Nu Online
Momenteel zijn er 73 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

De laatste 100 dagen - 21-06-08

  13-3-2008 8:11:07
Hey meiden

Voor ons zijn de laatste 100-dagen ingegaan... Zijn er nog bruidjes die voor 21-06-08 gekozen hebben en hoever staan jullie al?
Bij ons is het enorm hectisch voor het ogenblik, de uitnodigingen komen maar niet in orde, zelfde voor de ringen.
Op 27/03 heb ik mijn eerste pas, heb uiteindelijk eergisteren na lang zoeken een mooi paar schoenen gevonden, nu die lingerie nog...
Hoe korter het komt hoe meer stress waarschijnlijk.

Groetjes
Ellen
21-06-08

Ellen
21-6-2008
Meld misbruik



Reacties: 4 | Gelezen: 895


Kizzy
21-6-2008
 Meld misbruik13-3-2008 9:41:49

Hallo Ellen,

hier nog een bruidje dat voor 21 juni 2008 gekozen heeft.
Bij ons loopt alles (voorlopig) naar wens.
De uitnodigingen zijn besteld, wacht nu op de proefdrukken. Ringen zijn besteld, kledij en schoenen zijn in orde (ik wacht ongeduldig op mijn 1e pasbeurt).
Ben nu bezig met de misboekjes (een hele karwei).
Ik moet zeggen dat het bij mij dus nog meevalt qua stress, maar het is zoals je zegt, dat zal er niet op beteren naargelang de dag korterbij komt :)

Nog veel succes met de voorbereidingen!
Kizzy



Kaat
22-3-2008
 Meld misbruik13-3-2008 10:17:45

Hey Ellen

Ik trouw binnen 9 dagen... maar ik kan je verzekeren, dat komt allemaal in orde hoor! Gewoon op je gemakje doen! Die uitnodigingen komen er wel. Schoenen heb ik bij Van Loock gekocht. Ik was niet van plan uren en uren te zoeken naar de juiste kleur. Bij Van Loock hebben ze alles!

Veel succes meid!



Cathy
21-6-2008
 Meld misbruik13-3-2008 12:41:03

Hallo,

hier nog eentje dat gekozen heeft voor 21/06/08 :)
Bij ons moeten we de ringen nog hebben, auto's!!, uitnodigingen en de lingerie. Mijn ventje moet ook nog zijn kledij gaan kopen. Dus wij hebben nog heel veel werk maar ja het zal wel lukken (hoop ik)

Veel succes! groetjes
Cathy



Angela
21-6-2008
 Meld misbruik13-3-2008 15:17:52

Hallo,

we trouwen ook op 21/06.
Mooie datum, vind ik ook.
Die 100 dagen op die teller, vind ik echt wel fantastisch. Ik ben begonnen met 458 dagen op de teller. Dus dat is niet niets.
Ben echt aan het aftellen!
Dit weekend ga ik voor lingerie, volgend week voor schoenen (ook bij Van Loock). Volop bezig met de kledij voor de suite en bruidskindjes en met het misboekje.
De uitnodigingen zouden we eind deze week krijgen...
Volgende maand 1e pas en een afspraak met de feestzaal om daar het menu, versiering en dj te bespreken.
Alles begint vorm te krijgen...
Spannend!

Groetjes

Angela


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...