Nu Online
Momenteel zijn er 314 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen

  13-3-2005 12:16:52
Gisteren mijn schoentjes gekocht. Het zijn er van luca renzi geworden (een hogere schoen met een bandje over de voorkant van mijn voet). Ik vind wel dat al die bruidsschoenen een beetje op 't zelfde neerkomen. Had wel veel keuze maar niet echt een waw-gevoel. Is er iemand die dit herkend????

Katleen
27-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 657


Liesbeth
14-5-2005
 Meld misbruik13-3-2005 16:20:58

Hoi Katleen,

Ik heb schoenen van hetzelde merk. Ben wel content van mijn keuze maar ik heb vooral gekegen of ze comfortabel waren. Dus echt een waw-gevoel was er ook niet. Vooral omdat ik het niet gewoon ben zulke fijne schoenen aan te hebben, denk ik. Je zal wel goed gekozen hebben. Groetjes.



Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik13-3-2005 19:09:38

Hallo Kathleen,

In de winkel waar ik mijn jurk heb gekocht hadden ze ook schoenen, maar dat was toch niet de stijl die ik zocht.
Ik heb uiteindelijk mijn schoenen gevonden in een gewone schoenenwinkel, en ik heb 2 paar. Ik ben het ook niet gewend om de hele dag op een hak te lopen, maar het staat wel mooier vind ik. Ik heb dus de hele dag een 'geklede' schoen met een hak en voor 's avonds na de openingsdans heb ik een paar platte, hele comfortabele die ik nog kan afdragen en die ook bij mijn jurk passen.

Groetjes Wendy (10/06/2005)



julie
14-5-2005
 Meld misbruik13-3-2005 21:07:19

Hoi

Waar ik mijn trouwkleed heb gekocht hadden ze enkel klassieke bruidschoenen en mijn kleedis in totaal niet klassiek dus dat paste echt niet en ik vond ze zelf hartstikke lelijk. Daarom heb ik hier in gewone schoenwinkels schoenen gekocht. En ik heb bij Ralet mijn schoentjes gevonden. Zeer mooie balletschoentjes. Wel zeer plat maar dan ben ik zeker dat ik geen pijnlijke voeten zal hebben want ik ben echt niet gewend om op hakken te lopen. En mijn kleed komt toch tot aan de grond dus heeft het nie dat ik geen hak heb, en als ik een hak aanheb ben ik groter dan mijn vriend dus dat is eigenlijk ook de bedoeling niet.

Vele groetjes en veel succes
Julie



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik14-3-2005 8:31:30

Hallo,

Ik heb dit weekend ook mijn schoentjes gekocht bij Van Loock. Ze waren daar echt super behulpzaam. Maar het echte wauw-gevoel heb ik nu ook niet gehad. Ik vind ze wel héél mooi en super gemakkelijk.
Ik heb daar wel een gouden tip gekregen. Ik heb een 37.5. Normaal was een 37 wel goed geweest maar ik leg er eerst een half zooltje in en dan kan ik als mijn voeten een beetje zwellen van de warmte of pijn doen dat zooltje eruit doen om wat meer comfortabel te zitten. Ik denk wel dat ik zowieso nog een ander paar schoenen zal meenemen, je weet nooit dat de hak afbreekt of je het echt niet meer kan uithouden!
Nog veel succes
Nog 110 dagen!
Ann



Katrien

 Meld misbruik14-3-2005 14:35:01

Hoi Katleen,
mijn schoentjes zijn ook van Luca Renzi.
Moet zeggen ik vind ze mooi maar ook dat WOW-gevoel ontbreekt een beetje (misschien omdat ze toch vrij duur zijn voor 1 dag ?? kweet niet).
Moet wel zeggen dat ze zeer gemakkelijk zitten (ben ze volop aan het inlopen, kwestie van pijnelijk voeten op d-day te vermijden).
Veel plezier nog !
Gr. K.



Ann
2-7-2005
 Meld misbruik15-3-2005 8:50:42

Mijn schoenen zijn ook van het merk Luca Renzi.
Even vergeten. In de winkel hebben ze me aangeraden om de schoenen ook in te lopen als je aan het strijken bent. Je voeten zwellen dan altijd een beetje op van de warmte.
Groetjes,
Ann



Katleen
27-8-2005
 Meld misbruik16-3-2005 7:46:03

Bedankt voor al de nuttige tips, ben een beetje gerustgesteld!!!
Groetjes Katleen


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...