Nu Online
Momenteel zijn er 44 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

geschenk getuigen

  18-3-2008 21:43:56
Dag bruidjes...

Vraagje...Ik weet niet of er nu een geschenkje moet gegeven worden aan de getuigen?Kan iemand me hier bij helpen?En wat kan je dan geven?

Groetjes Evi
04/04/08



evi
4-4-2008
Meld misbruik



Reacties: 7 | Gelezen: 2347


Eva
14-6-2008
 Meld misbruik18-3-2008 22:05:15

Hey, daar was ik ook al over aant denken. Wordt dat echt altijd gedaan. Pfffff, kost allemaal al meer dan handenvol he. En voor de ouders. Ik had mss gedacht om meerdere huwelijkskaarsen te bestellen. Wel van die mooie dan he.

succes



sarah
24-5-2008
 Meld misbruik18-3-2008 23:41:19

Hoi Evi,

wij geven wel geschenkjes aan de getuigen. Wij gaan voor iedere getuige een bon doen voor sauna,infraroodcabine,turks stoombad en hotspringparelbad met hapjes en drank erbij dit voor gedurende twee uren



J
19-4-2008
 Meld misbruik19-3-2008 10:11:44

Eerst en voorla ben ik van mening dat er helemaal niets moet. Je doet gewoon wat je zelf wil! Als jij vindt dat een kadootje niet hoeft, dat je getuige weet dat je het apprecieert wat hij/zij voor je doet, is dat zeker ook okee! Wij zijn niet van plan om de dag zelf iets te geven, eerder achteraf een klein fotoboekje ofzo.



eline
5-9-2008
 Meld misbruik19-3-2008 12:03:21

Hey,

Wij gaan ook een kodootje geven.
Een beetje origineel maar goedkoop, wij gaan gewoon een fles duvel kopen voor de enen getuige en voor de andere een fles leffe wel zo van die 1 liter flessen. Het bestaande etiket gaan we overkleven met een zelfgemaakt ludiek etiket en de naam wordt getuigenbier.
Niet heel kostelijk maar wel een leuke herinnering, ze kunnne ze leeg drinken en de fles al dan niet houden.

Het kan ook met wijn of zo wat de getuigen graag drinken.

groetjes Eline & Stijn
05/0/2008



Cindy
12-9-2008
 Meld misbruik19-3-2008 21:14:14

hoi

ik was eigenlijk van plan hen allemaal te bedanken met een grote knuffel een een toffe dankspeech, maar als ik hier alles lees op het forum, wordt er ver overal een redelijke kado gegeven. terwijl onze dag al genoeg kost...

grts cindy 12/09/08



Saskia
30-5-2009
 Meld misbruik26-3-2008 10:42:45

Wij gaan een pen geven met daarop hun naam. Met die pen kunnen ze op het gemeentehuis dan meteen hun handtekening zetten.



Julie
16-4-2011
 Meld misbruik16-11-2010 16:58:04

Hallo Saskia,

Ik ben deze zomer naar een huwelijk in het gemeentenhuis gaan kijken. En daar mochten ze niet met hun eigen pen tekenen!? Ik weet niet of dat overal zo is. Maar daar mocht het niet.
Ivm de kadootjes, iedereen doet wat hij/zij graag wensen. :-)
Groetjes, Julie


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...