Nu Online
Momenteel zijn er 242 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

Kaartjes voor op tafel

12-3-2008 18:19:05
aan de creatieve zielen onder jullie,ik ben bezig met het ontwerpen van tafelkaartjes,wij gaan gasten groeperen (famillie...,famillie...,vrienden)
Heeft er iemand al zulke kaarten ontworpen,wil iemand zijn voorbeeld delen?
Ik geraak er niet uit.
Alvast bedankt.
Grtz sarah 18/07/08

sarah
18-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 1 | Gelezen: 353

Inge
14-7-2009
 Meld misbruik13-3-2008 21:42:40

Wij gaan onze trouw volledig rond de giraf van Leendert Jan Vis doen als thema. We gaan dus ook naamkaartjes maken met die giraffen erop.
Ik zag vanavond ook een leuk idee in "In goede en kwade dagen" op Vitaya: daar hadden ze zo een paastak in een pot met oasis geprikt (bovenkant versierd met bloemen zodat je de oasis niet meer zag) en lintjes met de namen van de gasten in de boom gehangen. Tijdens de receptie kunnen de mensen dan hun kaartje uit de boom halen en daarop staat de tafel waar ze gaan zitten...
Het is misschien geen slecht idee om dan elke tafel een thema te geven (in ons geval dan b.v. een prentje van het koppel giraffen in verschillende situaties) zodat de mensen al van ver zien waar ze moeten gaan zitten...
Nog veel succes! En laat je eens horen hoe je het uiteindelijk aanpakt?
Groetjes,
Inge

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...