Nu Online
Momenteel zijn er 250 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

envelopjes...

13-3-2008 12:52:06
Hey bruidjes,
nog 51 dagen op onze teller! Ik begin stilletjesaan nerveus te worden, het mag nu snel gaan anders raak ik het beu. Je bent daar al zolang mee bezig en op den duur kan het teveel worden. Jullie hebben dat waarschijnlijk ook?
Wat ik wou vragen: wij vragen geld op ons feest en steken de envelopjes die we krijgen in een soort 'schatkist'. Als de receptie afgelopen is zou de schatkist veilig en wel ergens gezet moeten worden. De mensen van de zaal willen dit wel aan de kant zetten, maar stellen zich niet verantwoordelijk. Ik vertrouw dit ook niet echt, je weet maar nooit hé... Hoe lossen jullie dit op?
Groetjes, Nanouchka

Nanouchka
3-5-2008
Meld misbruik

Reacties: 5 | Gelezen: 414

Soetkin
26-4-2008
 Meld misbruik13-3-2008 13:13:03

Onze auto staat aan de feestzaal en bij ons worden de enveloppen in de koffer van de auto gelegd (door onszelf of één van de zussen). Sleutels blijven bij ons.
Beter voorkomen als genezen me dunkt!

Anders de auto van je ouders of getuigen? Mocht de feestzaal een kluis hebben dan zou ik dat ook niet vertrouwen. Heb nl. ooit het verhaal gelezen waarbij het personeel van een feestzaal een dubbel van de sleutel bezat....

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik13-3-2008 16:16:15

Wij mogen onze enveloppendoos in de kluis van de zaal opbergen,de uitbater is de enige met de code,ik kan hem hierin wel vertrouwen.
Grtz sarah

Cindy
22-11-2008
 Meld misbruik13-3-2008 18:25:45

Wij krijgen een apart zaaltje voor persoonlijke spulletjes, cadeau's en evt. envelopjes. Sleutel is voor ons (of onze getuigen voor de gemakkelijkheid) en enkel wij maken er gebruik van.

Eerlijk gezegd zou ik veel geruster zijn met de kluis van de zaal dan in de auto. Daar is het veel minder veilig mijns inziens.
Ik wil niemand ongerust maken, maar aub laat geen kostbare zaken in je auto achter !

Cindy

sarah
17-5-2008
 Meld misbruik14-3-2008 13:33:40

wij laten het door mijn pa thuis in de kluis gaan leggen. we wonen maar op 10 minuutjes rijden, dus dat kan wel
succes!

Sabine
5-4-2008
 Meld misbruik22-3-2008 15:25:49

Hoi Nanouchka,

Om niet met dit probleem te zitten hebben wij een grote, superzware brievenbus voorzien. Is op slot. Blijft de hele avond staan, en als iemand een poging doet 'em mee te pakken, kan dit niet zonder op te vallen.

De envelopjes in een auto leggen lijkt mij niet zo veilig. Je hebt dan schrik dat je auto wordt opengebroken of gestolen. Pessimistische gedachte misschien, maar je kan niet zorgeloos feesten..

Succes ermee

Sabine

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...