Nu Online
Momenteel zijn er 200 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

11 juli 2009

  19-3-2008 8:51:15
Wie trouwt nog op 11 juli 2009 of ergens daarrond? Wat hebben jullie al vastgelegd? Van waar zijn jullie? ...?

Misschien vind ik langs deze weg ook het koppeltje dat na ons trouwt in ons kerkje!

Wij trouwen voor de kerk in het kleine mooie Romaanse kerkje van Rekkem!

Groetjes,
Ellen

Ellen
11-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 13 | Gelezen: 1166


sophie
20-6-2009
 Meld misbruik19-3-2008 9:42:24

Hallo,

Wij trouwen niet op 11 juli maar wel rond deze periode.
Wij trouwen 20 juni 2009.
Wij hebben al onze zaal vastgelegd, de kerk.
We zouden deze week nog willen kijken voor de fotograaf en voor de DJ.

Vele groetjes en veel succes met de voorbereidingen.

Sophie



Debby
8-8-2009
 Meld misbruik19-3-2008 10:20:03

Hey,

Wij zijn van Antwerpen en trouwen op 8/8/2009.
Wat we al hebben vastgelegd is de feestzaal en bijna de kerk!Dat is alles!Overal waar ik naar bel die zeggen er is nog tijd genoeg!En dat vind mijn vriend trouwens ook!

Wat hebben jullie al vastgelegd?


xx
Debby
8/8/2009



Laura
11-7-2009
 Meld misbruik19-3-2008 10:34:52

Hey

Wij trouwen ook op 11 juli 2009 :))))
Trouwen jullie dan ook op 2 dagen of mogen jullie ook de burgerlijke trouw dan doen?
Wij hebben enkel nog maar de feestzaal vastgelegd. We zijn ondertussen ook prijzen aan het vragen van busjes en ceremoniemeesters.
Van wanneer zijn jullie verloofd? Wij 25 juli 2007.

Als je wil kan je onze site eens bezoeken:
www.lauraenkoenraad.bruiloftsite.nl
Mss kunnen we ook op msn als je wil, lijkt me wel leuk om met een ander koppeltje samen af te tellen.
Allesinds mijn emailadres is milkietje@hotmail.com

Groetjes, Laura en Koenraad



Amaryllis
7-8-2009
 Meld misbruik19-3-2008 11:38:05

Hey Ellen,

Wij trouwen op 07-08-2009 in Brugge. Ik ben in 't begin als een freak-ske beginnen plannen (verloofd sinds november) en heb ongeveer alles wat we konden doen al gepland, maar op een bepaald moment moet je dan toch je tijd uitzitten en afwachten...Ik zoek constant nog leuke dingen om te plannen of voor te bereiden, maar gelukkig zijn we sinds gisteren beginnen verbouwen in ons "vers gekochte" huis. Nu heb ik dus een ander project waar ik me tijdelijk op kan storten...ha!

Bij ons liggen vast ( maar zoals gezegd ...beetje planfreak...)
Zaal, kerk, fotograaf, wagens, besprekingen voor bloemen zijn bezig, ringen zijn al gekozen, uitnodigingen worden ontworpen, teksten van de mis zijn klaar enz...

Enfin, hier moet je je dus niet aan spiegelen, want iedereen zegt dat ik gek ben met alles zo vroeg al bezig te zijn...

Succes met alles laat je vooral niet opjagen hé!
GRoetjes,

Amaryllis



Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik19-3-2008 11:50:09

Bedankt voor de vlugge reacties!
Zou het inderdaad tof vinden om wat contact te houden en zo!

Wij zijn verloofd sinds 20 december 2007. Mijn vriend vroeg me ten huwelijk in een Ford Mustang uit '68, mijn favo auto aller tijden! Echt een verrassing!
Een optie op een zaal hadden we wel al van ergens oktober, want we vreesden dat we ze anders niet meer gingen hebben, en maar best want vanaf dan veel telefoontjes gekregen of die optie nog steeds geldt!
Met de feestdagen via een originele nieuwjaarsbrief aan de familie gemeld dat we gingen trouwen (ouders wisten het de avond zelf nog)
Begin januari dan onze zaal definitief bevestigd en voorschot betaald.
Kerk geregeld begin januari (rondgereden in de buurt en we waren allebei meteen verkocht!)

En ondertussen stillekesweg gekeken voor een en ander:
- zaal
- kerk
- ringen (deels hebben we al, mijn verlovingsring werd blijkbaar ontworpen door juwelier-familielid met al een speciale trouwring erbij voorzien, en tis prachtig!)
- trouwvervoer (we hadden iets op het oog en wilden het eigenlijk wel, dus ineens vastgelegd!)
- fotograaf (vriend van ouders)

Wat leggen we binnenkort vast of regelen we:
videograaf
bezoek aan gemeentehuis om te informeren ivm trouw van de wet
eerste gesprek notaris (wat en hoe alles te regelen)

Wij trouwen niet per se op 11 juli omdat we Vlaamsgezind zijn, wel omdat het ons goed uitkomt!
Ik sta in het onderwijs en wouecht een trouwfeest met dan daarna een huwelijksreis. 4 juli vonden we wat te kort na het einde van het schooljaar. Dus is het 11 juli geworden!

Groetjes
Ellen

-



Inge
14-7-2009
 Meld misbruik19-3-2008 12:15:20

Wij trouwen op 1 augustus 2009 omdat het niet kon tijdens de Gentste Feesten (we wonen in St-Amandsberg bij Gent)en omdat de zaal al geboekt was voor 8 augustus...
We zijn officieel verloofd sinds kerstdag (mijn vriend had het vorige zomer al gevraagd maar omdat de tijdspanne toen te kort was om alles bijeen te sparen, hebben we het pas op kerst bekend gemaakt...)

Ben blij dat ik niet de enige freak ben, ik zit alle dagen (of het scheelt niet veel) te zoeken naar kleedjes, ontwerpen van uitnodigingen enz. op het internet.
Mijn vriend verklaart me gek. We hebben dus nog niet zoveel vastgelegd omdat hij vindt dat er nog tijd genoeg is...

We willen rond een thema werken (de giraffen van Leendert Jan Vis) en ik ben volop op zoek naar leuke ideetjes om dit overal in te verwerken. Die giraffen hebben voor ons een sentimentele waarde en ik verzamel die al een paar jaar...
Ga vanmiddag op zoek naar een hoedje, sluier en boeketje voor onze pluche giraffen...
Heeft er nog iemand leuke ideeën om dit thema te verwerken?

Heb me niet kunnen houden en heb afspraak om volgende week kleedjes te gaan passen omdat ik geen idee heb welke stijl me staat. Heb dit wel zo gezegd tegen de verkoopster (die zei dat het nogal absurd was om nu al te passen) maar na mijn uitleg zei ze dat het geen probleem was.
:-)

Nog veel succes en plezier met de voorbereiding!



Anneleen
1-1-2020
 Meld misbruik19-3-2008 14:23:51

Wij trouwen 11 juli 2008. Een jaartje eerder dan jullie.Nog 114 dagen op de kalender. Je hebt nog zeker tijd genoeg om alles vast te leggen hoor.



Kelly
11-7-2009
 Meld misbruik19-3-2008 14:27:43

Wij trouwen ook op 11 juli 2009! Wij hebben net, na heel lang zoeken, de feestzaal vastgelegd. En eerst op de gemeente geïnformeerd of het wel mogelijk is om op 11 juli voor de wet te trouwen. Ik sta in het onderwijs, daarmee wilden wij graag in het begin van de grote vakantie trouwen, maar voor 4 juli vonden wij al geen zaal meer die ons volledig aanstond!
Groetjes!



Kelly
11-7-2009
 Meld misbruik19-3-2008 14:28:10

Wij trouwen ook op 11 juli 2009! Wij hebben net, na heel lang zoeken, de feestzaal vastgelegd. En eerst op de gemeente geïnformeerd of het wel mogelijk is om op 11 juli voor de wet te trouwen. Ik sta in het onderwijs, daarmee wilden wij graag in het begin van de grote vakantie trouwen, maar voor 4 juli vonden wij al geen zaal meer die ons volledig aanstond!
Groetjes!



Ellen
11-7-2009
 Meld misbruik20-3-2008 8:48:50

Goeiemorgen!

Ik vind het vooral fijn dat we overal onzen tijd voor kunnen nemen. Geen stressy gedoe om alles geregeld te krijgen, overal nog de eerste keuze...

In welke stijl zal jullie huwelijk zijn? Wij willen een stijlvol klassiek huwelijk... En tot nog toe hebben we dat kunnen doortrekken in de kerk, de zaal, de auto's... Echt fijn als alles goed past en 1 plaatje vormt!

Groetjes,
Ellen



cathy
7-12-2008
 Meld misbruik27-3-2008 19:04:25

hey ellen,
wij trouwen op zat 12 juli 08
voor de wet vindt het plaats te eeklo en voor kerk te gentbrugge. bij ons ligt al vast: de fotograaf, de kerk, stadhuis, bruidskleed, zaal, catering, ringen (hebben we al)
hetgene we nog moeten doen is: uitnodigingen, catering verder bespreken, de bedankingen, het misboekje (de liedjes)
dat is het zo een beetje
groetjes cathy



Michiel

 Meld misbruik27-3-2008 21:20:14

Allen proficiat met de trouwplannen!

indien jullie nog een dj zoeken voor die datum: zie www.sounddelight.be .

Ik heb deze datum nog vrij, wees er vlug bij want een goede dj loop je snel voorbij...

voor verdere informatie aarzel niet om contact op te nemen

Véél succes verder met de voorbereidingen...

Met muzikale groeten

Discobar Sound DeLight
www.sounddelight.Be
info@sounddelight.be
0486/344.274



Karolien
11-7-2009
 Meld misbruik12-6-2008 11:42:09

Hallo iedereen!

Wij trouwen ook op 11 juli 2009!!
Mijn ventje heeft mij ten huwelijk gevraagd op 26 januari dit jaar toen we 5 jaar samen waren :-)
Wij hebben nog niks vastgelegd. We weten niet zo goed wat we willen. In ieder geval geen traditionele feest, we willen eens wat anders!
Vele groetjes!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...