Nu Online
Momenteel zijn er 162 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

bedankingscadeau a

  11-3-2005 9:08:30
Hey allemaal,
Wij zijn al een tijdje op zoek naar een bedankingscadeautje voor de ouders. Hebben jullie leuke ideetjes?
Groetjes,
Liesbeth


Liesbeth
12-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 2527


Mieke
24-6-2005
 Meld misbruik11-3-2005 13:44:54

Hoi Liesbeth,

mijn vriend en ik hebben voor onze ouders zo'n spiegel gekocht waar Bedankt Lieve ouders opstaat, met onze namen in een hartje een de huwelijksdatum dan. En ik moet zeggen, ik vind ze zeer mooi!!!! Ik heb ze gekocht bij www.unikadoo.be en ik ben zeer tevreden over de service!! Zo één spiegel kost 48€, de 2de ook en derde, die je dan ev voor jezelf kan bestellen is aan halve prijs. Ik zou zeggen, ga eens kijken op hun site!!
En ik vond, zo spiegel is blijvend, je kan er ev nog bloemetjes mee afgeven.

Groetjes
Mieke

24 juni 2005



Wendy
10-6-2005
 Meld misbruik11-3-2005 21:38:11

Hallo Liesbeth,

Wij gaan waarschijnlijk een toffe kaars kopen om op de avond zelf af te geven. Onze fotograaf heeft van die mooie mini-albums speciaal voor de ouders en die krijgen ze dan achteraf nog. Zij maakt die niet klaar voor de avond zelf omdat zij dan de foto's moet kiezen en ze vindt dit toch iets persoonlijks. Een bos bloemen is ook wel mooi, maar die staan dan de hele dag ergens te staan en zijn dan volgens mij toch niet meer zo mooi.

Groetjes Wendy



annelies
19-8-2005
 Meld misbruik12-3-2005 22:58:04

hallo mieke,

ik ben ook eens op de site gaan kijken van die spiegels en ik en mijn vriend vinden dat ook mooi.
Wij gaan zeker eens gaan kijken naar waregem. alvast bedankt

groetjes annelies


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...