TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Amber
9-8-2008
|
14-3-2008 9:45:30
Hey Evi, Wij trouwen op 09/08/08 in Zwijndrecht, een dagje later dus. De voorbereidingen gaan goed, alleen nog veel te doen (uitnodigingen, ringen, kleding bruidegom, schoenen voor mij, bedankjes en versiering bestellen, gastenlijst maken,huwelijkscontract,...). Hoever sta jij? Er zijn hier veel koppeltjes die op de 8ste trouwen hoor. :-) Veel succes xxx www.thierry-amber.bruiloftsite.nl
|
|
griet
23-6-2014
|
14-3-2008 10:24:59
Hey
Idd ook bij mij nog 147 dagen op de teller. Wij trouwen in Ninove. Ik moet eigenlijk nog heeeel veel doen: schoenen, lingerie, kleding bruidegom en bruidskindjes,uitnodigingen, bespreken menu in de zaal, huwelijkreis, bespreking viering Rent a Priest, ... Soms begin ik wel al wat te panikeren. Anderzijd heb ik schrik dat ik na 8 augustus in een zwart gat ga vallen, je bent daar meer dan een jaar intensief mee bezig geweest en dan is het plots.....gedaan raar hé Ik kijk er wel naar uit het mag nu vlug gaan. Veel succes nog hé
|
|
D
8-8-2008
|
14-3-2008 11:45:53
Wij trouwen dan ook! In Antwerpen. Bij ons loopt het ook even stroef, we wachten al en tijdje op de bevestiging van de kerk (hadden eerst een andere, maar wilde die toch veranderen, de pastoor blijft dezelfde) Maar ja, is wel belangrijk om dit dus zeker te weten, zo lang kan ik maar niet aan mijn uitnodigingen beginnen. Verder hebben we wel al ringen, mijn kleren, schoenen, zijn schoenen, al een deel van zijn pak, dassen voor de suite, weten ook onze menu al ... Nu gaat het misboekje nog komen, denk dat daar nog véél tijd zal in kruipen. Maar heb er zin in!
Veel succes nog met jullie voorbereidingen!
oh, waar trouwen jullie?
|
|
mira
8-8-2008
|
14-3-2008 12:37:14
Hey
Wij trouwen ook op 8/8/8 in Eversel. De voorbereidingen beginnen eindelijk te vorderen maja er blijven dingen uit de bus komen e groetjes Veel succes
|
|
Tamara
8-8-2008
|
14-3-2008 12:59:12
Hoi,
Ook wij stappen op 080808 in het huwelijksbootje. Al vastgelegd/gekozen: zaal (incl menu), ceremoniemeester en -wagens, fotograaf, DJ, kerk, gemeentehuis, mijn jurk Nog to do: uitnodigingen, misboekje, huwelijksreis (is bijna rond), gastenlijst, zijn kostuum, schoenen voor beide, lingerie en accessoires, bloemen en wellicht nog honderden kleine dingen waar ik nu niet meteen aan denk. Maar voorlopig nog absoluut geen stress. Nog veel plezier met jullie voorbereidingen!
groetjes, Tamara www.080808.tk
|
|
Nathalie
8-8-2008
|
14-3-2008 14:04:22
Hoi mede bruidjes,
Wij trouwen ook op 08/08/08. De voorbereidingen verlopen vrij vlot. Ik zou jullie wel aanraden om snel op zoek te gaan naar een dj want die zijn erg moeilijk te vinden voor die dag!! De kerk en het stadhuis liggen al vast, de feestzaal ook en de dj bijna. Fotograaf hebben we ook al. Oja, en de ringen zijn ook al in orde. Nu nog enkel uitnodigingen (dit weekend), bloemen, de gastenlijst verder afwerken, schoenen en lingerie, kleren voor mijn vent en ons huwelijkscontract. Valt best nog mee hé.
|
|
laura
8-8-2008
|
14-3-2008 15:28:01
ook wij trouwen op 08/08/08 in limburg Ik heb soms wel hetzelfde gevoel, bij mij is al in orde; zaal (menu nog niet), kleed, ringen, kerk en gemeentehuis, kleedjes bruidskindjes en mama's, huwelijksreis, vervoer dag zelf en gastenlijst (min of meer,da vind ik echt vreselijk moeilijk) Nog veel voor de boeg dus maar ook nog bijna vijf maand te gaan hé, dus da komt hopelijk wel in orde... Nog veel succes ermee en nie teveel stressen is de boodschap Laura
|
|
laura
8-8-2008
|
14-3-2008 15:28:17
ook wij trouwen op 08/08/08 in limburg Ik heb soms wel hetzelfde gevoel, bij mij is al in orde; zaal (menu nog niet), kleed, ringen, kerk en gemeentehuis, kleedjes bruidskindjes en mama's, huwelijksreis, vervoer dag zelf en gastenlijst (min of meer,da vind ik echt vreselijk moeilijk) Nog veel voor de boeg dus maar ook nog bijna vijf maand te gaan hé, dus da komt hopelijk wel in orde... Nog veel succes ermee en nie teveel stressen is de boodschap Laura
|
|
karolien
|
14-3-2008 19:14:06
hallo , wij trouwen ook 08/08/08 in neerhout en bij ons is bijna alles in orde wat al vastgelegd is : mijn kleed ,schoenen, feestzaal , dj ,uitnodigingen , misboekje , huwelijkskaars , vervoer , kerk , stadhuis , gastenlijst , kledij bruidskindjes , fotograaf en wat we nog moeten doen : kledij bruidegom , ringen ,menu feestzaal , en nog wat prulletjes waar ik niet direct op kom
dus hebben we toch al veel gedaan !
|
|
Evelyn
8-8-2008
|
15-3-2008 10:08:05
Hey mede-8-8-8'sters :)
Ook wij stappen op deze dag in het huwelijksbootje :) Het begint toch steeds meer te kriebelen... niet alleen bij ons, maar ook in onze omgeving. Het wordt toch best spannend :)
Wat wij nog moeten regelen: kostuum, schoenen, lingerie, bedankjes (maar we weten wel al wat), de ringen en bloemen. Voor de rest staat alles vast of zijn we reeds vergevorderd...
We tellen af :)
Groetjes,
Evelyn
www.nielsenevelyn.be
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|