Nu Online
Momenteel zijn er 247 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

vraagje aan Ing ivm trimgel

12-3-2008 20:45:13
Hey Inge

Ik heb 2 weken geleden de trimgel besteld via hun site. Heb betaald via overschrijving en tot op vandaag nog niets ontvangen. Is dit wel normaal? Hoe ging het bij u?

Groetjes Kelly

kelly
14-6-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 361

inge
1-8-2008
 Meld misbruik12-3-2008 20:52:22

Hey,
ik heb de trimcaps hier bij ons in de natuurwinkel gekocht.
Dus ik heb het niet via internet bestelt.
Ik zou anders eens een mailtje ofzo sturen om te vragen hoe het komt dat het nog niet geleverd is.
Groetjes

betsy
6-6-2008
 Meld misbruik12-3-2008 20:56:39

hoi kelly,
ik heb die gel ook via internet besteld en ontvangen hoor...
wel ongeveer twee weken nadat ik hem betaald had...en kmoet zeggen ...ik merk wel verschil, je voelt strakker aan maar echt kilo's ermee verliezen dat is bij mij niet het geval maar ik smeer hem dan ook maar 1x per dag...
geduld het komt echt wel aan!
succes!!!
06-06-2008

kelly
14-6-2008
 Meld misbruik13-3-2008 21:13:02

Inderdaad,
het pakje is vandaag aangekomen. heb deze avond mijn omtrekken gemeten en voor de eerste keer gesmeerd. Hopelijk met resultaat na enkele weken.

Groetjes

Patricia
14-2-2009
 Meld misbruik14-3-2008 9:10:11

Ik ben wel nieuwsgierig of het werkt.. Hou je ons op de hoogte?
Smeren maar ;-)

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...