Terug naar overzicht
Onze auto staat aan de feestzaal en bij ons worden de enveloppen in de koffer van de auto gelegd (door onszelf of één van de zussen). Sleutels blijven bij ons.Beter voorkomen als genezen me dunkt!Anders de auto van je ouders of getuigen? Mocht de feestzaal een kluis hebben dan zou ik dat ook niet vertrouwen. Heb nl. ooit het verhaal gelezen waarbij het personeel van een feestzaal een dubbel van de sleutel bezat....
Wij mogen onze enveloppendoos in de kluis van de zaal opbergen,de uitbater is de enige met de code,ik kan hem hierin wel vertrouwen.Grtz sarah
Wij krijgen een apart zaaltje voor persoonlijke spulletjes, cadeau's en evt. envelopjes. Sleutel is voor ons (of onze getuigen voor de gemakkelijkheid) en enkel wij maken er gebruik van.Eerlijk gezegd zou ik veel geruster zijn met de kluis van de zaal dan in de auto. Daar is het veel minder veilig mijns inziens.Ik wil niemand ongerust maken, maar aub laat geen kostbare zaken in je auto achter ! Cindy
wij laten het door mijn pa thuis in de kluis gaan leggen. we wonen maar op 10 minuutjes rijden, dus dat kan welsucces!
Hoi Nanouchka,Om niet met dit probleem te zitten hebben wij een grote, superzware brievenbus voorzien. Is op slot. Blijft de hele avond staan, en als iemand een poging doet 'em mee te pakken, kan dit niet zonder op te vallen.De envelopjes in een auto leggen lijkt mij niet zo veilig. Je hebt dan schrik dat je auto wordt opengebroken of gestolen. Pessimistische gedachte misschien, maar je kan niet zorgeloos feesten..Succes ermeeSabine