TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om
zijn/haar persoonlijke pagina te openen.
Els
30-5-2008
|
11-3-2008 17:40:38
Hey,
Infraligne ken ik niet, maar ik heb me vandaag ingeschreven voor bodystyling...ben benieuwd. niet goedkoop, maar het schijnt heel efficient te zijn!
succes!
|
|
Jitse
6-9-2008
|
11-3-2008 17:46:24
Hey Els,
Ik ben een infraligne-adept en zou t aan iedereen aanraden. Zit nu thuis met een arbeidsongevalleke, dus kan even niet gaan en ik kijk echt al uit naar het einde vd maand zodat ik terug kan gaan. Tis wel ni goedkoop, maar het resultaat mag er zijn!
Jitse 060908
|
|
CHANTAL
26-9-2008
|
11-3-2008 17:54:43
Hallo sofie, Wij trouwen op 26 september en ik heb morgen een afspraak om terug te starten met infraligne. Heb er al ervaring mee maar ben er door ziekte van mijn mama destijds even mee gestopt. Het is inderdaad niet goedkoop maar helpt wel en je hoeft er maar een half uurtje per keer voor uit te trekken. Wie weet kunnen we elkaar hier motiveren en op de hoogte houden. vele goetjes chantal
|
|
Sofie
23-5-2008
|
11-3-2008 18:01:15
Hallo,
Bedankt voor jullie snelle reacties. Zijn jullie van plan om op deze manier veel kilo's kwijt te raken? Of wat wordt dan precies vooropgesteld?
Ik heb trouwens net gebeld voor een figuuranalyse komende maandag. Ben al erg curieus...
Groetjes Sofie
|
|
Sofie
23-5-2008
|
11-3-2008 18:01:29
Hallo,
Bedankt voor jullie snelle reacties. Zijn jullie van plan om op deze manier veel kilo's kwijt te raken? Of wat wordt dan precies vooropgesteld?
Ik heb trouwens net gebeld voor een figuuranalyse komende maandag. Ben al erg curieus...
Groetjes Sofie
|
|
Anja
25-4-2008
|
11-3-2008 18:46:48
Hey Sofie Ik was op 6 maanden ongveer 145 centimeter kwijt verspreid over mijn hele lichaam! Ik ben ruim 4 kledingmaten kleiner geworden en voel me fantastisch! Het is niet goedkoop, maar na 5 beurten wordt je terug opgemeten en zie je al resultaat = goede stimulans om vol te houden! Succes
|
|
miranda
27-9-2008
|
11-3-2008 20:28:35
mag ik aub es vragen hoeveel het dan kost?grtjs mirke
|
|
marie
11-10-2008
|
11-3-2008 20:30:32
Ik heb ook bodystyling gedaan en heb er wat gemengde gevoelens bij. Het is geen wondermiddeltje hoor...Als je echt wilt afvallen moet je daarnaast ook op je voeding letten, als je dat niet doet, dan scheelt het geen gram...Ik vraag me dus af of het écht werkt. Ik ben het een jaar blijven doen omdat ik op die manier ten minste sportte, wat ik anders niet deed. Maar ik vond het te duur worden, als je het uitrekent (en dat is bij infraligne ook zo) kom je aan bijna 20 EURO per beurt!! En dat vind ik het eigenlijk niet waard...Dan kan je beter een duur fitnessabbonnement nemen en ook op je voeding letten...Groetjes, marie
|
|
CHANTAL
26-9-2008
|
11-3-2008 20:48:53
hallo, de prijs is 15euro per beurt je moet wel per tien beurten betalen. nu is er een actie 300euro voor 20 beurten en 50euro korting(loopt tot einde van deze maand normaal gezien). Als je op je gewicht bent kan je een onderhouds abonnement nemen 190euro voor20 beurten. groetjes chantal
|
|
Evi
30-5-2009
|
12-3-2008 9:53:17
Ik ben sinds halfweg december bezig met infraligne. Na mijn eerste gesprek hebben ze me gezegd dat ik 43cm kan en zou moeten kwijtgeraken in 40 beurten. Ik zit nu ongeveer halfweg mijn beurten en ook halfweg mijn cm, dus mooi op schema. Ik ben sowieso een sportief iemand, al altijd geweest. Ik sport al jaren aan een stuk min. 3 dagen in de week. Ik heb ook vanalles gedaan (fitness, powerplate, start-to-run). Ik sport omdat ik me er beter door voel, maar ook om kilootjes kwijt te geraken en Infraligne is het enige dat resultaat geeft. Ja, het is niet goedkoop (15euro/beurt), maar ze geven je cm garantie (= als ik na 40 beurten geen 43 cm kwijt ben, mag ik gratis blijven gaan, op voorwaarde natuurlijk dat ik blijf vermageren). Eens doel bereikt kost een beurt maar iets van 9euro meer. Ik ben dus een tevreden klant. Je moet het wel combineren met gezonde voeding (geen streng dieet!) en als je stopt veronderstel dat cm er weer aanvliegen, maar das van alles zo. Een gezond en fit lichaam moet je nu éénmaal onderhouden. Ook heel effectief én goedkoop is gewoon gaan lopen. Ik ging vroeger 3x per week gaan lopen en dat gaf ook mooi resultaat, maar heb daar efkes moeten mee stoppen door rugblessure en scheenbeenvliesontsteking. Nu ben ik volledig hersteld en ga ik af en toe terug eens gaan lopen en samen met infraligne geeft dit hopelijk nog mooier resultaten. Sorry, voor het uitgebreide antwoord, maar samengevat: Infraligne = doen. grtjs
|
|
Jolien
20-9-2008
|
12-3-2008 16:42:20
Hallo, Ik ben ook een zeer tevreden klant van infraligne! Men had men gegarandeerd dat ik 20cm zou kwijt zijn in 20 beurten=10 weken en ik was er 42 cm kwijt en 6 kilo in ongeveer 3 maanden. Het is zeker geen streng dieet in combinatie met 2 maal per week je reeks oefeningen doen die gemiddeld een half uurtje tijd in beslag neemt. Om de 5 beurten meten ze je opnieuw en die vooruitgang is echt wel een stimulans! Ik was ook wel bang dat ik weer snel zou bijkomen als ik stopte, maar ik heb me eraan gewaagd en de basisprincipes blijven uitvoeren (bv. 1,5 liter water per dag drinken, slechts 1 keer per dag warm eten, om de 2 à 3 u een gezond tussendoortje en matig zijn met alcohol) en ik ben zelfs nog 1 kilootje kwijt geraakt en nu blijf ik om mijn gewicht. Dus het dieet dat je eventjes moet volhouden dient echt om die kilo's kwijt te raken en als je er thuis dan ook een beetje op let, kan je perfect op je gewicht blijven zonder die oefeningen, al kan wat lichaamsbeweging natuurlijk geen kwaad! Dus ik zou er zeker voor gaan, het lukt iedereen, dus waarom zou het voor u niet lukken? En bovendien voel je je stukken beter in je lichaam!!!
veel succes nog x-jes, Jolien
|
|
Jolien
20-9-2008
|
12-3-2008 16:42:36
Hallo, Ik ben ook een zeer tevreden klant van infraligne! Men had men gegarandeerd dat ik 20cm zou kwijt zijn in 20 beurten=10 weken en ik was er 42 cm kwijt en 6 kilo in ongeveer 3 maanden. Het is zeker geen streng dieet in combinatie met 2 maal per week je reeks oefeningen doen die gemiddeld een half uurtje tijd in beslag neemt. Om de 5 beurten meten ze je opnieuw en die vooruitgang is echt wel een stimulans! Ik was ook wel bang dat ik weer snel zou bijkomen als ik stopte, maar ik heb me eraan gewaagd en de basisprincipes blijven uitvoeren (bv. 1,5 liter water per dag drinken, slechts 1 keer per dag warm eten, om de 2 à 3 u een gezond tussendoortje en matig zijn met alcohol) en ik ben zelfs nog 1 kilootje kwijt geraakt en nu blijf ik om mijn gewicht. Dus het dieet dat je eventjes moet volhouden dient echt om die kilo's kwijt te raken en als je er thuis dan ook een beetje op let, kan je perfect op je gewicht blijven zonder die oefeningen, al kan wat lichaamsbeweging natuurlijk geen kwaad! Dus ik zou er zeker voor gaan, het lukt iedereen, dus waarom zou het voor u niet lukken? En bovendien voel je je stukken beter in je lichaam!!!
|
|
Jolien
20-9-2008
|
12-3-2008 16:42:51
|
|
Sofie
23-5-2008
|
12-3-2008 21:42:51
Amai, jullie boeken echt allemaal mooie resultaten zeg. Dat geeft me moed!
Maar mag ik jullie eens vragen wat jullie streefmaat dan is? Met zoveel centimeters bereik je toch wel een aantal maatjes minder?
Alvast bedankt!
Groetjes Sofie
|
|
Evi
30-5-2009
|
13-3-2008 14:43:47
Ik heb niet echt een streefmaat of streefgewicht op gegegeven. Ze hebben mij overal gemeten en dan gezegd hoeveel cm ik waar zou moeten verliezen. Ze hebben wel gevraagd of ik een bepaald gewicht wil bereiken, maar heb gezegd dat dit voor mij niet zoveel rol speelt, want die cm komen niet altijd overeen met wat de weegschaal zegt. Eigenlijk zeggen die cm meer, want die zijn meer representatief voor je vetpercentage! Als je toch een streefmaat wil horen. Ik zou graag een kleine tot gemiddelde 38 hebben. 36 vind ik dan weer té, ik zou graag nog wat rondingen houden. Ik kwam van ne goeie 40, soms 42, en zit nu aan een grote 38/kleine 40. Tegen november moet mijn doel bereikt zijn, maar zie het helemaal zitten. Extra voordeel van Infraligne: cellulitits verminderd en je huid voelt strakker en gezonder aan. grtjs
|
|
Inge
14-7-2009
|
13-3-2008 22:22:05
Ik heb een tijdje weight watchers gedaan (een paar maanden) maar kon niet van chocolade en snoep afblijven. Resultaat: bijna niet afgevallen :-( Twee van mijn collega's zijn in september begonnen met Infraligne en toen ze ermee bezig waren, waren ze ook tevreden en zag je het resultaat, maar vanaf het moment dat die beurten voorbij waren (ze deden er 20) begonnen ze weer te verdikken. Je moet dus echt blijven diëten als je niet wil dat je weer aankomt, heb ik de indruk. Ik zou graag ook ongeveer tien kilo kwijt zijn tegen volgend jaar maar vrees dat ik niet genoeg karakter heb om van chocolade en zoetigheid af te blijven... Heeft iemand nog andere tips? Wie is al een tijdje gestopt met infraligne en eet normaal? En hoe evolueert jouw gewicht? Groetjes, Een hopeloos geval (op vlak van diëten toch...)
|
|
|
|
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...
|