Nu Online
Momenteel zijn er 245 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

titel van liedjes

19-3-2008 20:11:27
Hallo iedereen.
Ik was overlaatst eens bezig op het internet voor de voorbereidingen van mijn huwelijk.
Ik was op zoek naar gedichten voor op mijn misboekje te zetten.
Omdat ik weet dat er altijd veel gedichten van Toon Hermans worden gebruikt zocht ik daar eens onder op google.
Als je Toon Hermans intikt in google kom je als eerste de volgende site tegen: http://users.pandora.be/Lieselottesgedichten/
Daar kan je gedichten vinden van Toon Hermans en Phil Bosmans.
Op deze 2 site's spelen er twee achtergrondliedjes. Ik ben nu hopeloos op zoek naar de titel van deze liedjes om deze eventueel in mijn viering te kunnen verwerken.
Hopelijk kan er mij iemand helpen via deze weg...

Heel veel groetjes,
Sophie

sophie
20-6-2009
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 356

Lien
19-9-2008
 Meld misbruik19-3-2008 20:39:27

Hey Sophie

Wanneer je op de gedichtjespagina van Toon Hermans klikt, klinkt het liedje van de film: Le fabuleux destin d'Amélie Poulain!
Maar de titel van de song... daar kan ik je niet mee helpen. Hopelijk heb ik je al een stapje dichter gebracht.

Groetjes
Lien

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik19-3-2008 20:44:38

Hallo,

Is natuurlijk ambetant dat er geen contactadres opstaan é. Als ik 't juiste heb dan denk ik dat het liedje bij Bosmans van ERA is (gekend liedje van hen is AMENO).
Het ander is ook een gekend ze, maar kan echt niet zeggen hoe het heet.

Succes ermee!
www.mathieu-valentine.bruiloftsite.nl

vicky
1-8-2008
 Meld misbruik19-3-2008 22:14:30

Als je het nummer te weten bent gekomen, zou je het dan kunnen doormailen naar naetsvicky@hotmail.com.

Dank je!!

vicky
1-8-2008
 Meld misbruik19-3-2008 22:14:44

Als je het nummer te weten bent gekomen, zou je het dan kunnen doormailen naar naetsvicky@hotmail.com.

Dank je!!

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik20-3-2008 0:40:38

Het liedje bij Toon hermans is: La valse d'amelie (van Yann Tiersen), staat op de cd van Amelie Poulain

adiemus (liedje en groep noemt hetzelfde) is het andere

indien nog vragen ;-): hideeausdenbergen@hotmail.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...