Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bedankjes

25-3-2008 21:03:23
Hallo,

Ik zou eens willen vragen of er iemand al bedankjes bestelde via het internet? Valt dit mee? Heeft er iemand idieën voor bedankjes.

Evi

Evi
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 321

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik26-3-2008 7:22:45

www.geluk.com is een dikke aanrader... Ik heb er onze bruidssuiker bij besteld en de champagneglaasjes met bellenblaas voor de kindjes (daar hing ik dan een zakje snoep aan).
Succes!
Lien, 39 dagen getrouwd :-)

Saskia
30-5-2009
 Meld misbruik26-3-2008 10:25:55

Wij gaan zelf bedankjes maken met materiaal uit de AVA. Ronde doorzichtige bollen met daarin enkele suikerbonen in de vorm van een hartje en enkele bloemetjes. Aan de bol komt dan een lint en een kaartje met onze naam en trouwdatum. we gaan deze bollen allemaal in een grote vaas doen. Dit idee had ik gezien op internet op deze site http://www.arnoldusmand.be/shop_detail.cfm?ShopdetailId... in totaal voor 50 bedankjes met papier voor kaartjes, lint, bolletjes, doopsuiker en bloemetjes bijeen hadden we voor 65 euro.

Kelley
20-9-2008
 Meld misbruik26-3-2008 19:53:27

Wij hebben een weddingpakket besteld bij www.geluk.com waarin je tal van voorbeeldbedankjes vindt. Wij gaan waarschijnlijk kiezen voor de "echtgenootjes", een blikje gevuld met borrelnootjes. Nog veel succes

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...