Terug naar overzicht
als het een gospelkoor mag zijn: africanjoys.be, niet goedkoop, wel mooi
hallo,hoeveel is nniet goedkoop? groetjes
Wij hebben Duas voor onze huwelijksmis. Als je meer over hun wilt weten zie www.duas.be . Het zijn 2 jonge gasten en spelen akoestisch (gitaar + zang). het is echt de moeite waard en niet duur.GroetjesAnn
hey Kristen,ik ben hier zelf op dit forum omdat ik de 16de augustus trouw,nu zag ik dat jouw zangers afgezegd hebt, ik ben zelf een zangeres, heb heel veel ervaring bij zingen op trouwen maar zing ook veel in kerken en festivals, zowel voor klein als groot publiek. De vraag of ik goed zing, wel, een beetje moeilijk om hierzelf zomaar mijzelf te liggen verkopen, maar al mijn reacties zijn zeer goed, mensen zeggen dat ze kippevel krijgen (heb een soulstem, maar kan verschillende stijlen zingen) en door deze mondreclame heb ik nooit zelf reclame moeten maken maar komen de aanbieden vanzelf binnenstromen, misschien ben ik op jouw trouw vrij, dan zou ik het zeker graag willen doen! Prijs bespreken we wel samen, omdat ik weet hoe veel een trouw kost, zal ik hier nooit misbruik van maken. Wil je graag mij eens horen, laat maar weten, ik moet binnenkort nog een paar optredens doen en een trouw, als je niet kan dan zoeken we wel een andere oplossing. (ik speel zelf ook piano, om mijzelf te begeleiden)Groetjeslotjelotjedevree@yahoo.com