Nu Online
Momenteel zijn er 237 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

muziekgroepje

25-3-2008 0:05:55
Hoi allemaal!

Voor ons huwelijksfeest zijn wij op zoek naar een leuk covergroepje (regio Antwerpen) om op te treden. Wij hebben echter nog niets kunnen vinden en hebben ook geen idee welk bedrag we hiervoor moeten voorzien. Hebben jullie misschien een idee? Vele groetjes!

Katrien
22-5-2009
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 328

cin
8-8-2008
 Meld misbruik25-3-2008 10:04:44

wij hebben ook zitten zoeken maar sommige vragen wel met verplaatsing bij ongeveer 450 euro en dit is wat buiten ons budget. uiteindelijk zijn we bij duas terecht gekomen. smaken verschillen zo dat ik niet weet of dit is wat jullie zoeken. ze zijn jong, spontaan en vragen echt niet teveel.
veel succes met je verdere zoektocht !

Lien
16-2-2008
 Meld misbruik25-3-2008 19:07:22

Ik had hen gevraagd voor de muziek in de kerk, maar ik weet dat ze ook recepties en zo opluisteren... Informeer zeker eens bij David en Koen want ze zijn gewoon een fantastisch duo. Je vindt hen via www.davidenkoen.net . O ja, je kan hen ook beluisteren op youtube (sinds kort) door davidkoen of koendavid in te typen op de zoekfunctie.
Veel succes!
Lien, 38 dagen getrouwd :-)

katrien
8-11-2008
 Meld misbruik25-3-2008 20:41:46

Surf eens nr doublevoice.be

Weet wel niet of zij zich naar Antwerpen verplaatsen. Kost 250 euro

Katrien

franky

Meld misbruik26-3-2008 16:35:46

surf eens naar www.et-agency.be
artiestenbureau zang, coverbands tot discobars en clowns, karaokeshow.
Voor de prijs moet je het zeker niet laten.
informeer u snel. bij rudi.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...