Nu Online
Momenteel zijn er 257 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

reclame op deze site voor afslankingsgel

12-3-2008 11:31:29
http://www.trimgel.be/?gclid=CMekloCuh5ICFQweQgodERrPDA

zag deze reclame op deze site...geloven jullie dat? 5 kilo vermageren door een gel? Dat kan toch niet?

Graag jullie mening.
Ik zit qua kilo's goed, maar wil wel graag minder cellulite en een paar cm minder in de taille en bovenbenen en knieen....

Tineke

Meld misbruik

Reacties: 7 | Gelezen: 434

inge
1-8-2008
 Meld misbruik12-3-2008 11:43:21

Hallo,

Ik geloofde het ook niet tot ik zondag begonnen ben met de trimcaps.
Ik ben al 1.5 kg kwijt sedert zondag,dus er moet toch ergens waarheid in zitten denk ik.
Veel succes.
Groetjes 01/08/08

silvy
4-4-2008
 Meld misbruik12-3-2008 13:31:13

Hallo,

Kan nooit gezond zijn en zal bovendien wel vocht zijn dat je verliest ipv vet. Geloof het van iemand die al veel geprobeerd heeft: enkel sporten, gezond eten en veel water drinken helpen!
Voor de taille kan je een corset aandoen op je trouw en je cellulitis en bovenbenen en knieën ziet niemand.
Maar dit is enkel mijn mening hé!

Groetjes
Silvy

evy
1-3-2009
 Meld misbruik12-3-2008 13:44:21

Ik ben nu gewoon op mijn voeding aan het letten. Op minder dan 2 weken ben ik 1,5kg kwijt. Die gel zal vast wel werken, maar ik betwijfel of het gezond en blijvend is. En op korte tijd zoveel afvallen...nee, dat komt nooit goed. Dan krijg je het jojo-effect. Gezond afvallen wil zeggen: 1kg per week door gezonde voeding en sporten.

Tineke

Meld misbruik12-3-2008 13:51:58

ik zou gewoon moeten sporten... kweet t... maar na mn werk ben ik altijd zo moe...
Ik let wel al heel erg op wat ik eet... maar zoals ik al zei bij mij zijn de kilo's het probleem niet, heb een normaal gewicht, het moet allemaal gewoon wat strakker. Tis nog maar pas dat me dat stoort. het begon na onze vakantie in september, op de foto's viel me ineens op da ik dikke knieen heb (een paar mensen hadden er opmerkingen over gemaakt) en de zwembadfoto's waren helemaal erg , en mn vriend zei/zegt dat ik een buikje begin te krijgen, en toen ik mn trouwkleed ging passen schrok ik enorm toen ze mn maten opnam. Bij mn taille was ineens 5 cm bijgekomen.
Dit lijkt voor diegenen die echt kilo's willen verliezen waarschijnlijk een luxe probleem, sorry daarvoor... maar ik voel mij nie meer goed in mn vel...

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik12-3-2008 15:07:06

als je wel wil sporten, maar er nooit toe komt. Goeie tip: zoek een vriendin die dit ook ziet zitten. Zoek een sport die jullie allebei wel aanspreekt. Kies een vaste dag die voor jullie beide past en begin er gewoon aan. We zijn met een paar vriendinnen die vorig jaar maart/april zo begonnen zijn. Intussen spreken we nog altijd af elke dinsdag. Eerst hebben we start-to-run gedaan, nu zijn we aan het zwemmen. Als we ook dit beu zijn, doen we gewoon weer iets anders, maar we houden ons aan onze afspraak. Op die manier is sporten leuk en is het ook een sociale uitstap, want elke dinsdag horen we de laatste 'roddels' van elkaar.
grtjs

Sofie
23-5-2008
 Meld misbruik12-3-2008 21:38:54

Amai,
heb het net ook gelezen op de site.
Zo raar!!!

Ik vraag mij af wat de neveneffecten zijn.
Lijkt mij misschien wel een goede oplossing voor cellulitis??

Groetjes
Sofie

Evi
30-5-2009
 Meld misbruik14-3-2008 13:54:08

Alhoewel ik beter weet, was ik ook al aan het twijfelen of het mss toch wel zou werken. Aan al diegene die nog twijfelen, tik trimgel eens in via google en bekijk ook een paar forumreacties daar. Uit wat ik daar gelezen heb is het grote geldklopperij. Voor diegene van wie het hier wel werkt, ben blij voor jullie, maar ik vrees dat jullie in de minderheid zijn. Eén reactie die me nog het meest verontruste kwam van een vrouw die de trimgel gebruikt heeft en nu voor haar leven 'verminkt' is aan haar billen. Haar huid is blijkbaar helemaal kapot (vergiftigd) en is volgens haar geraadpleegde arts niet meer te herstellen. Deze vrouw zal nooit meer op haar gemak in bikini/badpak op strand durven lopen zegt ze zelf. Als ik dit lees is het voor mij al voldoende om het niet te doen, zelfs al zou het maar om een alleenstaand geval gaan, dan nog zou het het niet waard zijn voor mij. Los van dit, zijn er blijkbaar héél véél vrouwen die niets van resultaat zien. Beste medebruidjes, denk dus aub nog 2x na voor u beslist!!!
grtjs

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...