Nu Online
Momenteel zijn er 238 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

schoenen Mia Monta

25-3-2008 13:03:44
Hoi bruidjes

Mijn moeke heeft dit weekend een suitekleed van Mia Monta gekocht. Ze zoekt nu nog schoenen voor hierop. Op de website van Mia Monta vind ik de schoenen die perfect bij haar kleed passen. Maar dit is gelegen in Zottegem en wij zijn van Limburg. Weet iemand of er in het Limburgse ergens schoenen van Mia Monta worden verkocht?

Alvast bedankt voor de hulp!
Groetjes
Annelies

Annelies
24-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 580

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik25-3-2008 17:34:03

Hey annelies,ik moet je teleurstellen,ik wou ook schoenen van mia monta en wij zijn ook van limburg.
Die worden enkel in hun winkel verkocht in zottegem,heb er speciaal voor gebeld,vond het ook heel spijtig.

Grtz sarah

Eline
16-8-2008
 Meld misbruik25-3-2008 22:23:33

Hallo Annelies,
mijn schoonmoeder heeft haar kleed daar gekocht, in Zottegem zelf. De schoenen waaruit ze kon kiezen, waren eigenlijk heel simpele schoenen, die zij zelf spuiten in het kleur dat je zelf wilt. Dus neem nu witte gewone schoentjes, kan je ze kleuren met een speciaal product. Probeer es rond te kijken of er ergens gelijkaardige schoenen zijn? groetjes!

Katrien
9-8-2008
 Meld misbruik26-3-2008 11:45:34

Hey,

Mijn moeder haar suitekleed komt ook van bij Mia Monta. Maar Mia Monta zelf heeft geen schoenen. Ze verkopen wel schoenen, maar dus van een ander merk. BV Francesco, pink, elsa rainbow, ... En die kan je ook in andere winkels krijgen.

Groetjes, Katrien

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...