TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
J
19-4-2008
|
19-3-2008 10:26:04
Gewoon doen wat jij wil! Ik heb me voorgenomen om er op de dag van mijn trouw niet te "anders" uit te zien dan ik ben. Dus wel een beetje zonnebank, maar niet te bruin. Wel wat oogschaduw, maar niet veel schmink enz... Dus ook: mijn haar zoals het nu is want dit vind ik mooi en dat is net niet op m'n schouders. Ik ga het wel opsteken omdat ik weet dat m'n vriend het mooi vindt, maar ben drie weken geleden nog naar de kapper geweest en we trouwen op 19 april. Dus niks te laten groeien, ook al heeft inderdaad heel veel volk dat tegen mij gezegd! Doen zoals jij wil! Succes ermee
|
|
Ilona
24-5-2008
|
19-3-2008 10:39:33
Ik ben het eens met J, waarom zou je er op je trouwdag niet mogen uitzien zoals jezelf? Je moet je daarna nog herkennen op je eigen trouwfoto's he! Het is geen gewone dag op het werk, dus we doen allemaal wel een beetje meer ons best dan anders, maar ik vind dat "jezelf blijven" het belangrijkste is.
|
|
Sofie
3-5-2008
|
19-3-2008 11:30:09
Dag Sanne, gewoon doen waar je zin in hebt. Ik heb ook korter haar en ik heb het niet laten groeien omwille van de trouw. Een kapper kan het nog altijd feestelijk brushen en zo. Misschien met een bloemetje of speldje... Groetjes, Sofie
|
|
eline
5-9-2008
|
19-3-2008 11:55:23
hey,
Ik zit in hetzelfde schuitje als jij. Ik had vroeger lang haar maar zo een jaar geleden heb ik het goed kort laten knippen.
Mijn haar was te kort om op te steken, ik wel goed met opgestoken haar of kort en luchtig. Het gewoon lang laten trekt op niets, mijn haar hang dan zo heel plat, het kleeft precies aan mijn hoofd.
Voor de trouw heb ik besloten het toch langer te laten groeien zodat ik het kan opsteken. maar ik ga wel nog steeds om de 3 maanden naar de kapper zodat er een coupe in blijft. Mijn haar wordt bovenaan steeds nog een beetje opgeknipt in laagjes zodat het niet te plat komt te hangen, ook van voor houd ik het redelijk kort maar dat vind ik kunnen met opgestoken haar. zo kom ik die irritante lengt niet tegen.
Ik zal er op mijn trouw een beetje anders uit zien dan erna maar uiteindelijk niet zoveel en het langere haar heb ik in ze 8 jaar dat we samen zijn 7 gehad dus zo een verandering vindt ik het niet.
groetjes Eline 05/09/2008
|
|
evy
1-3-2009
|
19-3-2008 11:58:01
Hier nog eentje met een kort kopke. Hier ook velen die zeiden van: laat die toch groeien, zet er haarstukjes in enz... Nee, ik ben gewoon mezelf! Ik voel me ook niet goed met langer haar, toon dan ook ouder (vind ik), dat steekt toch maar naar alle kanten... Hier dus gewoon simpel terug een korte snit, misschien een iets andere tint van kleur (ik verf geregeld) en gewoon pareltjes of speldjes in m'n haar. Feestelijk gebrusht kan ook al helemaal anders zijn! Doe vooral jouw ding!
|
|
Melissa
29-3-2008
|
19-3-2008 13:02:44
Hallo bruidjes,
ik heb ook kort haar en ik ben gisteren voor mijn proefkapsel geweest. Ik heb het een tint donkerder laten kleuren, wat toch enig verschil geeft. Ik heb ook gekozen voor een kleine tiara. Die zorgt toch voor een feestelijke toets op een speciale dag. Misschien dat je dat eens kan proberen? Ik heb er een aantal geprobeerd in de bruidswinkel en gekozen voor een fijn exemplaar met enkele glittersteentjes. zo kan je van je "gewone" korte kopje iets anders maken.
Melissa 29-03-2008 (idd, nog maar 10 dagen te gaan)
|
|
Annelies
14-6-2008
|
19-3-2008 16:28:47
Hallo Ikzelf heb ook kort haar en ook mijn eerste reactie was: voor onzen trouw laat ik mijn haar groeien. MAar ondertussen heb ik het al opnieuw kort laten knippen: ik wil zeker op mijn trouwdag mezelf blijven, en ik heb al jaren kort haar. Ik ga nu om de zes weken naar de kapper en ik probeer wel altijd iets anders uit (stekeltjes, asymmetrische frou, achteraan langere piekjes, extra gebrusht,...) MAar uiteindelijk vind mijn vriend me ltijd het mooiste als mijn haar naturel is... Dus voor mij zelfs geen extra tralala... Maar als je toch iets speciaals wil, kan je altijd voor een ander kleurtje gaan, of een tiara, of kleine pareltjes laten bevestigen,... MAar ik ga gewoon voor iets specialer oorbellen en parel... succes
|
|
Veronique
3-5-2008
|
19-3-2008 21:24:06
Hallo Sanne,
vraag advies aan je vertrouwde kapper, zou ik zeggen. Zij zullen doen wat jij wil (kort), en kunnen genoeg 'experimenteren' met je.
Blijf zoals je bent: ook ik heb al meer dan tien jaar kort haar en het eerste wat m'n moeder vorig jaar, bij onze aankondiging, zei was dat ik m'n haar direct moest laten groeien. Maar waarom? Ik heb dus gewoon mijn haar elke zes weken lekker kort laten knippen.
Ik ben vorige maand voor een proefkapsel geweest, en de kapster (al jaren met mij vertrouwd) had zelf een goed kapselidee, af te werken met pareltjes (van die spiraaltjes met een pareltje op) die zullen worden verwerkt (vijf of zes pareltjes in totaal).
Nu zaterdag ga ik terug, kwestie van de juiste snit te hebben, maar mijn haar zal liggen zoals iedereen mij kent, alleen net iets feestelijker met die pareltjes (want dat is voor mij de extra touch).
Sites van kapsels ken ik niet: ik heb twee weken voor m'n eerste 'proefbeurt' eens de kapselboeken van mijn kapster geleend (ook de gewone kapsels), maar ben uiteindelijk de kapster gevolgd.
Veel knipplezier! Vero
|
|
Karen
13-9-2008
|
20-3-2008 10:50:22
Hey Sanne!
Als je jezelf mooier vindt met kort haar, hou je haar dan gewoon kort! Er zijn zeker trouwkapsels voor kort haar, hoor. Enkele sites: www.trouwkapsels.nl www.haircomesthebride.com
Nog veel plezier met de voorbereidingen!
Groetjes, Karen 13/9/2008
|
|
|
|
Welcome to the world of beauty!
in Leest |
Wij staan voor het leveren van een zeer hoge kwaliteit en worden door onze bruiden gemiddeld gewaardeerd met een 9.1.
in Vlaardingen |
Always look at the bright (bride) side of life !!
in Rillaar |
in Lommel |
"wondermooie creaties op locatie, voor u en uw omgeving"
in Bocholt |
Bruidskapsel en make-up aan huis
in Harelbeke |
|