Nu Online
Momenteel zijn er 180 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

tafelnamen

  17-3-2008 8:42:49
hoi medebruidjes ,
wij trouwen op 18/07/09 en ik ben zo al eens vanalles aan het uitpluizen
zo wil ik de tafelnamen benoemen met snoep, ik heb wel al enkele soorten snoep in gedachten maar zit volledig vast . ik weetbhet is nog vroeg , maar hebben jullie enkele ideetjes ?
groetjes nikita

nikita
11-7-2009
Meld misbruik



Reacties: 9 | Gelezen: 903


sarah
18-7-2008
 Meld misbruik17-3-2008 9:06:51

Hey ikita,wanneer het jullie grote dag is mogen wij onze eerste huwelijksverjaardag vieren,wij trouwen dit jaar 18/07.
Als je zegt dat je vast zit,bedoel je dat je niet genoeg soorten snoep kan bedenken?
Je kan heb bv ook met me to you beertjes doen.
grtz sarah



Ann
6-12-2008
 Meld misbruik17-3-2008 12:04:59

Hoi Nikita,

Ook wij zouden graag onze tafelnamen naar snoep noemen. Waar zit jij juist mee vast?

Groetjes,
Ann



Sharon

 Meld misbruik17-3-2008 16:27:16

Hoi Nikita,

ik ben vorige zomer naar de trouw van mijn nicht geweest en zij hadden hun tafels benoemd met plaatjes van 'Liefde is...'. Bij het binnenkomen kreeg iedereen een plaatje van de tafel waar hij/zij zat en op elke tafel stond dan een vergroot exemplaar van dit plaatje. Ik vond het een heel leuk idee, want het wijst er nog maar eens op waarom iedereen daar was, om de liefde te vieren :)!

Veel succes nog!
Sharon x



Sharon

 Meld misbruik17-3-2008 16:27:31

Hoi Nikita,

ik ben vorige zomer naar de trouw van mijn nicht geweest en zij hadden hun tafels benoemd met plaatjes van 'Liefde is...'. Bij het binnenkomen kreeg iedereen een plaatje van de tafel waar hij/zij zat en op elke tafel stond dan een vergroot exemplaar van dit plaatje. Ik vond het een heel leuk idee, want het wijst er nog maar eens op waarom iedereen daar was, om de liefde te vieren :)!

Veel succes nog!
Sharon x



Sharon

 Meld misbruik17-3-2008 16:27:42

Hoi Nikita,

ik ben vorige zomer naar de trouw van mijn nicht geweest en zij hadden hun tafels benoemd met plaatjes van 'Liefde is...'. Bij het binnenkomen kreeg iedereen een plaatje van de tafel waar hij/zij zat en op elke tafel stond dan een vergroot exemplaar van dit plaatje. Ik vond het een heel leuk idee, want het wijst er nog maar eens op waarom iedereen daar was, om de liefde te vieren :)!

Veel succes nog!
Sharon x



Sharon

 Meld misbruik17-3-2008 16:28:31

Woeps sorry, computer hing eventjes vast...*bloos*



inge
1-8-2008
 Meld misbruik17-3-2008 17:34:31

Hallo,
Wij gebruiken als tafelnamen kunstenaars,omdat mijn schoonvader zelf kunstschilder is.
Groetjes 01/08/08



veerle
1-2-2009
 Meld misbruik18-3-2008 17:55:44

Hallo,

wij zijn daarstraks nog tafels per snpeoje aant opsommen geweest, bv de muntjes, de smartiekes, de chocolatekes, ...

Ons 2e idee was met bloemen, bv de rozekes, de lelies, ...

Mijn favoriet, waarvan ik mijn verloofde nog moet overtuigen ;) is per sprookje :
de roodkapjes, de sneewwitjes, ... en dan iets uit het sprookje ad gasten geven, en op tafel de sprookjesfiguren zetten of zoiets

Nog veel succes op de zoektocht!



Katrien
8-9-2008
 Meld misbruik15-4-2008 18:01:21

Onze tafels hadden de naam van de bestemmingen die we zouden bezoeken op onze huwelijksreis.
Op elke tafel stond een foto van die bestemming en de gasten hadden ook elk een foto. Het was dan de bedoeling dat ze op de achterkant van die foto een wens, tekstje, ... schreven en die in de 'brievenbus' staken. Per bestemming hebben we dan de postkaartjes gelezen. Erg leuk!


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...