Nu Online
Momenteel zijn er 223 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

trouwringen

19-3-2008 7:57:33
hallo bruidjes,
is er iemand zijn trouwringen al gaan kopen met fede di oro in izegem? dat is rechtstreekse verkoop. is het de moeite voor de prijs als ik van limburg tot izegem rij?is het er veel goeiekoper?
alvast bedankt
groetjes

Kirsten
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 12 | Gelezen: 395

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik19-3-2008 8:11:52

Hey Kirsten!

Wij wonen in Lede (tussen Aalst en Gent) en zijn ook naar Izegem gereden voor de ringen!
Mijn voorkeur ging al naar hen uit omdat op hun website duidelijk de prijzen vermeld staan en veel voorbeelden staan.
Wij hebben in Aalst wat rond gekeken, maar veel juweliers hebben een relatief beperkt aanbod in de winkel liggen, vooral de specialere ringen bewaren ze om mee uit te pakken. Dat begrijp ik wel, maar wij wilden een relatief eenvoudig model.
Overal in Aalst vroegen ze €800 of meer per koppel en daarom zijn wij ook gaan kijken bij Fede di Oro.
Ze zijn daar echt ongelooflijk vriendelijk en behulpzaam.
Ze hebben heel veel ringen liggen en tonen die ook met veel geduld, jij moet enkel zeggen wat je mooi en niet mooi vindt. en op basis daarvan maak je een selectie.
Eens we vijf paar ringen hadden, heeft die man ons een kwartier alleen gelaten om te praten met elkaar over de ringen, echt super.
Uiteindelijk hebben we een paar gekozen van €850, maar hebben we door de korting 'slecht' €660 moeten betalen (allé €100 voorschot en de rest bij levering).
Ik vind het zeker een aanrader, maar hoe duur de ringen zijn hangt natuurlijk van jullie af hé. Wij hebben uiteindelijk een heel eenvoudig model gekozen (gewoon rond), maar de prijs werd de hoogte ingeduwd door de briljantjes op mijn ring.

Veel succes in de zoektocht naar ringen!

Liesbeth
17 mei 2008

Kirsten
19-7-2008
 Meld misbruik19-3-2008 8:30:06

hoe hebben jullie korting gekregen?krijgt iedereen dat? alvast bedankt voor de tips
groetjes

Kerry

Meld misbruik19-3-2008 8:48:11

Dag Kirsten,

Wij hebben onze ringen ook gekocht bij Fede Di Oro. Het was de eerste winkel waar we gingen kijken en hebben er onmiddellijk onze goesting gevonden. Qua prijs valt het idd goed mee. Wij betalen 1200 EUR voor de 2 maar ik heb redelijk wat briljantjes in mijn ring dus vandaar...
Wij zijn zelf ook afkomstig van Limburg maar wonen nu in Leuven maar vind het echt wel de moeite om eens naartoe te gaan.

groetjes

kim
29-8-2008
 Meld misbruik19-3-2008 9:24:07

Hey,

Ook wij hebben onze ringen bij Fede di oro gekocht en we zijn zelf van Gent. Het was echt wel de moeite waard vond ik. Wij werden uiteindelijk ook een kwartiertje alleen gelaten om de overgebleven keuzes te bespreken met elkaar. Heel vriendelijke service en ook qua prijze zou je ergens anders meer betalen.

Groetjes

lily
18-7-2008
 Meld misbruik19-3-2008 9:36:56

Hoi Kirsten,

Ook ik kan je echt aanraden om de trip te maken hoor. Wij komen uit het Antwerpse en hadden een afspraak gemaakt. Pech voor ons, was er toch wel juist smog-alarm, dus wij tegen 90km/uur tuffen naar Izegem. Maar het was echt de moeite waard ! Superservice, enorm vriendelijk en ook wij kregen een beurskorting. Wij hebben voor een vrij strakke belijning gekozen, gouden ringen en de mijne heeft drie briljantjes, prijs slechts 540 euro, en de ringen worden persoonlijk aan huis geleverd, dus je moet de trip maar 1 keer maken. Wij hadden onze ringen nergens goedkoper kunnen vinden, en geloof me, wij hebben van te voren serieus rondgekeken en vergeleken hoor !

Succes !
Lily 18/07/2008

evy
1-3-2009
 Meld misbruik19-3-2008 12:07:14

Wij zijn er ook geweest. Voor ons was het 2u rijden, maar eigenlijk vonden we er totaal onze goesting niet. En nu om te zeggen: veel goedkoper dan op een ander? Nee hoor! Wij hebben onze ringen besteld bij een kleine goudsmid. 850€ voor ringen, speciaal ontworpen voor ons! Die van mijn 'man' is vrij simpel, geel en wit goud. De mijne ook geel en wit goud, met 5 diamantjes erin. Dat was bij fede di oro niet mogelijk voor die prijs. Heel jammer...voor hun dan ;-)

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik19-3-2008 14:53:25

ik veronderstel dat iedereen die korting krijgt, want wij hadden in ieder geval geen tegoedbon of kortings bon ofzo.

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik19-3-2008 17:57:06

Ik ken verschillende mensen die hun trouwringen gekocht hebben in wijk aan het station van Antwerpen. De prijs draaide telkens rond de 500 euro voor twee ringen... (gegraveerd)
Niet in de grote straten vlak aan het station, maar in de kleinere straatjes waar veel juweliers zitten.
Denk dat wij eerst eens in die buurt gaan kijken... want lijkt me toch goedkoper.

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik19-3-2008 17:57:21

Ik ken verschillende mensen die hun trouwringen gekocht hebben in wijk aan het station van Antwerpen. De prijs draaide telkens rond de 500 euro voor twee ringen... (gegraveerd)
Niet in de grote straten vlak aan het station, maar in de kleinere straatjes waar veel juweliers zitten.
Denk dat wij eerst eens in die buurt gaan kijken... want lijkt me toch goedkoper.

carine
13-9-2008
 Meld misbruik19-3-2008 18:23:53

hey,

wij zijn ook van de limburg, en ik moet zeggen dat we er absoluut geen spijt van hebben dat we de trip hebben gemaakt. Vriendelijke bediening, prijzen vallen redelijk goed mee en ze brengen de ringen thuis een maandje voor de trouw, dus je moet maar één keer rijden.
groetjes carine en an

inge
1-8-2008
 Meld misbruik19-3-2008 19:05:42

Hallo,
Wij hebben ook onze ringen daar gekocht.
Het zijn wit gouden,demijne heeft 4 steentjes en mijn vriends is in mat en glanzend goud. Ze zijn echt prachtig,normaal was de mijne met 8 steentjes. Maar toen viel hij een beetje boven ons budget,nu hebben we 700 euro betaalt voor allebei.
4 weekjes voor onze trouw mogen we ze gaan halen.
Voor ons is het een klein uurtje rijden,want wij zijn van aan de kust.
Ze hebben enorm veel keuze en in alle prijsklasses.

Groetjes 01/08/08
www.ingeengizmo.bruiloftsite.nl

Isabel
11-8-2007
 Meld misbruik19-3-2008 19:36:03

Hallo,

ik kan de positieve dingen die reeds gezegd werden alleen maar bevestigen.Ik wil wel nog iets toevoegen. Onze trouwringen zijn er met vingerafdruk en een uniek ontwerp. Wij zijn ondertussen 8 maanden getrouwd en onze ringen zien er nog altijd even schitterend uit als op onze trouwdag. En ze zitten echt heel comfortabel. Heel goede kwaliteit dus voor een erg goede prijs. Ik wil wel nog even zeggen dat je moet voorzichtig zijn met die ringen van in winkels rond het station in Antwerpen. Ik heb al eens gehoord dat ringen en steentjes er soms vals zijn of van mindere kwaliteit en dat ze daarom zo goedkoop zijn.

Groetjes,
Isabel

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...