Nu Online
Momenteel zijn er 146 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

farah love

  3-11-2003 10:04:32
Zijn er al mensen van jullie die naar "Farah love " zijn geweest. Wat zijn jullie reacties.

katrien
7-5-2004
Meld misbruik



Reacties: 6 | Gelezen: 1472


Ellen
6-9-2004
 Meld misbruik3-11-2003 13:54:22

Hallo Katrien,

Ik heb daar morgen een afspraak. Ik zal u erna laten weten hoe het was. Ik zelf verwacht er eerlijk gezegd niet zo veel van, maar ik heb hier reeds eerder gelezen dat er iemand was die er heel enthousiast over was en die er haar trouwjurk gekocht had! Wordt vervolgd...



Ellen
6-9-2004
 Meld misbruik8-11-2003 21:32:04

Hallo Katrien,

Het was voor mij een zeer grote teleurstellinge. Helemaal van Hasselt naar Antwerpen voor niets. Het was echt niet mijn stijl! Ik vond het ook heel jammer dat je zelf ook niet de kleedjes mocht uitkiezen, want zij deden u gewoon maar wat aan. Als ik de kleedjes op voorhand had mogen zien dan had ik niets moeten passen en was er heel wat tijd uitgespaard geweest, maar ja!



lil

 Meld misbruik8-12-2003 8:05:01

raar dat je niet mocht kiezen, ik ben er met m'n dochter geweest, ze heeft eerst haar keuze gemaakt tussen de jurken...daarna heeft ze bijna de hele winkel aangepast. we hadden wel een afspraak gemaakt en er werd ruim 2 uur uitgetrokken voor de eerste pas en kiesbeurt. en vermits de prijzen niet te hoog waren en m'n dochter zowel hier als in Japan huwde heeft ze er gelijk 2 gekocht. 1 makkelijk om hier in Bokrijk rond te hossen en 1 zeer romantisch voor Japan. de huwelijken waren in juni en augustus, en ik kan je vertellen dat de jurken succes hadden, m'n andere dochter weet nu al waar ze haar bruidsjurk zal kiezen.



Marjan
24-7-2004
 Meld misbruik15-12-2003 14:35:32

Hey Katrien, ik heb mijn jurk ook bij Farah Love gevonden. Ik heb een groot aantal jurken aangepast, de mensen waren zeer vriendelijk en namen echt de tijd voor mij. Dus ik zou zeggen : Ga er zeker eens langs, maar maak wel van tevoren een afspraak.
Groetjes,
Marjan



laziza

 Meld misbruik17-2-2004 19:22:17

ik ben nog niet geweest ik wil meer weten over farah love mijn zus trouwt binnenkort ik wil meer informaties farah love in zwijndrecht wie me iets wilt sturen een foto van het winkel doe me het a.u.b,samiratarrah@hotmail.com



Theo

 Meld misbruik27-4-2004 23:10:18

De betaalbare videoreportage.Met 2 camera’s ,en goedkoper dan elders:
www.videomanie.be


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...