Nu Online
Momenteel zijn er 113 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

fotograaf omgeving dendermonde

  27-2-2005 15:00:39
Hallo,

Wij trouwen op 05/08/2005 en zijn nog op zoek naar een fotograaf die mooi werk kan leveren voor een aangename prijs. Zijn er eventueel mensen die iemand kunnen aanbevelen, eventueel in bijberoep ofzo.

Alvast bedankt,
nancy

Nancy
5-8-2005
Meld misbruik



Reacties: 3 | Gelezen: 1222


Evi

 Meld misbruik28-2-2005 23:51:58

hey mijn vriendin haar mama is fotograaf in dendermonde hele mooie foto's en en niet duur
het is de straat achter het station van dendermonde als de naam me te binnen schiet laat ik het weten groetjes



valeska
1-8-2006
 Meld misbruik1-3-2005 22:24:15

Wij hadden voor ons huwelijk een goede fotograaf uit Lier.
Je kan eens op hun website gaan kijken http://huwelijk.efotostudio.net
Wij hadden een mooi boek en een cd met alle foto's die ze die dag genomen hadden en dit voor een zeer schappelijke prijs.
Je kan hen altijd contacteren via hun site.
Nog veel voorbereidingsplezier en veel succes op 5 augustus!!



Katrien
22-4-2006
 Meld misbruik7-3-2005 13:14:47

Beste,


ga een slang in Wetteren (Stationsstraat) bij maison jumelle jolly!!!

Wij waren meteen verkocht!!!

groeten,

katrien


Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)




Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...