Terug naar overzicht
Wij normaal 11/10, maar nog maar pas bezig. Volop aan het zoeken voor feestzalen. Hebben al wel een optie op eentje en die is twee weken geldig. En tegen die einddatum hoop ik definitief te beslissen. Bij het gemeentehuis moeten we het nog aangeven, nog een afspraak maken voor de kerk, uitnodigingen, ... Nog niet veel gedaan dus. Heb wel een super mooi kleed gevonden, en dit op twee weken tijd. Als de rest ook zo snel vordert!Hoe staat het bij jullie?Groetjes Marjolein
hoi marjolein en sandra,ik trouw op zes juni maar heb wel andere emeotionele waarden met jullie datums...18/10 ben ik jarig...11/10 was mn lieve mémé jarig...tzal een bangelijk huwelijk worden...wees gerust! succes!!
Hey,Wij trouwen ook op 18 oktober. Bij ons zijn de voorbereidingen voor het moment wat stil gevallen maar er staat al het een en het ander vast zoals: feestzaal - kerk - fotograaf - DJ - trouwkleed. We zullen dan stillaan beginnen zoeken naar trouwringen, kostuum en uitnodigingen (ben al een beetje aan het denken om ze eventueel zelf te maken). Momenteel lijkt het wel nog veraf en een beetje vroeg, de stress moet nog komen denk ik.Hoever staan jullie al?Groetjes,Els
Hey,Wij trouwen op 10 oktober 2008. Ik heb afgelopen weekend mijn trouwkleed besteld en feestzaal besproken. Stadhuis gaan we eind maart vastleggen want eerder kan niet. Sinds gisteren is de kerk ook al besproken. Ben volop bezig met de uitnodigingen aan het ontwerpen maar zal nog een tijdje duren. Mijn schoonmoeder heeft al een mooi kostuum gezien voor hem en daar zullen ze binnenkort ook voor gaan. Binnen enkele weken zal ik aan de misboekjes beginnen en kleren voor de bruidskindjes zoeken. De ringen waren het eerste besteld. We moeten nog enkele dj's bespreken om een definitieve keuze te maken. Met de fotograaf gaan we deze week ook contact opnemen. Ben ik nog iets vergeten?Veel succes met jullie voorbereidingen.Kelly (10/10/2008)
dag sandrawij trouwen op 25-10-2008 en wij hebben ons huwelijksreis al geboekt de kerk is besproken de trouw ringen zijn besteld de jurk is gekocht de bedankjes zijn al in orde de uitnodigingen ben ik mee bezig de zaal is al besproken maar nu is er nog veel
Hey Sandra,Voor mij is 18/10/2008 ook een belangrijke datum. Dan word ik 30 jaar. Voor mij misschien iets minder maar voor jullie een superdag!! In ieder geval, veel succes met de voorbereidingen!!!Karen04/07/08
hey iedereen,tof om de reacties te lezen. is plezant en idd zoals jullie zeggen nog een tijdje hé maar ben toch al aan het aftellen. wij gingen normaal ook 11okt trouwen maar zaal was niet meer vrij. de zaal, kerk, wet, fotograaf, video staan reeds vast, mijn kleed besteld, dj morgen afspraak, uitnodigingen al proefdruk ontvangen, gastenlijst zo goed als volledig en menu en dagindeling ook al opgesteld. het vervoer ook geregeld nu nog ringen, ceremoniemeester, trouwkostuum en kostumen suite dit is voor mei en juni, de kerkboekjes moet ik nog aan beginnen en dan laatste de tafelschikkingen, de kindjes wacht ik denk ik tot augustus sept voor kleren aangezien die nog kunnen groeien?! kdenk dat ik dan bijna rond ben, juist nog de cadeau's voor ouders en getuigen is nog zoeken wil iets super en geschikt voor ieder maar ja ......groetjes xxxxx