Terug naar overzicht
Janne,Ik werkte reeds met Elke en dit is een heel toffe en geduldige dame! Voor proefkapsel en- make up ga je bij haar thuis en daar begint ze eerst met de make-up. Ze is heel professioneel en werkt uitsluitend met kwaliteitsmaquillage. Normaal gezien ziet ze onmiddellijk wat er bij je past en anders kan je haar een hint in de richting geven van wat je wilt... Voor het kapsel is het best dat je je haar de dag ervoor wast. Zo is het best handelbaar. Ik denk niet dat zij je haar zal bijknippen, maar ze kan bijvoorbeeld wel zeggen dat je voor je trouw best nog eens naar de kapper zou gaan. Het mijne is nu al bijna een jaar niet meer geknipt en ze zei dat de lengte nu perfect is. Het is ook helemaal nog niet kapot, dus ik moet zeker niet meer naar de kapper voor ik trouw. Hopelijk weet je daar iets meer mee!Groetjes en succes!Delphine06/06/2008
By the way: bij mij heeft ze geduldig 5 kapsels geprobeerd voor ik uiteindelijk tevreden was!!!!! Dus geduldig is ze wel hé?Grts,Delphine
hoiik heb ook elke manssen! super meid echt waar. bij mij zijn er ook 5 kapsels de revue gepasseed, meer zouden het er niet moeten geweest zijn want min haar wilde niet meer mee lol.ze is echt goed. zeker in orde qua prijs/kwaliteit. mijn make up was ook super! knippen doet ze niet volgens mij, maar dat zou je niet mogen tegenhouden. want ze weet echt wat ze doet!grts cindy 12/09/08