Nu Online
Momenteel zijn er 145 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

hof ter beke

  25-3-2008 13:43:29
Hallo,
iemand ervaring met de feestzaal hof ter beke qua prijs, service, vriendelijkheid, zaal, inrichting?
zowel pos als neg reacies welkom!
Alvast bedankt!
wendy

Wendy
9-9-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 1384


evi
4-4-2008
 Meld misbruik25-3-2008 18:19:45

Hey Wendy,

Hof ter beke is ook een zaal die ik gaan bekijken ben voor ons huwelijksfeest.
Ik had zowel pos als neg gevoelens erbij.
ik werd heel vriendelijk onthaald door de bazin en kreeg de nodige uitleg en vond de prijs ook goed te doen.Nu ik vond de zaal niet zo mooi...dat is natuurlijk persoonlijke keuze he...die tapijten enzo was mijn ding niet.Heb daarna de perfecte feestzaal gevonden,daar twijfelde ik geen moment.

groetjes Evi





Inge
14-7-2009
 Meld misbruik25-3-2008 21:01:41

Wij zijn ook gaan kijken bij Ter Beke en hadden ongeveer hetzelfde idee: de zaal was niet echt mooi (beetje ouderwets) en goedkoopste menu was ongeveer 87 euro wat we nogal veel vonden...
De bazin was wel heel vriendelijk en nam ruim de tijd om alles uit te leggen.
Ze hebben ook een mooie tuin en een heel mooie patio (heel mooie lichtinval) voor de receptie indien het slecht weer is...
Bij ons is het uiteindelijk Hof ten bosse geworden (Heusden)



kim
29-8-2008
 Meld misbruik25-3-2008 21:43:16

Ook wij zijn hier gaan kijken.
We werden wel vriendelijk onthaald maar hebben wel heel lang moeten wachten terwijl we een afspraak hadden. De vorige afspraak was uitgelopen denk ik, kon ze nu niet echt aan doen maar toch, als je daar een uur gewoon zit te wachten :s
Ook wij vonden de zaal niet zo mooi, we vonden ze way ouderwets maar dat is persoonlijke smaak natuurlijk. Zoals eerder vermeld hebben ze inderdaad wel een mooie tuin en een mooi stukje binnen om de receptie te houden bij slecht weer.

Groetjes



Wendy
9-9-2008
 Meld misbruik26-3-2008 9:22:16

bedankt voor jullie reacties!!
3 verschillende mensen met dezelfde mening, dan is de keus gemaakt, moet ik mijn tijd niet insteken om te gaan kijken want wil zeker geen ouderwetse zaal.
Mercikes ;)
Wendy


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...