Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

zangers

14-3-2008 7:14:33
hallo,
ik heb een probleem.wij hadden in januari onze zangers voor in de kerk al vastgelegd. nu kreeg ik gisteren een e-mail dat ze niet kunnen komen zingen omdat de mensen die voor ons trouwde opgeschoven zijn met hun schema. Ik vind da dus echt niet kunnen wij hadden zo op hen gerekend.
heeft er misschien iemand raad voor andere zangers ofzo omgeving limburg
alvast bedankt groetjes

Kirsten
19-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 267

Johan

Meld misbruik14-3-2008 14:52:49

als het een gospelkoor mag zijn: africanjoys.be, niet goedkoop, wel mooi

Kirsten
19-7-2008
 Meld misbruik14-3-2008 17:59:33

hallo,
hoeveel is nniet goedkoop? groetjes

Ann
10-5-2008
 Meld misbruik15-3-2008 15:37:32

Wij hebben Duas voor onze huwelijksmis. Als je meer over hun wilt weten zie www.duas.be . Het zijn 2 jonge gasten en spelen akoestisch (gitaar + zang). het is echt de moeite waard en niet duur.

Groetjes
Ann

de vree
16-8-2008
 Meld misbruik1-4-2008 9:15:52

hey Kristen,
ik ben hier zelf op dit forum omdat ik de 16de augustus trouw,nu zag ik dat jouw zangers afgezegd hebt, ik ben zelf een zangeres, heb heel veel ervaring bij zingen op trouwen maar zing ook veel in kerken en festivals, zowel voor klein als groot publiek. De vraag of ik goed zing, wel, een beetje moeilijk om hierzelf zomaar mijzelf te liggen verkopen, maar al mijn reacties zijn zeer goed, mensen zeggen dat ze kippevel krijgen (heb een soulstem, maar kan verschillende stijlen zingen) en door deze mondreclame heb ik nooit zelf reclame moeten maken maar komen de aanbieden vanzelf binnenstromen, misschien ben ik op jouw trouw vrij, dan zou ik het zeker graag willen doen! Prijs bespreken we wel samen, omdat ik weet hoe veel een trouw kost, zal ik hier nooit misbruik van maken. Wil je graag mij eens horen, laat maar weten, ik moet binnenkort nog een paar optredens doen en een trouw, als je niet kan dan zoeken we wel een andere oplossing. (ik speel zelf ook piano, om mijzelf te begeleiden)
Groetjes
lotje
lotjedevree@yahoo.com

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...