Nu Online
Momenteel zijn er 227 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

SPANNEND

14-3-2008 19:52:12
Hey beste medehuwers,
Voor is het op de dag van vandaag nog 49 dagen en het is zover.
Nu begint het toch wel spannend gaan te worden alhoewel het nog wel even is.
Alle voorbereidingen zijn rond. Nu nog gewoon afwachten.
Alleen weet ik dat de meeste bruidjes tegen die tijd bijna niet meer eten of erg op hun eten letten. ik ben het tegenovergestelde. ik eet dus wel een groot probleem. maar kan me niet weerhouden. help ik wil op deze tijd toch nog wat gewicht verliezen. help iemand tips of suggesties.
ik heb het jaren gekunnen want ben 35 kilo afgevallen. maar nu zijn er 6 bij en het lukt me niet meer.

Sophie
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 296

San
12-4-2008
 Meld misbruik14-3-2008 20:34:14

Bij mijn staan nog 29 dagen op de teller. Het heeft vrij goed gegaan maar sinds eergisteren ben ik toch een beetje aan het stressen. Toen ik aan het werk was en een datum moest noteren besefte ik plots dat het nog maar een maand as. Daarvoor telde ik altijd in weken en dan lijkt dat nog zo ver af. Ik ben 15 kilo afgevallen en betrap er mezelf ook op dat ik terug begin te snoepen. Ik weet nu dat mijn kleedje past (heb zelfs nog een beetje overschot). Toen ik het gekocht heb kon het net dicht maar kon ik niet meer ademen.

sandra
12/04/2008

Nancy
10-5-2008
 Meld misbruik16-3-2008 5:14:44

hey Sophie,

bij mijn staan er nog 55 dagen op de teller, ik trouw dus net een weekje later. Ik wou ook nog 7 kilo afvallen en ben 10 dagen geleden begonnen met een proteine dieet. Ik had dat nog nooit gedaan, maar het gaat heel goed tot nu toe. Ik ben toch al 3kg afgevallen, ik hoop de laatste 4 in de volgende weken kwijt te zijn zodat ik voor mijn eerste pasbeurt eind maart mijn doelgewicht heb. En dan moet ik het wel nog kunnen houden, he! Een keer dat je je doelgewicht hebt, kan je wel terug koolhydraten eten, maar gematigd.

Hoe ben je in der tijd trouwens die 35 kg kwijtgeraakt? Kan je die methode niet terug gebruiken?

Succes!

Groetjes
Nancy

Sophie
19-7-2008
 Meld misbruik16-3-2008 12:40:56

hey nancu

ik ben toen al dat gewicht kwijtgeraakt met proteïnedieet zoals jij nu. ik kan het niet meer ruiken of zien. erg heb al duikwijls terug geprobeert maar lukt me niet. ga vanaf morgen proberen ook zo te eten zoals met de proteïne maar zonder de shakes enzo...
succes alvast

sophie

Sophie
19-7-2008
 Meld misbruik16-3-2008 12:41:10

hey nancu

ik ben toen al dat gewicht kwijtgeraakt met proteïnedieet zoals jij nu. ik kan het niet meer ruiken of zien. erg heb al duikwijls terug geprobeert maar lukt me niet. ga vanaf morgen proberen ook zo te eten zoals met de proteïne maar zonder de shakes enzo...
succes alvast

sophie

Sophie
19-7-2008
 Meld misbruik16-3-2008 12:41:24

hey nancu

succes alvast

sophie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...