Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

speciaal kettinkje

  26-3-2008 8:44:19
hallo allemaal
Ik zou voor mijn huwelijk graag een 'speciaal' iets rond mijn nek willen dragen, maar ik weet niet hoe ik dit moet noemen. Het is in dezelfde kleur en vaak ook hetzelfde materiaal als de jurk gemaakt, wordt dicht tegen de hals gedragen en er zit vaak een bloempje of wat kant op. Je ziet dit bvb bij de modellen die ian stuart showen, het is redelijk opvallend maar wel mooi vind ik. Weet iemand wat ik bedoel en waar je dit kunt verkrijgen? Of moet je dit laten maken adhv een voorbeeld? Ook qua armband zie je dit geregeld in de boekskes.

Sandra
25-7-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 1029


Ines
3-10-2008
 Meld misbruik26-3-2008 9:04:25

Hey Sandra,

Is dat dan een choker die je bedoelt?
Als je dat in dezelfde stof en kleur van je kleed wil, zal je het moeten laten maken, vrees ik. Of je kan zelf een repel stof vragen van je kleed en zelf iets fabriceren als je handig bent.

Groetjes
Ines
3/10/2008



Marijke
1-9-2007
 Meld misbruik26-3-2008 12:53:36

Bedoel je een "colle de chien"? Ik heb dit gedragen, omdat mijn jurk er zich niet toe leende eender welk juweel erop te dragen. het is gewoon een bandje in dezelfde stof van je kleed, waarop je dan naar smaak een blomepje of kleine accessoire kan laten opnaaien. Ik heb dit gevraagd in de bruidswinkel vanwaar mijn kleed kwam, zij kregen die vraag wel vaker...

Groetjes
Marijke



Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik26-3-2008 15:53:45

ja Marijke, dat is wat ik bedoel, je ziet het wel veel maar ik heb het nog in geeneen winkel gezien, daarom dacht ik ook dat je't moet laten maken. Dit zou dus geen 'rare' vraag zijn als ik dit zou vragen in de winkel van mijn kleed?



heidi
7-6-2008
 Meld misbruik26-3-2008 17:57:06

allo,
heb je al op de site van dressedbyjill gekeken? daar staan soms ook zo dingen bij sierraden bloemen

groetjes
heidi



valentine
27-6-2008
 Meld misbruik26-3-2008 18:48:41

Hoi,

Bij mij zit er zo eentje bij men kleed denk ik (kijk es op sincerity site en denk dat kleed de 3335 is). Maar ik ben nog zelf niet 100% zeker dat ik dat zal dragen, ben bang voor exczeem (ken mezelf). Ze maken dit zeker in verschillende bruidswinkels hoor!



Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik26-3-2008 20:40:52

Waw Valentine

een prachtige jurk en ja, zo'n genre kettinkske had ik voor ogen.



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik27-3-2008 13:36:35

idd dat zit bij mijn ian stuart ook... bij mij zitten er pareltjes op. het is van dezelfde stof als mijn kleed.

ik denk dat je dat idd best kan navragen bij je bruidswinkel. Die kunnen dat maken van de stof van je kleed.

succes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...