Nu Online
Momenteel zijn er 214 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Fotolocatie Regio Dendermonde, Gent, ..;

  25-3-2008 18:48:39
Beste trouwertjes,

Heb dit topic al enkele keren gezien, maar nog nergens een locatie gevonden die ons echt aanspraak, en we zoeken er nu toch al enkele weken achter.

Wat zoeken we?

Iets anders dan het Gravesteen, graslei ...
Een iets andere locatie, ietsje origineler misschien. Mag vanalles zijn, oude verlaten fabriek, prachtig stukje natuur, oud station, vliegveld, ... noem maar op !

Iemand een tip/hint voor zo een prachtige fotolocatie in regio Gent-Dendermonde?

Alvast bedankt


Matthias & Naomi
30/08/2008

Matthias
6-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1295


Inge
14-7-2009
 Meld misbruik25-3-2008 20:51:04

dag Matthias,

dit weekend reden we voorbij het Haezeveld in Destelbergen, op de rand met Oostakker, en daar staat een verlaten fabriekje. Is vlakbij het Galloromeins Dorp...
Wij reden langs de kant van de spoorweg, maar ik denk dat je langs de kant van het Hazeveld binnen kan...

Groetjes,
Inge



camilla
19-7-2008
 Meld misbruik25-3-2008 21:03:33

hoi

het oude station van baasrode noord!
daar gaan wij onze foto's ook laten maken.

greetz
milla
19/07/08



Caroline
15-9-2007
 Meld misbruik25-3-2008 21:08:40

hallo,
Wij zijn ook foto's gaan trekken in het havengebied in Gent... is iets anders dan de binnenstad van Gent.
Groetjes



Veerle

 Meld misbruik28-3-2008 11:36:47

Ik weet niet of dit wat voor jullie is...het is wel een "spookhuis" en het staat in Sas van Gent...je vind foto's op http://www.hullabaloo.be/778 .
Ik heb er foto's gemaakt voor een communie en het biedt best wel wat mogelijkheden...
grts,
Veerle


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...