren kost geen geld.
Succes en alvast proficiat.

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik28-3-2008 8:40:57

Bedankt voor jullie reacties! In de winkel waar ik gisteren geweest ben, verkopen ze gewoon uit, ze prijzen de pasmodellen niet af (was Sofie in Deinze). Is dit anders in andere winkels? Want ik hoopte ook om eventueel op die manier op het einde van het seizoen in de solden iets te vinden... als ze tenminste solden doen in dit soort winkels ;-)

@ Ilse: ik heb per ongeluk je mail gewist (stond bij ongewenste mails en kon er niet meer aan...) kan je hem nog eens doormailen aub?

@ Erlinde: zal je een mailtje sturen binnen een paar maanden... alvast bedankt voor je berichtje!

lydia

Meld misbruik30-3-2008 13:32:05

Hoi,

Ik trouw op 08 08 08 en ik heb een kleedje van Rembo. Het is Assisi en het staat onder de categorie Chic. Kijk maar eens op de duitse site van rembo.. Het is heel speciaal aan de hals. De parels/steentjes lopen schuin over de rug maar dat zie je niet op die foto. Ik heb van maat rok =40 en bovenstuk 42 maar moet waarschijnlijk ingemaakt worden. Heb ook het polsbandje en stola. Als je geinteresseert bent dan wil ik foto's doorsturen na onze trouw.
Geef je mailadres dan maar...
groetjes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...