Terug naar overzicht
Ik bruinde ook niet echt onder de zonnebank, maar 'k moest gewoon een "sterkere" nemen, en nu komt mijn kleurtje wel. (9min = 6euro) Kan je nergens een andere zonnebank vinden? Dat tanning gedoe schijnt af te gaan op je kleding en op een wit trouwkleed is dat niet zo leuk denk ik..
Hey sophie, Ik ging eerst ook naar zo'n zonnecenter. En betaalde mij ook blauw aan zo'n kuur. Toi ik het echt beu was, ik heb mij nu een 2de hands (kapaza) zonnehemel aangeschaft. Daar heb 50€ voor betaald. Ik heb hier snelbruiner lampen ingehangen van 11 €/ stuk. Ze bruint even goed als in het zonnecenter hoor en ik kan nu lekker thuis gaan. Mss een oplossing. Ik heb voor Expres alleen voor een hemel gekozen want van onderbank krijg ik witte plekken op mijn rug. Tanning zou ik toch ook niet doen hoor, ten eerste bang dat het afgaat op je kleedje (zou toch ook zonde zijn he) en als er iets mis moest gaan (normaal niet maar je weet maar nooit he) dan sta je daar op je mooiste dag.groetjes
hallo,ik bruin ook heel moeilijk. vorige week was er bij ons in het zonnecentrum gratis advies van zonnebankproducten en mocht je ook staaltje proberen. ze hadden mij een product aangeraden dat helpt sneller bruin te zien. en inderdaad, ben al bruiner door dat product te gebruiken. misschien zoiets proberen?groetjesheidi