Nu Online
Momenteel zijn er 210 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

nog 10 dagen op teller

  26-3-2008 15:53:01
Hallo Bruidjes,

Bij wie staat er ook nog 10 dagen op de teller?
Ik ben nu nog met de laatste dingen bezig zoals: misboekjes tekenen, bedankingen afwerken, openingsdans oefenen,...
Nu beginnen de zenuwen toch stilletjes aan de bovenhand te krijgen hoor!
Ik hoop ook dat we mooi weer hebben op 5 april want anders kunnen de paarden met de koets niet doorgaan!

Veel succes aan iedereen en geniet maar volop van de voorbereidingen.

Vele groeten,
Tamara & Alessandro

Tamara
5-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 997


Elly
12-4-2008
 Meld misbruik26-3-2008 16:17:54

Hallo,

Wij hebben nog 17 dagen op de teller staan. Komt dus ook heel dichtbij. Ik ben met hetzelfde bezig als jij. Vandaag heb ik mijn laatste pas gehad, en het is geslaagd.
Wij hopen net als jullie op mooi weer, maar wij hebben geen paard en koets.

Inderdaad aan iedereen nog veel plezier met de voorbereidingen gewenst en GENIET ervan

Groetjes,

Elly



Lenie

 Meld misbruik26-3-2008 16:45:17

Wij hebben nog 3 dagen op de teller staan! Het komt zooo dichtbij en t is precies alsof ik het niet besef. Ik ben ongelooflijk rustig en heb het gevoel dat ik alles onder controle heb. Het is nog een beetje afwachten voor het weer..., maar ik laat er mijn dag niet door verpesten. Aan jullie ook heel veel aftelplezier want het gaat zo rap!

Groeten, Lenie
29/03/08



sira
5-4-2008
 Meld misbruik26-3-2008 16:46:23

Hey,

bij ons is het ook nog 10 dagen! Kan niet geloven dat het al zo snel daar gaat zijn.

Het weer is voor jullie inderdaad wel van groot belang als je paard en koets hebt. Voor ons maakt dat iets minder uit :)

Ik denk dat zowat alles gedaan is voor onze trouw hier. Die voor een weekje later in NZ is een andere zaak, daar moeten we nog een hoop doen.

Het rare is dat ik eigenlijk helemaal geen zenuwen voel. Gewoon echt zin om eraan te beginnen :)

Zaterdag is vrijgezelle avond, moet ook wel leuk worden denk ik

Groetjes
Sira



evi
4-4-2008
 Meld misbruik26-3-2008 17:58:07

Hey Tamara,

Bij ons nog 9 dagen.En ook enorm veel zenuwen!!!
Alle voorbereidingen zijn gedaan,nu gewoon aftellen.
Geniet van je fantastische dag!!!!

Groetjes
Evi



Marjolein
11-10-2008
 Meld misbruik26-3-2008 19:42:15

Véél plezier! Ik duim voor schitterend weer!

Groetjes Marjolein



San
12-4-2008
 Meld misbruik26-3-2008 19:46:21

Ook hier nog 17 dagen op de teller. Ik kan eigenlijk niet beschrijven hoe ik me voel. Ik zeg steeds tegen mezelf dat ik niet zenuwachtig ben want ik moet nog duizend en een dingen doen en ben daar vrij relax over. Ik maak me alleen een beetje zorgen om mij kleed. Ik ben de laatste 2 weken iets lakser in mijn dieet en toen ik de zondag mijn kleedje nog eens paste zat het strakker dan voorheen. Grote paniek en ik ben dus terug sterk aan het opletten mat als gevold dat ik een beetje ambetant rondloop; Wat betreft het weer ziet het er veel belovend uit als je de krant van vandaag mag geloven. Aan iedereen hier nog veel sterkte voor de komende dagen en ik hoop dat jullie dag een fantastische dag mag worden.

Sandra
12/04/2008



Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik27-3-2008 10:51:48

Hoi Tamara, voor ons ook 5 april

Loop jij ook steeds met een big smile rond?
En kriebeltjes als je eraan denkt?

Voor dat weer: ze voorspellen voor volgende week mooi weer, maar ik zou er niet teveel van uit gaan. Stel dat het dan toch slecht is, zou het een te grote domper op de feestvreugde kunnen zijn. Uitgaan van slecht weer is wat wij doen. Is het beter, dan worden we er alleen vrolijker van.

Met paard en koets is het dan idd niet zo leuk, maar met een grote, vrolijke paraplu kan het misschien nog wel grappig worden. Een grote terrasparaplu bv... :-)

Hopelijk heb ik je wat kunnen opvrolijken

Veel plezier volgende week!!!

Sabine


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...