Nu Online
Momenteel zijn er 42 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Echt originele bedankjes

  3-11-2003 16:53:05
Het is hier al verschillende keren aan bod gekomen, maar we hebben nog niets naar onze zin gevonden. Welke bedankjes geven jullie na het feest aan de gasten? Wij hebben het niet zo op tule-achtige dingen, maar zoeken iets origineels én niet iets wat je meteen weggooit... ideeën?

An
18-9-2004
Meld misbruik



Reacties: 5 | Gelezen: 2794


An-Sofie
3-3-2008
 Meld misbruik3-11-2003 19:10:26

Wij trouwen in de nazomer, volop zonnebloementijd. En daar heb je onze bedankjes. Wij maken zakjes -nog niet zeker welke stof het wordt, waarsch jute of zoiets grof - of een andere leuke verpakking, vullen die met zonnebloempitjes, en hangen ergens onderweg er ook nog een klein fotootje van onszelf aan. Kan iedereen het volgende jaar nog eens aan ons denken, als de bloemen de grond uitschieten...



karen
8-5-2004
 Meld misbruik4-11-2003 12:21:16

hey,
Ik ben ook lang op zoek geweest hoor. Wij hebben uiteindelijk gekozen voor een receptje. Iets wat mijn vriend en ik heel graag hebben.
Dat hebben we laten uitgeschreven en erbij gezet dat het heerlijk smaakt met een glaasje witte wijn. Bij het maken van dat recep moeten ze dan maar eens denken aan onze bruiloft.

Ik weet niet of je daar iets mee bent, maar al dat tulle was zeker niet aan mij besteed.
groetjes,
Karen



Sarah
27-9-2003
 Meld misbruik4-11-2003 14:48:54

Hallo, voor ons huwelijk van september hadden we gekozen voor schuifpuzzels met daarop de foto die ook centraal stond op onze uitnodiging. Dat vond iedereen heel origineel en leuk. kijk maar eens op www.eurogifts.com
Groetjes, Sarah



An
10-7-2004
 Meld misbruik9-11-2003 15:34:10

Bij sommige fotografen kan je tussen 23u en 24u reeds een kleine fotorepotage krijgen van je trouwdag dit in een mooie doos.
Bij de fotograaf die wij overwegen te nemen kost zo een reportage (12 foto's) 99 euro.



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 23:09:06

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...