Nu Online
Momenteel zijn er 224 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

MUZIEK VOOR TAFELVERDELING

20-3-2008 10:13:47
Hallo iedereen,

Wij zouden graag de tafelverdeling op ons huwelijk aan de hand van muziek doen. Een voorbeeld: wanneer de familie aan tafel gevraagd wordt, wordt het lied 'We are family' gespeeld van Sister Sledge. Als de tafel met de collega's (leraars en leraressen) gevraagd wordt, speelt bijvoorbeeld het nummer Another brick in the wall van Pink Floyd ('Hey teacher, leave our kids alone...') voor de vrolijke noot. Dit zijn slechts enkele voorbeelden. Hebben jullie ideëen voor songs voor vrienden (voorbeeld I'll be there for you van tv-serie Friends of vrolijke vrienden van nonkel Bob - eveneens voor de vrolijke noot) of andere songs voor de schoolcollega's, de familietafel en uiteindelijk last but not least het intredelied voor onszelf...

Ook ideëen voor een originele tafelverdeling (oproepen van de gasten) zijn welkom!

Bedankt alvast!

cynthia
9-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 985

An
28-6-2008
 Meld misbruik23-3-2008 23:29:49

Hallo,

Ik ben niet echt een muziekkenner, dus daar kan ik je niet mee helpen. Als intredelied vind ik It's a beautiful day van U2 wel leuk.
Wij laten onze gasten niet afroepen, maar wijzen ze hun tafel toe bij het binnenkomen. In plaats van met tafelnummers te werken, kunnen jullie de tafels dan een naam geven van iets dat naar jullie hobby, passie refereert. Bijvoorbeeld, jullie houden van reizen, dus kunnen jullie toeristische plaatsen gebruiken als tafelnamen, aan de gasten geef je bijvoorbeeld een postkaart van de plaats die overeenkomt met hun tafel.

Veel succes.
Gr, An

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...