Nu Online
Momenteel zijn er 254 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

auto'tjes voor ringen

12-3-2008 13:04:04
Hoi! Misschien een domme vraag hoor maar ik vraag het me toch af... Wij waren aan het overwegen om onze 2 bruidsjongetjes (5 jaar) de ringen te laten brengen met elk een autootje op afstandsbediening. MAAR... verstoren die autootjes elkaar niet als je zo met 2 autootjes naast elkaar probeert te rijden? Ik vrees van wel...

Iemand misschien nog een ander idee?

Bedankt!

dennis
2-8-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 503

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik12-3-2008 14:02:09

Hoi Dennis,

Normaal gezien niet. want als ik mij goed herinner van vroeger, speelden mijn broer en ik regelmatig gelijkertijd met autootjes op afstandsbediening, nooit problemen mee gehad.
misschien voor alle zekerheid geen 2 dezelfde nemen?

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Amber
9-8-2008
 Meld misbruik12-3-2008 14:52:07

Hoi,
leuk idee, maar heb men twijfels of die autootjes niet ergens onder stoelen of banken gaan terecht komen. Ik stel mij de vraag over de "rijkunsten" van 2 kleine mannekes van 5..... het is een risico he! ;)
www.thierry-amber.bruiloftsite.nl

sarah
18-7-2008
 Meld misbruik12-3-2008 15:13:28

Hey,ik zou ook eerst es navraag doen of jullie pastoor hiervan gediend is,ze zijn nie allemaal zo tollerant hé.
Normaal gezien storen die autootjes elkaar niet.
Grtz sarah

Heidi
13-9-2008
 Meld misbruik12-3-2008 15:55:49

Er bestaan ook zo autootjes met een draad aan, als je aan de rijkunsten twijfelt.
maar beter even navragen of dat mag ja

Groetjes
Heidi
13/09/2008

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...