Terug naar overzicht
hey sarahWij gaan dit ook doen! Normaal gezien kan je in de blokker je camera's binnenbrengen en dan kiezen of je de foto's afdrukt op of cd zet!Groetjes
hey,wij dachten dat ook eerst te doen, maar een koppel die dat reeds gedaan had heeft het ons afgeraden. De kosten wegen niet op tegen het uiteindelijke resultaat vonden zij.
hey sarah,wij hebben dat ook eens meegemaakt op een trouwfeest van kameraden. ik zou het niet aanraden. de camera's werden gewoon verbrot ipv deftige foto's mee te trekken. plus kostprijs is dan wel niet te doen voor hetgene dat je ervoor terug krijgtda is mijn meninggroetjes
Als je ze toch digitaal wil, waarom vraag je dan niet gewoon aan vrienden of ze hun eigen digitale camera meebrengen? Bijna iedereen heeft dat tegenwoordig...
mijn schoonzus heeft dat gedaan. Ze heeft misschien 800 foto's en er waren er hoop en al 5 goede bij... een volledig kodakje vol met foto's van het plafond en zo van die onzin..
Hallo,Wij hebben dat gedaan en zijn er wel heel blij mee. de kwaliteit is natuurlijk niet super en niet iedereen maakt mooie foto's, maar je krijgt wel een impressie van de verschillende tafels. Bij ons hebben anderen ook nog digitale foto's getrokken, maar die blijven dan meestal zo wat in hun eigen vrienden- of familiekring. En, als je die in het kruidvat of zo laat afdrukken, betaal je er ook niet zo heel veel voor hoor.groetjescaroline
Dag Sarah,in tegenstelling tot anderen kan ik het alleen maar aanraden. We zijn nog maar net getrouwd en hadden ook wegwerpcamera's staan.Op zo'n dag gebeurt er zoveel dat je het maar half beseft. De foto's bij ons zijn inderdaad niet altijd van de beste kwaliteit, maar van de 200 hebben we er ongeveer een tiental onbruikbare (lege glazen, schoenen)Het is leuk om achteraf te zien dat de genodigden zich echt wel super geamuseerd hebben.Vrees je voor rare foto's? Dan kan je een tekstje op de camera kleven of iets vermelden in je speech.Groetjes
Hallo, Wij trouwen in september. En hadden dit idee ook. Maar we willen het als volgt oplossen. We wilden in al onze verschillende groepen van genodigden (vrienden, familie, collega's,...) vragen aan één persoon om met hun eigen digitale camera leuke kiekjes te maken. We wilden deze mensen op voorhand een cd geven zodat ze ons de leuke foto's na het feest op cd kunnen geven. We hebben er geen ervaring mee, maar hopen dat het lukt. An
Hey,Ik ben het eens met Hanne. Heel veel mensen hebben tegenwoordig een digitaal fototoestel. Dus waarom niet vragen aan je vrienden om hun fototoestel mee te brengen om zo zelf foto's te trekken. Achteraf kan je vragen of ze deze voor je op een cd'tje te zetten (kost hen bijna niets) en dan kan je nog zelf kiezen welke foto's je wilt. Veel goedkoper en een veel beter resultaat denk ik. Zo gaan wij het alleszins doen.Groetjes, Katrien
Hey SarahWij gaan ook wegwerptoestellen op de tafels zetten, gewoon om de eenvoudige reden dat onze fotograaf niet overal tegelijk kan zijn. Ik ben idd wel van plan om een klein briefje bij de toestelletjes te zetten dat het niet de bedoeling is dat er zomaar in het wilde weg getrokken wordt. Ik heb ook al geïnformeerd voor de kostprijs nadien en onze fotograaf zal alle foto's op een cd zetten voor 1 euro per toestel (dus voor een 20 euro). We kiezen dan nadien zelf welke foto's we willen afdrukken. We kopiëren de cd's ook een aantal keer en die gaan dan de familie rond zodat iedereen de leukste foto's er kan uithalen.Veel succes!Kimberly31-05-08
Wij gaan dit zeker ook doen. Heb het al meegemaakt bij vrienden en er komen echt wel leuke en grappige foto's uit. Want je kan inderdaad niet overal zijn die avond, en zo krijg je vele indrukken. Achteraf laten digitaliseren voordat je ze afdrukt is een handig extraatje, zo vermijdt je nutteloze foto's. Veel plezier!
Dag naamgenoot!ik deel de mening van diegenen die het niet doen. Tegenwoordig heeft iedereen een digitale camera. Even vragen aan wat familieleden en vrienden en daarna de foto's of cd'tje vragen. Dan heb je ze ook onmiddellijk digitaal. Bij ons blijft de fotograaf ook tot middernacht dus die zal zeker van elke tafel wat indrukken trekken, op die manier heb je iedereen wel eens op foto!veel succes!Nog 29 dagen !!!!
Hoi, Ik vind dit super en zeker een aanrader. WIj gaan dit zekere doen! Verschil met digitaal is dat er net eens grappige foto's tussenzitten en met een digitale camera wissen mensen al eens snel als ze er niet 'perfect' op staan.Ge kunt idd vermelden in je speech of zo op een laconieke manier dat niet de bedoeling is voor verspilling.Wij kiezen niet voor digitale camera's omdat veel mensen dan bezorgd zullen zijn over hun kodak en der kan al snel eens eentje vallen. Wie ze wilt meenemen is dan maar op eigen risicoSucces!mathieu-valentine.bruiloftsite.nl
als trouwfotograaf kom met beide in aanraking. ik zou ook gaan voor het digitale. Maar waar je wel rekening moet mee houden is dat als je openingsdans begint je een resem fotografen staan hebt en ook bij het snijden van de taart. of je hebt graag dat papparazzie gevoel of je moet dat regelen. groetjes Erwin