Nu Online
Momenteel zijn er 147 gebruikers online, waarvan 0 die reeds lid zijn van WijTrouwen.
Het Forum

Terug naar overzicht

TIP: Klik op het profielicoon van een gebruiker om zijn/haar persoonlijke pagina te openen.

cony aalter

11-3-2008 9:24:16
hallo
zijn er hier waarvan de bruidegom zijn kostuum gekocht heeft bij cony in Aalter?
Wat waren de ervaringen? Hebben ze veel keuze en in welke prijs valt het ongeveer?

Sandra
25-7-2008
Meld misbruik

Reacties: 4 | Gelezen: 810

valentine
27-6-2008
 Meld misbruik11-3-2008 9:51:04

Hallo

Ik ben daar aanvankelijk geweest voor mijn kleed en vond ze toen (op opendeurdag) heel vriendelijk en behulpzaam.
Omdat ze bij ons in de buurt ook enorm gekend staan had ik mijn vriend aangeraden daarheen te gaan.
Ze waren toen helemaal niet behulpzaam en mijn vriend was daar zo van op zijn tenen getrapt dat ie niet meer terug wilde.
Had dat niet verwacht want heb al zoveel goeds over hen gehoord!

Groetjes
Valentine

Els
19-4-2008
 Meld misbruik11-3-2008 13:15:38

Hallo,

Mijn trouwkleed komt van bij Cony, alssok de suitekledij van mijn zus en ma.
Wij zijn daar ook geweesrt voor mijn zus haar trouw zo'n 2 jaar geleden.
Tot nu toe heel content ervan, heel vriendelijk en heel behulpzaam

Els
19-4-2008
 Meld misbruik11-3-2008 13:15:56

Hallo,

Mijn trouwkleed komt van bij Cony, alssok de suitekledij van mijn zus en ma.
Wij zijn daar ook geweesrt voor mijn zus haar trouw zo'n 2 jaar geleden.
Tot nu toe heel content ervan, heel vriendelijk en heel behulpzaam

Valerie
16-5-2007
 Meld misbruik12-3-2008 12:14:03

Hey,

Mijn echtgenoot heeft vorig jaar zijn trouwkostuum gehuurd bij Cony en dat was dik in orde: heel vriendelijk, heel behulpzaam. Ik zou het zeker aanraden.

groetjes,
Valerie

Voeg een reactie toe:
Normal Resize
Load
Wij herinneren u eraan dat de gebruiksvoorwaarden van deze website van toepassing zijn!
Ik bevestig dat mijn reactie geen (verdoken) reclame bevat en niet in strijd is met de gebruiksvoorwaarden.  
Dit item volgen. (Ik word verwittigd wanneer iemand een reactie toevoegt)

Like ons op Facebook
Foto Albums
Nieuws
Sommigen onder ons nemen deze uitdrukking wel erg letterlijk. Jeroen en Sandra Kippers blijken echte waaghalzen te zijn. Na de ceremonie sprongen ze in het huwelijk vanop een hoogte van 50m.lees verder ...