Terug naar overzicht
In de collectie van Linea Raffaeli vind je wel schoenen in het brons.Met de kleuren van het boeket kan ik je niet helpen. Misschien dat ze in de bloemenwinkel wel meer advies kunnen geven.Melissa29-03-2008
Ben je al bij Van Loock in Zandhoven gaan kijken? Daar hebben ze echt heel veel keuze, als ik me niet vergis ook bronzen trouwschoenen. Persoonlijk denk ik niet dat ik zonnebloemen zou kiezen bij brons, eerder iets neutralers, maar als jij echt graag zonnebloemen in je boeket wil, moet je dat gewoon doen!
Mocht je van West-Vlaanderen zijn, kan je eens een kijkje nemen bij Gabrielli in Roeselare. Daar verkopen ze enkel feest- en bruidsschoenen. Ze hebben er ook de collectie van Elsa Rainbow en die kan je laten kleuren in bijna elke kleur die je wenst.Ook de collectie van Linea hebben ze.Wat je bruidsboeket betreft: heb je in de winkel om een stofje van je jurk gevraagd? Dan kan jij (of je aanstaande) eens bij een bloemist horen wat er mogelijk is qua kleurencombinaties.Succes.
Lien,Ik heb mijn schoenen bij Van Loock in Zandhoven gehaald en zijn in het brons. Zou wel niet te lang meer wachten, toen ik ging(in januari) was er niet zoveel meer in voorraad voor deze zomer.GroetjesEls
Mijn mama heeft haar bronzen schoenen gekocht bij PARIS LONDRES.2 weken geleden ongeveerGroetjes