Nu Online
Momenteel zijn er 101 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vetkwabbeltjes onder de armen

  27-3-2008 10:06:31
Ik heb - zoals ZOVEEL vrouwen - van die vetkwabbeltjes onder mijn armen als ik blousjes zonder mouwen draag. Maar nu draag ik een trouwkleed met dunne bandjes en hierbij heb ik het ook. Het is reeds verder uitgesneden onder de armen, maar het is nog erg goed te zien. Meer kunnen ze niet doen zeiden ze in de winkel. En ik geloof ze daar ook in, mijn kleed wordt er dan niet mooier op.
Het is ook niet dat mijn kleed te strak zit.

Nu is mijn vraag: zijn er oefeningen / trucjes om die kwabbeltjes wat weg te werken?

Ik trouw over 1 week

Sabine

Sabine
5-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 8 | Gelezen: 1093


Kathy
2-9-2008
 Meld misbruik27-3-2008 10:30:55

Is inderdaad vervelend, maar nogal laat om daar nu mee af te komen.

Twee oplossingen:
1. afvallen, maar tegelijkertijd zeker sporten: spierverstevigende oefeningen voor de armen - geen bodybuildingachtig gedoe, maar oefeningen om de 'lange spiervezels' te verstevigen.
2. het model van trouwoutfit kiezen dat de sterke punten van je lichaam benadrukt en de aandacht afleidt van de zwakkere punten. Bijvoorbeeld: ik heb mooie rechte schouders en slanke, lichtjes gespierde armen. Mijn buik ben ik niet 100% tevreden mee: gaat als ik iets gegeten heb nogal snel 'uitsteken'. Gevolg: mijn trouwoutfit zal bovenaan bestaan uit een bustier mét balijnen: aandacht gaat naar mijn schouders en armen en als ik gegeten heb, wordt mijn buikje mooi op zijn plaats gehouden dmv de balijnen. De balijnen zorgen er ook voor dat er geen 'rolletje' te zien is als ik neerzit.

Is er geen mogelijkheid om een mouwtje te zetten aan de trouwjurk? Niet van die pofdingen (doet je armen gigantisch lijken), maar een nauwaansluitend mouwtje tot net boven je elleboog dat tot aan je schouder loopt...



Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik27-3-2008 10:36:16

Hoi Kathy,

Ik heb, net als jij, gelet op de punten die ik ik wilde accentueren. Bij mijn buik, hetzelfde als bij jou.

Het enige wat ik minder mooi vond, was het probleem aan mijn armen, maar dat kon weggewerkt worden. Is dus niet zo goed gelukt.

Och, ik ben nu niet het type dat veel stil staat, dus zal het minder opvallen, maar toch...



Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik27-3-2008 10:58:31



Mijn oplossingen voor mijn bovenarmen:

1) een wat bruiner huidskleurtje doet wonderen: onder de zonnebank dus.

2) Een stola aanschaffen

3) spierverstevigende oefeningen specifiek voor je bovenarmen.



Kathy
2-9-2008
 Meld misbruik27-3-2008 11:46:46

Hey Sabine,

Als je voor de rest daarop gelet hebt, dan zal het volgens mij niet te veel opvallen, want mensen zullen juist naar de dingen kijken die je hebt proberen te accentueren.

Misschien een losse sjaal die je zo losjes laag op de schouder en een stukje over de bovenarm draagt...?



Eddy

 Meld misbruik27-3-2008 11:51:48

Heb idd een mooie sjaal



Eddy

 Meld misbruik27-3-2008 11:52:23

Ben dus weer aan 't babbelen in de naam van m'n ventje. 't Is dus Sabine hier he



Liesbeth

 Meld misbruik27-3-2008 21:27:35

Hallo,

Je kan eventueel aan de bruidswinkel vragen of het niet mogelijk is om de dunne bandjes weg te halen en een iets breder lint laten lopen van één "vetkwalletje" achter je hals naar het ander "vetkwalletje". Dit is slechts een kleine aanpassing voor de naaister en het verbergt de kwalletjes achter het lint.

Groetjes en succes,

Liesbeth



Karen
13-9-2008
 Meld misbruik30-3-2008 12:36:42

Hey Sabine!

Ik heb dat probleem ook, en ik ben daarom begonnen met Callanetics. Daar is namelijk een oefening specifiek gericht op de bovenarmen, om die strakker te maken. En ik moet zeggen: het helpt.
Maar op één week krijg je dat echt niet weg, hoor, tenzij je het vet laat wegzuigen of zo ...
Misschien kan je een vestje over je kleed aandoen (zo'n bolero) of een stola of een sjaal.

Groetjes,
Karen
13/9/2008


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...