TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
sofie
12-7-2008
|
17-3-2008 16:24:15
hey petra
als ik jou was zou ik toch eens naar de winkel bellen en om uitleg vragen. een huwelijk is al kostelijk genoeg, dan moet je je ni laten doen é.
groetjes sofie 12 juli
|
|
cien
9-5-2009
|
17-3-2008 16:48:28
zeg dat je huwelijk is afgelast,beetje op hun medelijden spelen:) mss dat dat werkt?
desnoods zeg je dat je 100euro als schadevergoeding wil betalen,zo spaar je nog altijd 190euro uit
je kan maar proberen he
|
|
Petra
22-8-2008
|
17-3-2008 16:51:27
Ik had ook al gedacht om zoiets te verzinnen, en de bestelling te annuleren, maar ik ben bang dat ik dan niet meer op tijd aan een ander kleed geraak. Het zuo nu zowieso maar pas in juli binnen zijn en ik trouw in augustus... pfff nie makkelijk hoor !!! Alvast bedankt voor jullie tips hé Petra 22-08-08
|
|
Katelijn
15-10-2008
|
17-3-2008 16:51:38
Je kan best ook wel eens nagaan of je vergelijking wel klopt: in sommige winkels zijn de herstelkosten mee in de prijs inbegrepen, het lenen van de hoepelrok, BTW of niet, ... Dit kan natuurlijk wel een verschil maken
|
|
Petra
22-8-2008
|
17-3-2008 16:52:40
De verstellingskosten zijn bij mij niet inbegrepen :-( en een hoepelrok mag ik lenen van iemand ... en er is ook geen prijsverschil voor grote of kleine maten waar ik het gekocht heb. Petra
|
|
Patricia
27-6-2008
|
17-3-2008 17:38:51
Vraag het toch maar gewoon eens. Wie weet gaat het om een echte vergissing. Als je iets vriendelijk navraagt, omdat het toch wel zwart op wit geschreven staat, mag je, hoop ik, verwachten dat ze daardoor niet meteen beledigd zijn. Anders zijn ze niet erg professioneel. Ik kan me voorstellen dat ze allerhande "bridezilla's" met allerlei eisen over de vloer krijgen, en daar moeten ze toch ook een perecte en eerlijke jurk voor leveren. succes ermee, laat eens weten hoe het afloopt.
|
|
jessy
18-7-2008
|
17-3-2008 18:02:54
hoi ik heb ongeveer het zelfde meegemaakt ik had een kleedje gekozen en had er eigenlij al direct spijt van dat ik niet naar een andere winkel was geweest , nu wilden mijn zussen een coktailjurk bestellen in een andere winkel en heb daar het kleed van mijn dromen gezien en heb het besteld, met als gevolg dat ik opeens 2 jurken had en wou het 1ste afzeggen ende verkoopster zei dat mijn kleed al klaar was en ze me daarom niets van geld kon terug geven , maar ik wou geen geld terug mijn moeder wou dan voor de voorschiot wat we gegeven hadden een kleedje bestellen , en dat ging niet dus ben ik mijn 450 euro aan voorschot zomaar kwijt
|
|
jessy
18-7-2008
|
17-3-2008 18:03:10
hoi ik heb ongeveer het zelfde meegemaakt ik had een kleedje gekozen en had er eigenlij al direct spijt van dat ik niet naar een andere winkel was geweest , nu wilden mijn zussen een coktailjurk bestellen in een andere winkel en heb daar het kleed van mijn dromen gezien en heb het besteld, met als gevolg dat ik opeens 2 jurken had en wou het 1ste afzeggen ende verkoopster zei dat mijn kleed al klaar was en ze me daarom niets van geld kon terug geven , maar ik wou geen geld terug mijn moeder wou dan voor de voorschiot wat we gegeven hadden een kleedje bestellen , en dat ging niet dus ben ik mijn 450 euro aan voorschot zomaar kwijt
|
|
katrien
8-11-2008
|
17-3-2008 21:20:45
Zeg dat je beste vriendin vorige week trouwde en net hetzelfde kleed droeg. zeg dat je niet kan maken dat je hetzelfde kleed zal dragen. Leugentje om bestwil
Katrien
|
|
lieve
|
18-3-2008 8:01:13
Hallo
Goh, stom he! Ik zou het ook ambetant vinden, maar langs de andere kant zou ik mss denken: als ik me daar nu moet voor stressen en nog van hier naar daar lopen om het tweede, goedkopere kleed te kunnen hebben.. mss dat ik dan liever gewoon gerust ben en het zo laat? En anders gewoon stoute schoenen aan, die tip van 'andere bruid zelfde kleed' vind ik wel goed, alleen gaan ze mss bewijzen vragen? Wat is trouwens de naam van die winkel met de goedkoperen bruidsjurken?
|
|
Petra
22-8-2008
|
18-3-2008 8:09:31
De website van die winkel met goedkope bruidsjurken is http://www.clairdefemme.be/ Mijn kleed is van het merk nana couture, model 1233. Prijs hier 510 euro en ik betaalde 800 euro. Groetjes, Petra
|
|
Debby
8-8-2009
|
18-3-2008 10:40:15
En waar heb je je kleed gekocht?
Groetjes, Debby
|
|
Petra
22-8-2008
|
18-3-2008 10:54:03
Bij farah love in zwijndrecht Groetjes, Petra
|
|
dennis
2-8-2008
|
18-3-2008 16:31:56
ik zit in hetzelfde schuitje... pfff
gek want ik las hier ook eens van iemand die zijn kleedje buiten de opendeurdagen had besteld en die had effectief nog meer betaald... dat zou dan 'de echte prijs' zijn geweest...
toen ik dat van mij ging kopen was er iemand die afbelde, huwelijk zou ook niet doorgaan...en die had de volledige prijs aan haar been... ik ga het zo laten...
|
|
Petra
22-8-2008
|
19-3-2008 9:17:52
Hey Dennis,
Wat erg dat je hetzelfde voor hebt !!! Ik ben nu zo kwaad op mijn eigen dat ik niet wat langer heb rondgekeken hé, maar ik had schrik dat ik niet genoeg tijd meer had, heb het tenslotte maar 6 maand voor ons huwelijk besteld en ze zeiden dat de levertermijn zo lang was dus ja ... Ik denk ook dat ik het maar zo gaan laten, ben echt bang dat ik anders geen goeie service meer ga krijgen en met een kleed ga zitten dat niet goed aangepast is of zo. Heel spijtig van die 290 euro maar ja ... hopelijk komen er nu niet teveel verstellingskosten meer bij, ik hou mijn hart al vast. Ik ga in elk geval niks meer kopen daar, ik zoek mijn schoenen en accesoires wel ergens anders ! Groetjes, Petra
|
|
dennis
2-8-2008
|
19-3-2008 10:01:04
hoi petra!
(ik ben altijd aangemeld onder de naam van mijn toekomstige omdat hij hier eerst op was geweest, zou daar eens iets aan moeten doen want ziet er zo stom uit!) Ja ik baal er ook echt wel van... Bij mij was het zo dat ik tijdens de opendeurdagen mijn kleed heb besteld, toen was alles voor 740 euro en dat stellen ze dan zo voor als de te pakken kans, ze zegden me toen dat mijn kleedje buiten de opendeurdagen bij hun 1400 euro zou kosten... dat leek mij er al over maar ik had wel niet gedacht dat het in werkelijkheid 300 euro minder zou kosten! Bovendien heb ik al de godganse tijd spijt van mijn kleed omdat ik mede daardoor zo holderdebolder in de eerste winkel waar ik kwam iets heb gekozen...
Ik vind het echt ni fijn en kan mezelf ook wel tegen de kop slaan maar ik ben ook wat ongerust over de service als ik er iets aan probeer te doen... Maak mij sowieso al wat zorgen: ik was een keer terug geweest (had een discussie met mijn ma over hoe het kleed er nu ook al weer uitzag) en had daarvoor een afspraak gemaakt, en die hadden ze niet opgeschreven dus ik stond voor een gesloten deur...leuk hoor, ik kwam van ver...
In elk geval, trek het je maar niet aan, probeer toch maar gewoon blij te zijn met je kleedje, ik vind het trouwens heel schoon! Ik kan alleen maar hopen dat ze daar de bruiden niet zo blijven vangen...
misschien dat we elkaar daar nog tegenkomen, ik trouw ook in augustus!
veel liefs,
Vicky
|
|
Petra
22-8-2008
|
19-3-2008 11:07:03
Hey Vicky,
Ik ben echt blij dat ik deze slechte ervaring nu met jou kan delen, ookal is het helemaal niet leuk voor ons, het doet deugd om er es met iemand over te praten die hetzelfde voor heeft. Ik voel me ook niet zo goed omdat ik halsoverkop direct mijn kleed daar bestelde, het was ook niet het kleed waar ik voor ging want ik wilde eigenlijk een bustier en rok apart en iets met rood erbij ... maar volgens de mevrouw daar was dat "uit" en waren het nu allemaal kleedjes in 1 stuk ... ik ga ook maar niet teveel meer nadenken over het geld dat ik teveel betaalde en hopen dat de service verder goed is hé ... ik moet terug gaan passen op 25 juli !!! Wanneer jij ? ik hoop echt dat het kleed niet tegenvalt, want hetgeen dat ik gepast heb was in mintgroen, en ik bestelde het mijne in ivoorkleur. maar op de foto van claire de femmes ziet het er idd wel mooi uit hé. Laat ons dus maar duimen voor mekaar dat het allemaal wel zal meevallen hé verder !!! Wij trouwen op 22-08. Wanneer jullie ? Je mag me gerust ook altijd mailen hoor als je nog vragen of zo hebt, of nog iets wil vertellen: mike.petra@live.be Heel veel groetjes en superbedankt voor je reacties Petra
|
|
Petra
22-8-2008
|
19-3-2008 11:10:12
Vicky, Nog iets: wat betreft je afspraak die niet was opgeschreven ... bij mij was die mevrouw 5 minuten te laat aan haar winkel, nu 5 minuten is geen ramp, maar wel voor mij toen, omdat ik al zo zenuwachtig was als iets en een half uur te vroeg aan de deur stond. Een kleed gaan kiezen is tenslotte toch iets heel belangrijks hé. Ik dacht toen ook even da ze me vergeten waren en was al van plan naar een andere winkel te rijden, en uiteindelijk had ik dat dus beter gedaan, maar ja ... Groetjes, Petra
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|