Els
30-5-2008
|
17-3-2008 21:30:15
mijn vriend en ik zijn 8 jaar samen, wonen 2 jaar samen, maar ik ga de nacht voor ons huwelijk toch bij mijn ouders gaan slapen. Vind het super om nog eens in mijn oude kamertje te slapen en de avond voor ons huwelijk allerlei dingen samen met mijn ouders en zussen te doen.
succes nog!
|
|
Cindy
12-9-2008
|
17-3-2008 21:35:54
hoi
wij wonen nu ongeveer een jaar en half samen. we zullen in augustus 3 jaar samen zijn. toch ga ik de nacht ervoor bij mijn mama gaan slapen.
enerzijds omdat ik het leuk vind, en anderzijds omdat mijn mama wil dat ik voor (hopelijk) de laatste keer in het ouderlijk huis overnacht.
grts cindy 12/09/08
geen nood Sofie: ik was ook al langer of een jaar met mijn trouw bezig. lol
|
|
evy
1-3-2009
|
17-3-2008 21:47:00
Ik ga ook een nachtje thuis slapen. Wij zijn dan meer dan 13j samen, waarvan 10 samenwonend. Ook wij hebben ons eigen huisje en ons zoontje is dan net 2. Hij gaat dan voor een nachtje naar oma en opa, zodat wij ons op ons gemakje kunnen klaarmaken. Ahum, met de nodige stress, die ik hem wil besparen :-)
Groetjes Evy 01-08-2008
|
|
Liesbeth
1-1-2008
|
17-3-2008 21:53:32
Wij wonen ondertussen ook al weer 2 jaar samen (en dan heb ik de jaren samen op kot nog niet meegerekend...) en vertrekken beide van bij mijn ouders thuis :-)
We wonen namelijk in een appartementje boven mijn schoonouders en deze laatsten zijn aan het verbouwen. De verbouwingen zullen net wel of net niet klaar zijn tegen onze trouw. Om stress te vermijden vertrekken we dus van bij mijn ouders. Het huis waar we wonen is momenteel niet echt geschikt om gasten in te ontvangen...
|
|
KATLEEN
26-7-2008
|
17-3-2008 22:18:54
Wij zullen dan 4 jaar samenwonen. Mijn schoonouders wonen tuin aan tuin met ons. Mijn vriend gaat bij zijn ouders slapen en ik slaap in ons huis.
|
|
els
28-6-2008
|
17-3-2008 22:39:38
Hey, Wij slapen gewoon samen. Ik had daar zelfs helemaal niet bij stilgestaan. Lijkt me net geruststellend dat ik mijn ventje bij me heb om de grootste zenuwen te bedaren. Groetjes Els (28/06/08)
|
|
Conny
12-7-2008
|
18-3-2008 7:28:51
Hallo,
Ik had daar ook eigenlijk niet bij stil gestaan en met kinderen in huis vindt ik het eigenlijk wel nodig om thuis te blijven (wij zullen dan ook net geen 11jaar samen zijn) . Ik denk er wel aan om mij te gaan omkleden bij mijn beste vriendin die niet ver van ons woont, om zo toch nog mijn ventje te verrassen .
conny 12-07-08
|
|
Kim
2-8-2008
|
18-3-2008 7:32:08
Wij wonen ondertussen 2 jaar samen en op 2 augustus iets meer dan 3 jaar samen zijn. Mijn vriend zijn ouders wonen schuin tegenover de mijne. Ik ga bij mijn ouders slapen en hij blijft in ons appartementje wegens geen bed meer bij zijn thuis. Maar om zich klaar te maken gaat hij wel naar zijn thuis. de suite hoeft tenslotte maar de straat over te steken. groetjes Kim
|
|
Ellen
21-6-2008
|
18-3-2008 8:06:58
Hey Sofie
Ook wij slapen gewoon samen. We zullen tegen dan 6.5 jaar samen zijn en 2.5 jaar samen wonen. ik zou het raar vinden om niet bij mijn ventje te slapen. Na het ontbijt ga ik mij wel bij mijn ouders klaarmaken...
Groetjes Ellen 21-06-08
|
|
Kimberley
12-9-2008
|
18-3-2008 8:22:36
Hey, aangezien ik van Nederland ben en al mijn familie daar woont, blijf ik in ons appatement slapen. Wij wonen dan 4 jaar samen en zijn 7 jaar samen. Mijn moeder en zus met nichtje komen bij mij slapen zodat ik toch niet alleen slaap. Mijn ventje gaat voor 1 nachtje terug bij zijn moeder slapen.
Groetjes Kimberley 12/09/08
|
|
Kimberly
31-5-2008
|
18-3-2008 8:24:05
Hallo
Wij zullen twee jaar samen zijn de dag dat we trouwen en we wonen anderhalf jaar samen. We gaan beiden in het ouderlijk huis slapen en maken ons daar klaar. Ik kom wel 's ochtends vroeg naar ons huis, mijn moeder woont namelijk in antwerpen en we trouwen in waregem. Nog een stressy ochtend voor mij dus...
Kimberly 31-05-08
|
|
Jitse
6-9-2008
|
18-3-2008 8:28:13
Hoi,
Ik ga bij mijn mama slapen en mijn vriend slaapt gewoon thuis. Hij gaat zich wel klaarmaken bij zijn ouders. Waarschijnlijk zullen ook de meisjes vd suite naar mij komen en de mannen naar hem. Daarna komen ze hun "ladies" ophalen.
Jitse 060908
|
|
Karolien
13-9-2008
|
18-3-2008 8:53:28
Mijn vriend gaat bij zijn moeder slapen en ik blijf gewoon in ons huis. We zijn dan 8 jaar samen en wonen dan 4 jaar samen. 's Morgens komt wel mijn pa me halen voor het bezoek aan de kapper om dan door te rijden naar mijn ouderlijk huis. Daar komt mijn vriend mij halen.
groetjes Karolien
|
|
J
19-4-2008
|
18-3-2008 9:28:55
We slapen gewoon samen, maar we gaan ons wel in het ouderlijk huis klaar maken en dan komt hij mij bij mijn ouders thuis "ophalen", al is dat ook relatief. Hij komt dan gewoon en we zien elkaar voor de eerste keer in onze trouwkleren en daarna gaan we foto's trekken met de wagen van een vriend.
|
|
sarah
17-5-2008
|
18-3-2008 9:29:39
wij slapen in ons eigen bed! ik heb zowiezo al slaapproblemen en denk dat ik dus best in mijn eigen bedje slaap. misschien dat we wel ons zoontje de avond op voorhand ergens laten logeren. Dit om s' morgens iets rustiger te zijn groetjes
|
|
Debby
8-8-2009
|
18-3-2008 10:36:09
Hey Sofie,
Wij zullen ook gewoon thuis slapen,maar ik ga wel naar ons mama om mij en de kids(ook 2 en we zijn ook 11 jaar samen) daar omkleden,ik heb een vriendinnetje van mij broer om de kids aan te kleden en er voor te zorgen dat ze geen ruzie maken ofzo..zij houdt een oogje in het zeil! En dan komt mijn ventje met de bus mij daar halen en heel het entourage zal daar ook zijn dan!Krijg het moeilijk als ik er nog maar aan denk!En voor mij is het ook nog zo lang wachten!! Wij trouwen op 8/8/2009,omdat we dan juist op die dag 12.5 jaar samen zijn!
Dikke x Debby
|
|
Silke
15-5-2009
|
18-3-2008 11:18:27
Ik slaap gewoon naast mijn mannetje. Ik vind het een beetje onnozel om terug naar mijn ouders te gaan. (Zij wonen namelijk over ons.) Daarbij we zijn al zoveel jaar samen.... Ik ga s morgens wel naar ons mama en papa om mij om te kleden en mijn mannetje komt me daar dan ophalen...;dus die traditie volgen we wel!
|
|
Margit
28-6-2008
|
18-3-2008 12:20:26
Hey Sofie!
Wij zijn dan 5 jaar samen en wonen dan iets meer dan 2 jaar samen. Mijn vriend gaat thuis slapen en ik blijf in ons appartementje. sAvonds komen mijn vriendinnen langs voor een mini-pizza&pyjamaparty (ni laat natuurlijk! :o)) en mijn getuige (= beste vriendin) en een andere hele goeie vriendin van mij blijven dan bij mij slapen. sMorgends trekken we dan naar mijn ouderlijke huis (is op 700m) om ons daar verder klaar te maken en op mijn venteke te wachten! :o)
Groetjes!
Margit xxx
http://margitenleslie.trouwen.com
|
|
Nathalie
8-8-2008
|
18-3-2008 13:42:18
Mijn vent had al zitten zagen dat ik zeker thuis moet slapen. Hij haat het om alleen te slapen :-) We slapen dus gewoon samen en 's morgens ga ik naar mijn ouders om me daar klaar te maken en dan komt hij me ophalen.
Groetjes,
Nathalie
|
|
Katrien
18-8-2007
|
18-3-2008 14:48:04
Hoi,
Ook wij waren 10 jaar samen, eigen woning...wel nog geen kinderen. Ikzelf ben de avond ervoor bij mijn ouders gaan slapen. Manlief heeft nog een glaasje rood meegedronken en daarna is hij naar ons huis gegaan en ik bij mijn ouders gebleven! s'Morgens is hij me dan daar komen ophalen. De suite was al iets voor hem bij mijn thuis. Vond het wel leuk zo!
Groetjes, Katrien www.dirkenkatrien.bruiloftsite.nl
|
|
saskia
18-7-2020
|
19-3-2008 8:41:40
wij hebben gisteren pas onze trouwplannen uit de doeken gedaan en mijn moeder zei al gelijk dat mijn vriend me bij haar thuis zal moeten komen ophalen want haar dochter slaapt die nacht in het ouderlijke huis.dus we hadden er weinig op te zeggen.ik zie der wel naar uit,bij mijn zusje en mijn moeder(hertrouwd) hun trouw was dat ook en dat was supergezellig,alle meiden ondereen.ik neem mijn kindjes gewoon mee want er is toch genoeg hulp om hen klaar te maken.mijn vriend ziet tegen het rondgerij op maar dat zal hij erbij moeten nemen.
|
|
Sanne
8-8-2008
|
19-3-2008 10:03:59
Wij wonen ondertussen al 8 jaar samen en hebben 2 meisjes van 3 en 6 jaar. Ik kies ervoor om thuis bij mijn gezinnetje te slapen. Iedereen slaapt toch beter in zijn eigen bed en ik zie niet in waarom ik terug thuis zou gaan slapen. Bovendien wonen mijn ouders 45 minuten rijden van bij ons en trouwen we wel in de gemeente waar we nu wonen. Dus kan mijn vriend mij toch moeilijk komen afhalen. Anders doen we die dag niets anders dan over en weer rijden en dat is ook al niet bevorderend voor de zenuwen. Dus liever thuis slapen en ons rustig klaar maken. Mijn man vliegt wel even buiten als ik me moet klaar maken. Terwijl hij het bruidsboeketje gaat halen (en nog wat sight seeing doet met de wagen) ga ik me met mijn moeder klaar maken. Dus wat je ook doet, doe gewoon waar je zin in hebt !
|
|
Jill
24-1-2010
|
19-3-2008 11:04:19
Wij zullen op onze huwelijksdag net 3,5 jaar samen zijn en dan ook al een tijd samenwonen. Ik was in de eerste plaats ook van plan om de traditie te volgen en apart te slapen, maar ik slaap het best en liefst in mn eigen bedje en bij mn ventje. Ik zal zo al weinig kunnen slapen van de zenuwen dus dan voor de uurtjes die ik kan slapen, lig ik liefst in mn vertrouwde omgeving. Wij beginnen in augustus met de bouw van ons huis,trouwen in januari en gaan daarom tijdens de bouwperiode bij mn schoonouders inwonen. We ontbijten nog samen(voor zoveel ik ga kunnen eten toch:-)) en dan rijd ik naar de kapper waar mn mama dan ook gaat zijn en maken we ons verder klaar bij mn ouders.
Ik zou zeggen, doe gewoon waar je jezelf het beste bij voelt, je moet per slot van rekening toch wat uitgerust zijn op JOUW dag he...
Groetjes,
Jill
|
|
kimberly
14-6-2008
|
19-3-2008 20:33:06
Wij zijn 5 jaar samen. En wonen 2 jaar samen! Wij gaan ook samen slapen! anders zal ik totaal niet kunnnen slapen van de zenuws ;)
groetjes
|
|