Terug naar overzicht
Zonnebank helpt wel hoor. Als je dat bv vanaf de zomer 1 keer per week blijft doen, dan zal alles egaal zijn. Het is dus helemaal niet zo dat de delen die bruiner zijn, dan bruiner worden. Onze huid is zo niet ingesteld.Ik doe ook zonnebank en mijn bruidsmeisjes zijn daar nu ook al mee begonnen.
Zorg ervoor dat je al een iet of wat bruin tintje hebt voor de zomer (topjes-tijd)-tijd.Dan mer je het verschil bijna niet.Grtz sarah
Hoi, ik trouw in juni en ga ook al 1 x per week onder de zonnebank. Ik heb ook zon kleedje als jij. Let wel op he. ik ga alleen onder een hemel en draai me dan om want als ik onder een bank ga. Dus vanboven en beneden krijg ik witt vlekken op mijn schouderblaren. Sommige mensen hebben dit niet maar ik ben vrij mager en mijn schouderblaren steken er echt uit. groetjes
Als je bang bent dat je topje in je zal gebruind staan kun je ook een hoge beschermingsfactor op doen als je met een topje aan naar buiten gaat. Zo zul je dan minder snel bruinen ;-)
hey,ik sluit mij aan bij Meilan en ik zou tijdens de zomer bij felle zon goed opletten dat je niet verbrand.Een beetje extra opletten voor die ene zomer zodat we zo egaal mogelijk bruinengroetjes Eline05/09/2008
Dag Sandra,Ik trouw op 31 augustus en voor onze trouw gaan we nog op vakantie naar Florida. Ik zit met ongeveer hetzelfde probleemn ik heb namelijk een strapless jurk. Ik zou dus ook niet graag bikini bandjes of dergelijk ingebruind hebben staan. Ik ben me dus nu verschillende strapless topjes aan het aanschaffen en ga die zo veel mogelijk proberen te dragen. Ik heb tevens zo'n bikini gekocht. Ik ge wel teveel zon vermijden en ga dan een intensieve zonnebank kuur doen, en dan maar hopen dat ik egaal bruin ben.Je kan je ook bruin laten spuiten hé,heel mooie resultaten. neem maar eens een kijkje op deze website :www.ra-beauty.be Groetjes en veel succes met jullie huwelijk !!Ilse
Ik heb ook een trouwkleed met open rug en ben net een weekje op vakantie geweest. Ik droeg allemaal topjes met een open rug. Het resultaat is dat ook een mooi egaal gebruinde rug. Dus aanschaffen die topjes ;)