Nu Online
Momenteel zijn er 233 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Zwanger ...

24-3-2008 13:41:06
Beste bruidjes,
gisteren hebben we ontdekt dat er een kindje op komst is.. nu ben ik niet zo blij als ik zou willen, vind dit echt wel jammer dat ik niet contenter ben, want mijn ventje lijdt er ook onder dat ik zit te wenen... Ik wil heel graag kindjes, maar niet NU..ik zie zo hard uit naar onze trouw, die binnen vijf maand is. kheb schrik dat ik een ander kleed zal moeten kiezen, heb er een van linea rafaelli en weet niet of ze dit kunnen aanpassen, kwil echt dolgelukkig zijn met dit nieuws, maar met de trouw in zicht kan ik dit gewoon niet!! heeft er nog iemand zo'n ervaring gehad??

Sylvia
16-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 23 | Gelezen: 507

Sandra
25-7-2008
 Meld misbruik24-3-2008 13:48:42

Beste Sylvia
Ik heb geen soortgelijke ervaring gehad, maar ik kan er wel inkomen dat je je zo voelt. De trouw is voor de meeste meisjes zooo'n belangrijke dag en dat wil je door niets of niemand laten 'verpesten'.
Maar ik denk dat je eerste reactie vooral een paniekreactie is omdat je je geen raad weet. Probeer eerst effe te kalmeren en er even aan te wennen. Aan vijf maand zwangerschap is er inderdaad wel reeds een buikje te zien, maar het is ook niet zo dat je dan al superzwaar bent. Het is best mogelijk dat je jurk nog kan aangepast of in een grotere maat kan besteld worden. Contacteer zo gauw mogelijk de bruidswinkel en leg je probleempje uit, jij zult heus niet de enige zijn bij wie dit al voorgevallen is. Ik weet zeker dat er een oplossing is voor je.

Tamara

Meld misbruik24-3-2008 13:51:03

Ik zat einde vorige week ook wel met de schrik hoor ... Er zat een inieminie kans in dat wij ook 'prijs' hadden en was eigenlijk opgelucht dat het niet zo was.
Na de trouw: ok, maar ervoor ...
Ik hoop dat jullie nog aan het idee kunnen wennen ...

Hanne
30-8-2008
 Meld misbruik24-3-2008 14:24:34

Als je echt niet zwanger wil trouwen, kan je dan de trouw niet één jaar uitstellen? Je kan de zaal en alles wat je al gereserveerd hebt, op een nieuwe datum boeken. Je kan je kleed nu al kopen en laten hangen.
Of zie je dat niet zitten?

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik24-3-2008 14:46:56

Hallo,

als je echt niet zwanger wil trouwen stel dan inderdaad je trouw uit. Ik wil je toch wel zeggen dat je ook niet teveel moet overdrijven. Je trouw wat uitstellen of zwanger trouwen is niet het einde van de wereld. Geniet van het feit dat jullie babytje aan het groeien is in je buik. Er zijn veel mensen voor wie dit niet zo evident is en dat verdriet is veel zwaarder dan het eventueel uitstellen van een trouw. Ik versta dat je op je trouwdag alles perfect wil maar dat kan nog altijd dus als je even wat kan relativeren is er niks verloren, alleen een extraatje. Proficiat dus met jullie verloving en zwangerschap! Niet teveel stressen maar genieten.

Groetjes

annick
14-6-2008
 Meld misbruik24-3-2008 15:26:33

hoi,

Ik kan je goed begrijpen maar langs de andere kant moet je blij zijn da je zwanger bent. Er zijn verschillende mensen die daar problemen mee hebben. Wij zoudde ook graag kindjes willen maar omda we binnenkort trouwen hebben we besloten om na de trouw pas met de pil te stoppen. Omda ik nie da risico wilde lopen.
Ik zou misschien u trouw uitstellen, misschien een jaartje zodat jullie kindje jullie bruidskindje kan zijn.
Alvast proficiat met je zw&angerschap en geniet ervan.

Groetjes

annick
14-6-2008
 Meld misbruik24-3-2008 15:26:56

hoi,

Ik kan je goed begrijpen maar langs de andere kant moet je blij zijn da je zwanger bent. Er zijn verschillende mensen die daar problemen mee hebben. Wij zoudde ook graag kindjes willen maar omda we binnenkort trouwen hebben we besloten om na de trouw pas met de pil te stoppen. Omda ik nie da risico wilde lopen.
Ik zou misschien u trouw uitstellen, misschien een jaartje zodat jullie kindje jullie bruidskindje kan zijn.
Alvast proficiat met je zw&angerschap en geniet ervan.

Groetjes

Charlotte
19-9-2008
 Meld misbruik24-3-2008 15:44:20

Moest dit mij overkomen zou ik mn trouw idd een jaartje uitstellen. Missch wel een ontgoocheling want tenslotte kijk je er al tijdje naar uit. Aan de andere kant krijg je dan wel iets nieuws en eigenlijk nog specialer om naar uit te kijken...een baby'tje!! kBegrijp je paniek hoor mr ik denk eens je het helemaal zal beseffen je echt in de wolken zal zijn.
Alvast proficiat!!

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik24-3-2008 16:28:08

Ik lees hier verschillende bruiden die dachten prijs te hebben.
Gebruiken jullie dan geen voorbehoedsmiddelen?
Of gebeurt het zo vaak dat die niet altijd werken?Ik ben van plan om aan kindjes te beginnen na den trouw, daarom neem ik nu de pil om zo een situaties te vermijden.
Voor de rest probeer ervan te genieten er zijn inderdaad genoeg mensen die jaren moeten proberen en dan is dit mssn wel een beetje een "luxe probleem"?
groetjes

An
28-6-2008
 Meld misbruik24-3-2008 18:40:11

Hallo,

Eigenlijk groeit er een klein wondertje in je en daar mag je meer dan trots op en gelukkig om zijn. Dit is het mooiste dat je kan overkomen, probeer er dan ook van te genieten! Tuurlijk is het niet leuk dat je huwelijksdag waar je al zoooo lang van droomt en die perfect moet zijn, nu niet meer is wat je er van gedacht had, maar daarom moet het toch niet minder leuk zijn. Stel je voor dat je je jawoord geeft en ondertussen dat kleine wondertje in je buik voelt stampen. Je gelooft me misschien niet, maar je gaat je echt de gelukkigste vrouw op de wereld voelen.
Wat zou er buiten je kleedje nog veranderen aan je dag door het feit dat je zwanger bent. Je gaat even hard stralen, er even goed uit zien, even gelukkig zijn, je kan nog alles plannen hoe je wilt. En dan heb je toch een geweldig excuus om tussendoor wat te gaan rusten en even te chillen met je ventje.
Als ik jou was, zou ik eens naar de winkel gaan en kijken wat ze met jouw kleedje kunnen doen.
Maar als je je hier niet goed bij voelt, moet je het gewoon uitstellen!
Voor alles is een oplossing! Maar vooral vooruit kijken en blijven genieten.

Heel veel succes!
Ik hoop dat je er uit komt en dat je je snel terug beter voelt!

Gr, An

Sylvia
16-8-2008
 Meld misbruik24-3-2008 18:50:02

Beste bruidjes,

heel hard bedankt voor jullie reacties, ik ben de shock ondertss een beetje gewoon geworden nu. Het is alleen nog wennen aan het idee dat ik echt zwanger ben ( buiten uitblijven van menstruatie en positieve test merk ik niets)!! Maar stillekesaan kijk ik er toch wel naar uit ... dat we op zestien augustus met zijn drietjes voor het altaar gaan staan.. voor alles is een oplossing
succes iedereen

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik24-3-2008 19:16:16

Maar was het echt onverwacht(lees je nam voorbehoedsmiddel en ondanks dit..) of was je alvast gestopt met de pil/..? en te vroeg zwanger.
Ik denk dat meerdere bruidjes dit graag zouden weten
groetjes!

Vicky
6-9-2008
 Meld misbruik24-3-2008 19:16:31

Maar was het echt onverwacht(lees je nam voorbehoedsmiddel en ondanks dit..) of was je alvast gestopt met de pil/..? en te vroeg zwanger.
Ik denk dat meerdere bruidjes dit graag zouden weten
groetjes!

Ellen
21-6-2008
 Meld misbruik25-3-2008 8:36:10

Hey Sylvia

een kennis van mij bleek ook plots zwanger. Ze was uitgerekend rond haar geplande trouwdag. in plaats van het huwelijk uit te stellen, hebben zij het een aantal maanden vervroegd. Zij zal dan 3 à 4 maanden ver zijn (wellicht zie het dan nog niet).
Misschien een tof idee om het over drie maanden te doen of zo, dan kan je jullie zwangerschap op die dag ook aan iedereen bekend maken... Zo wordt het volgens mij een extra speciale dag..;

Groetjes
Ellen
21-06-08

Sylvia
16-8-2008
 Meld misbruik25-3-2008 9:46:06

Ik nam al sinds december 2006 de pil niet meer, maar we gebruikte condoom in de vruchtbare periode, deze methode is natuurlijk niet zo betrouwbaar, kindjes mocht zeker , maar er was nog geen haast bij... Maar ben nu echt wel supercontent hoor, kweet goed genoeg dat veel mensen hier een leven lang van dromen en bergen ervoor moeten verzetten en bij ons wordt het zo in de schoot geworpen!! De datum vh huwelijk blijft gewoon staan en straks ga ik naar de winkel van mijn kleed, khoop dat die mevrouw een beetje vriendelijk is..

groetjes

Evelien
8-8-2009
 Meld misbruik25-3-2008 11:02:05

Dag Sylvia

Ik kan je verhaal heel goed begrijpen, wij zitten namelijk in dezelfde situatie. Wij gingen trouwen op 8 augustus en eind januari ontdekten we dat ik zwanger ben. Ik nam wel degelijk de pil, maar ik vrees dat het ergens misgelopen is bij een migraine-aanval rond de kerstdagen.
Nu ja, misgelopen...
De eerste dagen voelde ik me ook wat verward, wat moest er nu met dat huwelijk gebeuren? Ik zou bijna 8 maanden zwanger zijn op ons huwelijk...
Ondertussen hebben we het zo aangepakt: nu zaterdag trouwen mijn ventje en ik voor de wet, met een dineetje met de familie en een drink voor de vrienden achteraf.
Ons groot huwelijksfeest met de kerkelijke trouw én het mooie trouwkleed hebben we een jaartje uitgesteld.
Het was even wennen, maar nu ben ik heel gelukkig en kan ik bijna niet geloven dat ik binnen een paar maanden een echt baby'tje van ons twee in mijn armen zal houden.
Een mooier huwelijksgeschenk voor elkaar hadden we niet kunnen bedenken! En dat trouwkleed van Pronovias, waar ik ook al maanden van droomde en dat ook al besteld was en zo, wel dat zal binnen een jaar nog even mooi zijn!

Groetjes
Evelien

Sam
3-5-2008
 Meld misbruik25-3-2008 11:45:32

amaai, ik vind het wel heel grof van u dat ge durft zeggen dat je niet blij bent, als er hier mensen dit lezen die geen kinderen kunnen krijgen... ge zijt wel een grote egoiste. ikke ikke ikke....

Sylvia
16-8-2008
 Meld misbruik25-3-2008 11:54:41

beste sam uw reactie vind ik zeer ongepast!!!

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik25-3-2008 13:34:47

idd is dat hier heel ongepast!!!

Ik snap best dat het niet gemakkelijk is als je zelf geen kindjes kan krijgen en dat het dan niet prettig is om dan te lezen dat er iemand TIJDELIJK in een dipje zit omdat ze zwanger is..

Intussen is Sylvia wel supercontent (lees hieronder)

Het is toch normaal dat ze even moest bekomen en haar trouwdag in het water zag vallen. By the way ze is zwanger en dus onderhevig aan moodswings en dipjes

Toen ik zelf zwanger was heb ik ook wel eens gedacht dat ik het liever niet was... terwijl ik echt gewenst zwanger was!!

Sylvia
16-8-2008
 Meld misbruik25-3-2008 17:21:53

Mijn geluk kan niet op nu, ben zo blij dat ik zwanger ben. Kom juist vd winkel en het is geen enkel probleem voor de jurk , woehieee, dank u bruidjes voor het duimen
succes nog aan iedereen

Tamara

Meld misbruik25-3-2008 21:50:18

Fijn dat alles nog in orde komt!

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik25-3-2008 21:53:29

Hoi Sylvia,
Ik ben ook onverwacht zwanger geworden, maar dan wel meteen na de trouw. Mijn eerste reactie was ook paniek. Ik denk dat dat wel normaal is, plots ziet je leven er zo anders uit en je weet niet of je wel alles zal kunnen geregeld krijgen en zo. Maar inderdaad, je ziet dan snel dat het allemaal wel te regelen valt en ben je de gelukkigste vrouw op aarde. Volgens mij wordt het inderdaad fantastisch, met jullie drietjes aan het altaar. Bovendien kan het buikje best wel meevallen. Vooral bij een eerste kindje schijn je normaal niet zo snel te verdikken, omdat je huid nog goed aangespannen is of zo. Ik ben nu zeven maanden ver en ik kan nog in veel van mijn gewone kleren!
Groetjes en nog veel zwangerschapsplezier!
Ilse

Ilse
17-8-2007
 Meld misbruik25-3-2008 21:53:44

Hoi Sylvia,
Ik ben ook onverwacht zwanger geworden, maar dan wel meteen na de trouw. Mijn eerste reactie was ook paniek. Ik denk dat dat wel normaal is, plots ziet je leven er zo anders uit en je weet niet of je wel alles zal kunnen geregeld krijgen en zo. Maar inderdaad, je ziet dan snel dat het allemaal wel te regelen valt en ben je de gelukkigste vrouw op aarde. Volgens mij wordt het inderdaad fantastisch, met jullie drietjes aan het altaar. Bovendien kan het buikje best wel meevallen. Vooral bij een eerste kindje schijn je normaal niet zo snel te verdikken, omdat je huid nog goed aangespannen is of zo. Ik ben nu zeven maanden ver en ik kan nog in veel van mijn gewone kleren!
Groetjes en nog veel zwangerschapsplezier!
Ilse

An
28-6-2008
 Meld misbruik27-3-2008 23:35:27

Hey Sylvia,

Blij te horen dat je je ondertussen al beter voelt en gelukkig bent met het baby'tje in je buik! Fijn ook dat jouw jurk helemaal in orde komt!
Ik hoop dat je op je dag zult stralen (ben er zeker van eigenlijk)!
Heel heel veel succes en geniet van je baby'tje!

Liefs,
An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...