Nu Online
Momenteel zijn er 96 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Bruidsnagels

  24-3-2008 10:09:46
Wil jij op de mooiste dag uit je leven ook schitteren met prachtige nagels ?
Wel ik ben een gediplomeerd nagelstyliste en volg steeds bijscholingscursussen om op de hoogte te blijven van alle nieuwe technieken, ben je geintresseerd en wens je mooie bruidsnagels wel dit kan voor 45€ met verlenging en 35€ op de eigen nagels. Ik ben van Hamme, en je kan me steeds mailen op info@nagelstudiokena.be

Groetjes Kelly

Kelly
29-9-2007
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 936


griet
23-6-2014
 Meld misbruik25-3-2008 8:51:32

Hey Kelly,

Ik probeer je al enkele keren te mailen maar het lukt niet.
Kom jij ook aan huis ?
Ik ben van Ninove.

Grietje
08/08/08



Kelly
29-9-2007
 Meld misbruik25-3-2008 9:08:59

hallo Grietje

ik kom ook aan huis, maar voor Ninove komen er wel vervoerskosten bij. Je mag me anders mailen op kelleke@telenet.be voor verdere info

groetjes Kelly



Petra
22-8-2008
 Meld misbruik26-3-2008 15:40:50

Hey kelly,

Ik ben van Elversele, dus niet ver van Hamme hé, en ik zit al een tijdje met de gedachte in mijn hoofd om gelnagels te laten zetten voor mijn trouw op 22-08-08 maar aangezien ik dit nooit eerder liet doen wist ik niet goed waar ik hiervoor terecht moest. Kan je me misschien laten weten hoe lang op voorhand ik best al gelnagels laat plaatsen. Mijn eigen nagels laten groeien lukt me niet :-(
Alvast bedankt !
Je kan me mailen op mike.petra@live.be
Groetjes,
Petra


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...