Nu Online
Momenteel zijn er 256 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

allerlei vragen kan niet meer volgen

18-3-2008 19:58:09
Hallo allemaal,

ik hoop dat jullie mij kunnen helpen.
Zit nl met een paar vraagjes.
Een vriend van ons heeft zelf voorgesteld om ceremoniemeester te zijn, natuurlijk vinden wij dit tof maar nu vroeg hij om op te lijsten wat hij allemaal moest doen en heb daar eerlijk gezegd geen benul van weet iemand wat de taken van een ceremoniemeester zijn.
Ten tweede hoe zit het eigenlijk met het vervoer van de suite.
Dus ouders broer, zus, grootouders, rijden die zelf met de auto of zorgen jullie dat er iemand chauffeur is, hebben jullie ook auto's voorzien voor de suite( was dat eigenlijk niet van plan wat vond da nogal duur.

hopelijk kan iemand mij hiermee helpen.

groetjes
Kim

Voor mijn grootouders zou

Kim
26-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 315

camilla
19-7-2008
 Meld misbruik18-3-2008 20:33:28

hoi

een ceremoniemeester zorgt er voor dat alles op de juiste moment gebeurt.dat iedereen is waar hij moet zijn enzo.

wij hebben auto's ja (is idd rederlijk duur mssn.die van ons is 100 euro voor 20 km en 3 uur, is 25 euro per uur over en dacht 1 euro de km over, maar begingt maar te tellen vanals jij of je partner instapt he.)
anders kan je ook gewoon vragen aan vrienden met mooie auto's of zij willen rijden he.
of gewoon vragen aan vrienden of zij met de auto's van je suite willen rijden.
wij hadden zelfde probleem omdat iedereen voor jou aan kerk en gemeentehuis moet zijn he.
hopelijk heb ik jou geholpen he

greetz camilla

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik18-3-2008 20:49:33

Je kan zowat vanalles laten doen zoals camilla al zei,hij kan er vb ook voor zorgen dat iedereen een misboekje heeft (als je ook voor de kerk trouwt),dat iedereen daar binnen is voor jullie,aanwijzingen geven.

Wij hebben geen auto's gehuurd,is voor ons een te dure kost,iedereen rijdt zelf,heb zelfs al opgevangen dat mensen in de familie aan afspreken zijn voor wie bob gaat zijn.

Grtz sarah

succes

Liesbeth
17-5-2008
 Meld misbruik19-3-2008 8:25:00

hey Kim!

een ceremoniemeester ziet idd dat alles vlot gebeurd, zodanig dat er nergens dingen te kort zijn of vertragingen opgelopen worden. Dus concreet zal je die vriend een overzicht van de dagplanning moeten geven (om welk uur je waar moet zijn) en overal opschrijven waar hij wat moet uitdelen/ plaatsen...

Die auto's dat is echt iets waar je iedereen anders gaat op weten antwoorden.
Wij zijn elk circuit gepasseerd denk ik. Voor elk koppel een auto, dat vonden wij voor ons budget een beetje te veel.
Dan hebben we gedacht om iedereen zelf te laten rijden en niemand had daar problemen mee, maar dan zit je uiteraard wel met het feit dat niemand een glas kan drinken.
Uiteindelijk hebben we een oldtimerbus op de kop kunnen tikken, waar 15 mensen inkunnen. Daar gaat de suite overdag mee gevoerd worden. Dan rest je enkel nog een beetje te zien dat ze thuis geraken.
Bij ons zetten sommigen hun auto smorgens aan de feestzaal, anderen nemen een taxi naar huis...

Groetjes!
Liesbeth
17 mei 2008

Nathalie
6-6-2008
 Meld misbruik21-3-2008 15:00:41

Hey Kim,

De taken van een ceremoniemeester zijn o.a. zorgen dat jullie overal op tijd geraken, zorg dus zeker inderdaad dat hij een dagschema heeft. Dingen die moeten uitgedeeld worden zoals bv de kaartjes met tafelnamen savonds, aanduiden op een lijst welke gasten reeds aangekomen zijn....zodat jullie een beetje in t oog kunnen houden of iedereen aanwezig is.

Wat het vervoer betreft, wij spreken smiddags af aan de zaal van het avondfeest en rijden van daaruit verder met 2 minibusjes die we huren. Scheelt een pak geld ipv een limo of oldtimerbus en voor ons was t het belangrijkste dat iedereen samen ter plaatse komt. Op die manier staan ook de wagens al op de locatie om savonds weer naar huis te rijden.

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...