Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwkleed op etalagepop

22-3-2008 18:41:07
Hallo, ik zou na onze trouw mijn kleed graag op een etalagepop hangen i.p.v. hem in de kast te laten verdwijnen en er niet meer naar om te kijken. Tenslotte betaal je toch veel geld voor iets dat je maar éénmaal in je leven draagt en zo heb je nog een mooie herinnering. Nu is mijn vraag of er iemand weet waar ik aan zo'n etalagepop kan geraken of iemand die dit tweedehands heeft.Natuurlijk tegen een vergoeding dan hé
Alvast bedankt voor de reacties

kristien
25-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 740

Lieven
12-9-2008
 Meld misbruik22-3-2008 19:10:13

Wij doen net hetzelfde met het trouwkleed, en hebben al een paspop gaan halen in de blokker (ongeveer 30 euro)

jessy
18-7-2008
 Meld misbruik23-3-2008 8:18:10

hoi
in de xenos kun je die ook kopen 29.90 Euro
wij gaan dit ook doen

Tamara

Meld misbruik23-3-2008 16:38:47

Over de Xenos heb ik al veel gehoord op een ander forum. Zijn die winkels er ook in Limburg?

veerle
1-2-2009
 Meld misbruik24-3-2008 9:34:59

Je kan ook eens gaan kijken in de kloosterstraat in antwerpen. Ik heb in een van die antiekwinkeltjes voor 50 euro een prachtige oude paspop gehaald...

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...