TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Evelien
|
21-3-2008 22:01:05
Wij! :-) En dat zal in Berlare zijn. Nog lang wachten hé...
|
|
Liesbeth
8-11-2008
|
22-3-2008 7:57:48
Hey Katrien & Evelien,
Wij trouwen ook op 08/11/08! In Gent dan. Leuk dat er nog mensen zijn die later op het jaar trouwen...de meeste mensen vinden toch nog altijd dat je best in de zomer trouwt voor het 'goeie' weer. Ik vind het wel leuk om in een koudere periode te trouwen, vooral omdat we ook een zaal gehuurd hebben die meer past in de herfst/winter (je kan er namelijk niet buiten zitten ofzo, is een fabrieksgebouw). Het is inderdaad nog lang wachten, maar dat geeft ook de tijd om alles iets rustiger te doen...We hebben wel al onze trouwkleren gaan kopen want daar kun je maar beter niet te laat mee zijn. En vanmiddag gaan we langs bij onze traiteur (die ook de volledige inrichting van het gebouw voor haar rekening neemt)voor een eerste gesprekje om van onze trouw een superfeest te maken. Voor de rest hebben we nog niet veel vastgelegd maar naar het schijnt moeten we beginnen denken aan vervoer en fotograaf/videograaf...hoever staan jullie hier al mee? En natuurlijk de huwelijksreis ;-))) Hebben jullie tips voor bestemmingen in november?
Thankx! Liesbeth
|
|
Liesbeth
8-11-2008
|
22-3-2008 7:58:02
Hey Katrien & Evelien,
Wij trouwen ook op 08/11/08! In Gent dan. Leuk dat er nog mensen zijn die later op het jaar trouwen...de meeste mensen vinden toch nog altijd dat je best in de zomer trouwt voor het 'goeie' weer. Ik vind het wel leuk om in een koudere periode te trouwen, vooral omdat we ook een zaal gehuurd hebben die meer past in de herfst/winter (je kan er namelijk niet buiten zitten ofzo, is een fabrieksgebouw). Het is inderdaad nog lang wachten, maar dat geeft ook de tijd om alles iets rustiger te doen...We hebben wel al onze trouwkleren gaan kopen want daar kun je maar beter niet te laat mee zijn. En vanmiddag gaan we langs bij onze traiteur (die ook de volledige inrichting van het gebouw voor haar rekening neemt)voor een eerste gesprekje om van onze trouw een superfeest te maken. Voor de rest hebben we nog niet veel vastgelegd maar naar het schijnt moeten we beginnen denken aan vervoer en fotograaf/videograaf...hoever staan jullie hier al mee? En natuurlijk de huwelijksreis ;-))) Hebben jullie tips voor bestemmingen in november?
Thankx! Liesbeth
|
|
Liesbeth
8-11-2008
|
22-3-2008 7:58:16
Hey Katrien & Evelien,
Thankx! Liesbeth
|
|
Liesbeth
8-11-2008
|
22-3-2008 7:58:29
Hey Katrien & Evelien,
Thankx! Liesbeth
|
|
Leen
8-11-2008
|
22-3-2008 11:07:15
Hey, wij trouwen ook op 8/11/08 in Sinaai/Sint-Niklaas. Bij ons liggen de belangrijkste dingen vast zoals de zaal, de muziek, de fotograaf en de kerk. Ik heb mijn kleed al, normaal gezien ging ik nu pas kijken maar in januari was er opendeurdag ergens en tja ik had 'mijn kleed' gezien... Mijn vriend zal pas later kijken. Nu doen we het een beetje rustig aan met de voorbereidingen, tijd zat nog he...;)
|
|
katrien
8-11-2008
|
22-3-2008 11:48:03
Leuk dat er nog mensen zijn die die dag trouwen. Bij ons liggen volgende zaken reeds vast: fotograaf, videograaf, zaal, kerk, stadhuis, vervoer, mijn trouwkleed en schoenen, onze trouwringen zijn ook al gkozen, onze mis zit voorlopig in elkaar, wij hebben ook al iemand gevonden die live komt zingen in de kerk, wij weten ook al wie zal getuigen en onze bruidskindjes zijn ook al ingelicht. Binnen een maand zouden wij op zoek gaan naar de uitnodigingen en deze zomer zoek ik geschenkjes om aan de kinderen uit te delen aan de kerk. voor versiering in de kerk zijn we ook al gaan informeren. Nog een goede 8 maand te gaan. Tzal er sneller zijn dan we denken...
Groeten
Katrien
|
|
katrien
8-11-2008
|
22-3-2008 11:50:10
Tips voor huwelijksreis: wij gaan deze zomer reeds op huwelijksreis, aangezien ik in het onderwijs sta en na onze trouw geen verlof heb....
Katrien
|
|
joke
|
22-3-2008 19:14:24
Hey meiden,
Wij trouwen ook op 8/11/2008, in Sint-Truiden. Bij ons ligt de zaal (Roerdomp) al vast, de kerk, fotograaf, ceremoniemeester. Het stadhuis dat kunnen we pas 6 maanden op voorhand vastleggen. Mijn trouwkleed dat ga ik passen over 3 weken. Ik zie er wel naar uit. In november is het misschien wel al wat kouder maar voor de rest heb je zeker evenveel kans op regen als in de zomer. Voor de rest doen we alles rustig aan.
xxx Joke
|
|
sandra
18-10-2008
|
23-3-2008 14:51:50
hey iedereen,
wij gingen normaal ook trouwen op 8/11/08 maar onze zaal was niet vrij en de fotograaf ook niet daardoor hebben wij verplaatst naar 18/10/08
groetjes,
nog veel plezier met de voorbereidingen
|
|
Liesbeth
8-11-2008
|
23-3-2008 19:53:32
Als ik de berichtjes hier zo lees, zullen we misschien toch eens beginnen te kijken naar fotograaf... En wie nog tips heeft voor huwelijksreizen in die periode, laat maar weten!
Groetjes Liesbeth
|
|
Evelien
|
24-3-2008 11:17:08
Whaw Katrien, jij bent reeds ver gevorderd! Bij ons liggen zaal en fotograaf vast, mijn kleed en sinds deze week schoenen (was niet gepland, vond ze gewoon mooi) en we hebben ook al iemand die komt zingen in de mis. Kerk ligt ook al vast al kan het uur wel nog een half uurtje wijzigen. Verder zijn we aant kijken voor vervoer. Huwelijksreis weten we nog niet of we gaan wegens te krap bij kas. Voor de mis hebben we wel al verschillende teksten enz gelezen maar ligt nog niks vast. Gemeentehuis kan pas 6m op voorhand. Dus nog wel wat werk maar toch ook al veel geregeld.
|
|
Bart
1-10-2008
|
26-3-2008 19:55:13
Hallo,
Wij trouwen ook op 8 november in Gent. Het feest doen we in Valckenbulke in Merendree. Enkel de zaal, kerk, fotograaf en DJ liggen vast. We gaan naar Nieuw-Zeeland op reis in December.
@ Liesbeth, in welke kerk trouwen jullie?
Groeten, Bart
|
|
Liesbeth
8-11-2008
|
27-3-2008 20:45:25
Hey Bart,
In feite trouwen wij in de kerk van Heusden (Destelbergen) en het feest gaat door in de Eskimofabriek in Gent.
Groetjes, Liesbeth
PS: Nieuw-Zeeland...dat lijkt me supertof!!
|
|
Michiel
|
27-3-2008 21:13:30
Allen van harte proficiat met de trouwplannen
indien jullie nog een dj zoeken, ik heb die datum nog vrij wegens annulatie omdat de trouwers beslist hebben de huwelijksplannen af te blazen, bij interesse zie www.sounddelight.be
met muzikale groeten
discobar sounddelight www.sounddelight.Be info@sounddelight.be 0486/344.274
|
|
lien
|
1-9-2008 22:29:39
@liesbeth hallo liesbeth; zou je je e-mail adres eens willen achterlaten aub? We hebben namelijk nog enkele vraagjes ivm de Eskimofabriek? Alvast bedankt !
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|