Terug naar overzicht
Hey sofie,ik ken de plaats niet,maar wouden hetzelfde doen,omdat wij pas 2 maanden later op vakantie gaan,en ook met een kindje zitten.Maar nu blijkt het nie zo simpel om een hotel te vinden waar je in de nacht nog kan in-checken. Kan je dat op die plaats wel?Grtz sarah
In Valkenburg (nederland) heb je Thermae 2000. Een echte aanrader!
Hieen oplossing voor het "incheck"-probleem is om tijdens de dag in te checken (en terzelfdertijd wat kleren en toiletspullen achter te laten) en een sleutel mee te vragen om 's nachts te kunnen inchecken.Enkel grote hotelketens à la Holiday Inn en Hilton hebben een 24/24 receptie.Succes
Hey Sofie,Ik ken Nooz uit Grobbendonk (woon zelf in Nijlen)maar ben er nog niet naartoe geweest. Had wel eens plannen om er te boeken tijdens de zomer omwille van de prachtige omgeving maar vond het achteraf gezien een beetje dom om zo ergens vlakbij huis een verwenweekend te boeken. Maar voor de huwelijksnacht is dit wel ideaal, juist omdat het niet veraf is he. Je kan eventueel ook overnachten in Aldhem Hotel in Grobbendonk of Hotel 't Hemelrijck (een echte aanrader) in Grobbendonk. Voor het eventuele incheck probleem zou ik, zoals Natalie zei, ook gewoon tijdens de dag even langsgaan om je sleutel op te halen en spulletjes al af te zetten. Je kan telefonisch eens informeren hoe het hotel dit eventueel zouden kunnen oplossen...Veel succes ermee !Groetjes,Jill