Nu Online
Momenteel zijn er 221 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Joepie!!!

20-3-2008 22:02:07
Het heeft eigenlijk niets met trouwen te maken mr ben zo blij dat ik het toch ff met mn mede-bruidjes wil delen. Sinds vandaag zijn wij de trotse eigenaars van ons eigen huisje!!! Joepie! We moeten nu naast de trouwvoorbereidingen ook wel bezig zijn met verbouwing mr dat vind ik niet zo erg. We verhuizen de week na onze huwelijksreis dus dan kan voor ons echt ons nieuwe leven beginnen...met hopelijk snel een baby'tje erbij!! Haha...
Dikke zoen

Charlotte
19-9-2008
Meld misbruik

Reacties: 3 | Gelezen: 324

Liese
9-5-2009
 Meld misbruik21-3-2008 8:18:17

Hoi Charlotte,

wat leuk voor jullie!! Wij hebben gisteren een mooi stuk bouwgrond gekocht dus we zijn ook superblij! Het is inderdaad heel wat geregel bij elkaar, maar dat maakt het leuk vind ik!

Veel succes met alles!

Groetjes,

Liese
09/05/2009

Naomi
12-12-2008
 Meld misbruik21-3-2008 10:17:25

:D leuk he! Bij ons idem dito ;) wij hebben vorige week de papieren mogen gaan tekenen voor ons eigen huisje! Wij moeten wel nog een maand en half wachten eer we de sleutels krijgen, en dan kunne we erin vliegen! ;) wij trouwen in augustus dus hebben maar 3 maanden tijd om erin te werken, maar tijdens onze 2 weken huwelijksreis zullen mijn schoonouders nog in ons huisje werken en daarna trekken we erin! ;) Met da babytje gaan wij nog wat wachten ;)

xxx succes alvast!!

An
28-6-2008
 Meld misbruik23-3-2008 23:21:02

Hallo,

Proficiat!! Leuk, binnenkort helemaal gesetteld!
Wij zijn al 2 jaar bezig met de bouw van ons huis en hopen nog voor ons huwelijk te kunnen verhuizen. We trouwen 28 juni dus het gaan nog zware maanden worden en afwachten of het op tijd klaar gaat zijn!

Nog veel succes.
En geniet ervan!

Gr, An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...