Nu Online
Momenteel zijn er 127 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Ongesteld op trouwdag

  24-3-2008 14:16:06
Hey meisjes,
Zit een beetje met een delicaat probleempje ... ik zal wellicht ongesteld zijn op onze trouwdag. Nu heb ik daar normaal gezien niet zoveel last van (hormonaal enzo bedoel ik dan), maar het is toch nogal ongemakkelijk. Ik ben al een paar maanden geleden gestopt met de pil omdat we na de trouw toch zo snel mogelijk zwanger willen geraken ... Inmiddels is mijn cyclus wel terug regelmatig, maar zal ik wellicht met de gebakken peren zitten op onze trouwdag. Zijn er nog bruidjes met hetzelfde probleem? Oplossingen om de cyclus op een "natuurlijke manier" toch een paar dagen te vervroegen ... 'k Wil liever niet terug met de pil beginnen.

An
31-5-2008
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 2501


L
26-6-2009
 Meld misbruik24-3-2008 14:17:31

misschien dat de trouwstress je menstruatie wel wat verschuift...



Ktty

 Meld misbruik24-3-2008 15:13:14

Mag ik vragen wanneer je trouwt? Ik ben namelijk ook van plan om te stoppen en wil wel weten hoe lang t duurt eer je cyclus terug normaal is. Wat is trouwens in jouw situatie zou doen, is denk ik wel terug even de pil nemen zodat ik zeker mijn huwelijksdag (en nacht) ten volle kan beleven.
Groetjes en succes!!!



Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik24-3-2008 15:56:03

Wij trouwen op 19september en als ik alles goed heb uitgerekend zal ik ook ongesteld zijn op onze trouwdag. Ik kan mn pil niet door nemen want het zal mn allerlaatse strip geweest zijn...nadien willen we nl zwanger worden. Misschien wel niet zo tof ivm de beruchte 1ste huwelijksnacht maar tis nu zo. Ik zit meer in met het feit dat ik tijdens mn maandstonden altijd wat last heb van puistjes hier en daar. Op mn trouwdag wil ik er nl op mn best uit zien, niet vol staan met uitslag. Als er mij iemand tips of middeltjes kan aanraden om dit te vermijden mag je het altijd laten weten.
Groetjes



Tamara

 Meld misbruik24-3-2008 17:36:21

Je hebt toch ook van die pilletjes die je maandstonden regelen maar niet echte anticonceptie zijn? Ben de naam even kwijt.



Tania
3-5-2008
 Meld misbruik24-3-2008 18:54:47

Hey,

Je kan aan je huisarts pillen met enkel progesteron vragen, die je even neemt, en daarmee kan je je cyclus beïnvloeden.

Voor de rest zou ik gewoon nog even de pil doornemen tot na de trouw, en dan stoppen... Eerst toch nog even van mekaar genieten voor er dikke buiken komen lol.

Groetjes en veel succes in elk geval,

Tania



An
28-6-2008
 Meld misbruik24-3-2008 18:55:53

Ik denk dat een telefoontje naar de dokter of gyneacoloog soelaas zal brengen. Zij zullen jou hier wel mee kunnen helpen.

Succes.

Gr, An



Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik25-3-2008 8:30:40

Ja Ann

Hoe lang heeft het geduurd voor jouw cylcus weer "normaal" was?
Ik neem in principe de pil tot de grote dag, daarna eventueel stoppen om aan kindjes te beginnen. Volgens mijn gyneacoloog is je cylus na één maand na stoppen met pil weer ok... Hij zegt dat je één natuurlijke bloeding moet afwachten en dat je dan zwanger kan worden.

Groetjes
ellen
21-06-08



sarah
17-5-2008
 Meld misbruik25-3-2008 11:02:48

je hebt daar pilletjes voor, maar of dat goed is???

volgens mij ben je het vruchtbaarst als je net met de pil stopt... 1 maand wachten en dan via www.9maand.be uitrekenen wanneer je vruchtbaar bent..

al mijn vriendinnen die maar 1 maand gewacht hebben waren direct zwanger. toeval of niet?? ik weet het niet..



katrien
8-11-2008
 Meld misbruik25-3-2008 19:08:17

Wat Charlotte wel kan doen is 1 week vroeger stoppen met de pil....



evi
4-4-2008
 Meld misbruik25-3-2008 19:37:30

Hey an,

Ik zit met net het zelfde probleem als jou.Ook met de pil gestopt 4 maand geleden,we willen echt heel graag al een kindje.nu wij trouwen binnen 10 dagen en ik moet mijn regels krijgen binnen 9 dagen,leuk dus.Ik weet ook niet hoe of wat.En een pil nemen om ze uittestellen wil ik echt niet,want is niet gezond denk ik.
Dus ik hoop dat de stress ze wat zal tegenhouden...en ja is het zo niets aan te doen.

Groetjes Evi



evi
4-4-2008
 Meld misbruik25-3-2008 19:37:43

Hey an,

Ik zit met net het zelfde probleem als jou.Ook met de pil gestopt 4 maand geleden,we willen echt heel graag al een kindje.nu wij trouwen binnen 10 dagen en ik moet mijn regels krijgen binnen 9 dagen,leuk dus.Ik weet ook niet hoe of wat.En een pil nemen om ze uittestellen wil ik echt niet,want is niet gezond denk ik.
Dus ik hoop dat de stress ze wat zal tegenhouden...en ja is het zo niets aan te doen.

Groetjes Evi



evi
4-4-2008
 Meld misbruik25-3-2008 19:37:58

Hey an,

Ik zit met net het zelfde probleem als jou.Ook met de pil gestopt 4 maand geleden,we willen echt heel graag al een kindje.nu wij trouwen binnen 10 dagen en ik moet mijn regels krijgen binnen 9 dagen,leuk dus.Ik weet ook niet hoe of wat.En een pil nemen om ze uittestellen wil ik echt niet,want is niet gezond denk ik.
Dus ik hoop dat de stress ze wat zal tegenhouden...en ja is het zo niets aan te doen.

Groetjes Evi



Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik26-3-2008 7:10:52

hoi
ik zou normaal gezien ook min regels hebben die starten één dag na de trouw. je hoort het al, wat als ze beslissen vroeger te beginnen? wij gaan direct erachter op huwelijksreis dus ik wil geen regels tijdens huwelijksreis...

ik was ook al gestopt met de pil. om diverse redenen waarvoor de trouw één is, ben ik er weer mee begonnen. dit zal ik ook blijven namen tot eind dit jaar. volgend jaar, bye bye pilletje!

grts cindy 12,09,08


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...